نرخ هتل های مشهد افزایش نداشته است، 260 هتل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، محمود مادرشاهیان در خصوص شرایط هتل های مشهد در آستانه نوروز 1403 اظهار کرد: در هتل های مشهد 65 هزار تخت رسمی را آماده پذیرایی از مسافران نوروزی کرده ایم. البته ظرفیت تخت های رسمی هتل های مشهد تا 70 هزار تخت نیز قابل افزایش است.

نرخ هتل های مشهد افزایش نداشته است، 260 هتل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

وی ادامه داد: از 265 هتل مشهد، 20 هتل در حال بازسازی هستند که در تلاشیم تا نوروز راه اندازی شوند. 245 هتل نیز فعال و از هم اکنون آماده پذیرایی هستند. سعی داریم از تمام هتل های مشهد 260 هتل را آماده پذیرایی از مسافران نوروزی کنیم.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی شرح داد: با توجه به اینکه نرخ هتل ها در سراسر کشور در سال جاری 25 تا 30 درصد افزایش قیمت داشتند و با وجود اینکه مجوز افزایش 25 درصدی نرخ ها را داریم، اما هتل های مشهد در سال 1402 تا این لحظه هیچ افزایش قیمتی نداشته اند.

مادرشاهیان با اشاره به اینکه سعی داریم نرخ ها را مدیریت کنیم تا بتوانیم مسافران بیشتری جذب کنیم، گفت: هزینه ها بیش از 25 درصد اضافه شده است، اما برای اینکه جذب مسافر و زائر بیشتری داشته باشیم و سطح اشغال هتل ها را بالا نگاه داریم، افزایش نرخ هتل ها را اعمال نکردیم.

وی در خصوص افزایش نرخ هتل های مشهد در ایام پیک مانند نوروز 1403 گفت: باید منتظر شرایط بازار بمانیم. از آنجا که نوروز 1403 با ماه مبارک رمضان نیز تقارن پیدا کرده تخفیف های ویژه برای مسافران در نظر گرفته ایم. زائرانی که 10 روز در هتل های مشهد اقامت داشته باشند، می توانند تا 30 درصد از هتل ها تخفیف بگیرند. اگر مسافران در این خصوص مشکل داشتند می توانند با جامعه هتلداران خراسان رضوی ارتباط بگیرند تا هماهنگ کنیم که هتل موردنظرشان تخفیف ویژه را برای آنان لحاظ کنند.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که ماندگاری زائر را در مشهد بالا ببریم؛ چراکه ماندگاری زائر به اقتصاد مشهد کمک زیادی خواهد کرد.

منبع: گردشبان

به "نرخ هتل های مشهد افزایش نداشته است، 260 هتل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ هتل های مشهد افزایش نداشته است، 260 هتل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید