بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

نرخ هتل های مشهد افزایش نداشته است، 260 هتل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

محمود مادرشاهیان در خصوص شرایط هتل های مشهد در آستانه نوروز 1403 اظهار کرد: در هتل های مشهد 65 هزار تخت رسمی را آماده پذیرایی از مسافران نوروزی کرده ایم. البته ظرفیت تخت های رسمی هتل های مشهد تا 70 هزار تخت نیز قابل افزایش است.

2 اسفند 1402

نقش چوب در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی یکی از عوامل اساسی در ایجاد تجربه ای مطلوب و آرامش بخش در فضاهای زندگی ما محسوب می گردد. در این زمینه، به کار بردن موادی که زیبایی، گرمای طبیعت و ارتباط انسان با محیط را به فضاهای داخلی منتقل نمایند، اهمیت ویژه ای دارد. چوب به عنوان یکی...

1 اسفند 1402

برترین مارک های زانوبند چیست؟

اگر با درد زانو روبرو شدید، یکی از راه چاره های موجود، زانوبند طبی است که در کنار روش های درمانی دیگر برای کاهش درد زانو تجویز می گردد. خرید زانوبند چنانچه درست انتخاب گردد، با ایجاد ثبات و حمایت در مفصل و گرم نگهداشتن ماهیچه، باعث بهبود دردهای قسمت زانو...

19 بهمن 1402

کشف جزئیات بیشتر درباره یک اسکلت مرموز

اسکلتی که در گوری واقع در ورودی کاخ ارنان کورتس، فاتح اسپانیایی که باعث سقوط امپراتوری آزتک شد، قابل مشاهده است، آن طور که پیش تر تصور می شد بقایای یک راهب اسپانیایی نیست. نتایج یک تحقیق نو نشان می دهد که استخوان ها متعلق به یک زن بومی میانسال است.

5 بهمن 1402

آیا هواپیمای برقی فرصتی برای سبز شدن صنعت گردشگری است؟

ایسنا/ بدنبال آخرین خبرهای بدست رسیده، این پرسش مطرح می شود که آیا هواپیمای برقی فرصتی برای سبز شدن صنعت گردشگری است؟

28 دی 1402

ایسوس از لپ تاپ Zenbook Duo با دو نمایشگر 14 اینچی رونمایی کرد

ایسوس امسال با محصولات متنوعی ازجمله لپ تاپ های گیمینگ در نمایشگاه CES 2024 حاضر شده است. این شرکت در همین رویداد از لپ تاپ تازه Zenbook Duo نیز رونمایی کرد که دارای دو نمایشگر با مقدار 14 اینچی است.

21 دی 1402

برای اولین بار گنجینه موزه خودروهای تاریخی ایران به روی مردم باز می گردد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارشهای منتشر شده، برای اولین بار گنجینه موزه خودروهای تاریخی ایران به روی مردم باز می گردد.

18 دی 1402

سامسونگ همه را غافلگیر کرد، رونمایی از دو گوشی نو مالی، عکس

زومیت نوشت: سامسونگ به شیوه ای کاملا غیرمنتظره دو گوشی گلکسی A25 و گلکسی A15 را رونمایی کرد.

21 آذر 1402

لبنیات چگونه به عملکرد بهتر دستگاه گوارش یاری می نماید؟

غذاهای لبنی در دسترس، ارزان و با طعم عالی، انواع مختلفی دارند و مشخصات منحصر به فردی از مواد مغذی را ارائه می دهند که می تواند به غذا خوردن راحت تر و لذت بخش تر یاری کند.

18 آبان 1402

سرویس مقرون به صرفه دانش آموزی در این 20 خط تهران ، ساعات کار این سرویس ها چگونه است؟

از هفته آینده با شروع سال تحصیلی، 5میلیون تردد شهری به ترددهای روزانه افزوده می گردد. برای این شرایط اما مدیریت شهری تدارک گسترده ای دیده است. یکی از این برنامه ها که مخصوص تردد دانش آموزان است.

28 شهریور 1402

رازهای 150 میلیون ساله آب حبس شده اقیانوس ها در بلورهای نمک ، رابطه عجیب ترکیبات اقیانوس با آب و هوا

قطرات ریز آب محبوس در بلور نمک، 150 میلیون سال تاریخ اقیانوس را در خود نگه داشته اند.

23 مرداد 1402

احتمال تعطیلی استان های جنوبی به علت گرما

نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به اینکه استان های جنوبی ایران رکورددار دما در سطح کشور هستند، گفت: دولت باید مطابق مقررات در مناطقی که دمای هوا از سطح استاندارد فراتر می رود، کوشش خود به منظور کاهش آسیب به مردم شامل تعطیلی شهرها را اعمال کند.

2 مرداد 1402

هتل داد یزد، بنایی با معماری اصیل و قدیمی

یزد ، این شهر زیبای کویر، همه ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید برای اقامت در شهری به رنگ خشت و خاک هتل های سنتی انتخاب مناسبی می باشند. شهر یزد، شهر روایت هاست. هر کوچه در خود هزاران خاطره جای داده است و هر بنا برای خود داستانی دارد که شنیدن آن...

31 خرداد 1402

ثبت 18 اثر تاریخی منقول و تاریخی غیر منقول و آثار طبیعی و ناملموس در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای واصله، ثبت 18 اثر تاریخی منقول و تاریخی غیر منقول و آثار طبیعی و ناملموس در سیستان و بلوچستان صورت گرفت.

30 خرداد 1402

بازی Metaphor: ReFantazio از سازنده پرسونا معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

در رویداد اخیر ایکس باکس، هواداران اتلوس (Atlus) نگاه عمیقی به بازی های نقش آفرینی نو این شرکت، داشتند. در این رویداد نه تنها بازسازی پرسونا 3 در کنار Persona 5 Tactica معرفی گردید، بلکه Project Re Fantasy مورد انتظار نیز در نهایت به نمایش عایدی. در واقع این اثر نه تنها به...

27 خرداد 1402

تفسیر منظر باستان شناختی برای ایجاد پیوستگی با منظر کنونی

به گزارش خبرنگاران کتاب منظر باستان شناختی؛ با رویکرد موزه های باز تالیف دکتر فاطمه حیدری از سوی انتشارات پیشین پژوه چاپ و منتشر شد. این کتاب با متدی روشمند در رابطه با خوانش و تفسیر منظر باستان شناختی برای ایجاد پیوستگی با منظر کنونی تدوین شده است. روشی...

1 اردیبهشت 1402

ماجرای فراوری اولین ابرخودرو رکورد شکن دنیا

حلزون برخلاف نام خود هزار اسب بخار قدرت دارد و اولین خودروی دنیا با سرعت بیش از 200 مایل محسوب می گردد.

18 فروردین 1402

مرگی خاموش در سکوت کاروانسرایی تاریخی

کاروانسرای حاج حسین که بازار بزرگ و مسقف تبریز است به عنوان معدود اثر ثبت شده جهانی ایران در حوزه میراث فرهنگی، هم اکنون از شرایط نامناسب و بدی رنج می برد که برازنده این اثر بزرگ و مهم تبریز 2018 نیست. این متن درباره اخبار گردشگری و جدیدترین اخبار گردشگری...

14 بهمن 1401

فاز دوم ساماندهی روستای قلعه جی جوانرود انجام می شود

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، فاز دوم ساماندهی روستای قلعه جی جوانرود انجام می شود.

7 بهمن 1401

بازارچه 70 ساله نونوار می گردد

بازارچه 70 ساله محدوده میدان امام حسین(ع) پس از سال ها پیگیری ساکنان و کاسبان، قرار است با جدول گذاری و نصب تابلوهای نو و بازسازی زیرسازی ها، بهسازی و زیباسازی گردد.

7 بهمن 1401
تعداد: (60)