اخبار اقتصادی

ایرادهای عجیب تویوتا لندکروز مدل 2024 ، عکس

تویوتا لندکروزر 300 با قیمت بیش از 100 هزار دلار، گران تر از لندروور دیفندر است اما آیا به مقدار رقیب بریتانیایی خوب خواهد بود؟

25 فروردین 1403

چند ایده مجذوب کننده برای نورپرداری نمای ساختمان

نورپردازی نمای ساختمان یکی از مهمترین عوامل در زیبایی و مجذوب کنندهیت ظاهری یک ساختمان است. به عبارتی نورپردازی مناسب نمای ساختمان را برجسته و چشمگیر می کند و به آن هویت و شخصیت می بخشد. در این مقاله، چند ایده مجذوب کننده برای نورپردازی نمای ساختمان...

15 فروردین 1403

نگاهی به اتاق تانک پرچمدار مرسدس!، عکس

مرسدس بنز S کلاس W140 از نظر افراد زیادی بهترین سدان پرچم دار این خودروساز محسوب می شود.

12 فروردین 1403

تعرفه برق تأسیسات گردشگری مشخص شد

اسماعیل برات گفت: با پیگیری های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نرخ برق تأسیسات گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی دارای پروانه بهره برداری از این وزارتخانه، در تمام فصول به اندازه 132 تومان به ازای هر کیلووات ساعت مشخص شد، که این نرخ در میان تعرفه...

8 فروردین 1403

آپشن خطرناک خودروهای مدرن ، قدیمی ها بهترند!

آژانس ایمنی اروپا می گوید, نمایشگرهای لمسی باعث حواس پرتی می شوند و ایمنی باید اولویت قرار گیرد، نه فقط فناوری. بنابراین توصیه می شود به استفاده از دکمه ها بازگردیم.

22 اسفند 1402

گوست آو سوشیما به رایانه های شخصی می آید؛ تریلر آن را دیدن کنید

گوست آو سوشیما به عنوان یکی از بازی های انحصاری محبوب پلی استیشن، در ماه مه امسال میلادی به طور رسمی برای رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

20 اسفند 1402

برنامه های منطقه ها آزاد برای استقبال از نوروز

مدیر کل گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای عالی منطقه ها آزاد گفت: 8 منطقه آزاد تجاری صنعتی و ویژه مالی کشور در تعطیلات امسال با 78 جشنواره یکپارچه به استقبال ده میلیون مسافر می روند.

16 اسفند 1402

2 روستای استان البرز در فهرست برترین منطقه ها روستایی گردشگری کشور قرار گرفتند

ایرنا/ براساس گزارشات منتشر شده، 2 روستای استان البرز در فهرست برترین منطقه ها روستایی گردشگری کشور قرار گرفتند.

9 اسفند 1402

قیمت محصولات سایپا، پارس خودرو و زامیاد ویژه اسفند ماه 1402 اعلام شد

قیمت محصولات سایپا، پارس خودرو و زامیاد برای اسفند ماه 1402 به طور رسمی اعلام شد. گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه ای 19 محصول خود، 6 محصول پارس خودرو و 6 محصول زامیاد را برای آخرین ماه امسال قیمت گذاری کرد.

8 اسفند 1402

ثبت 6 اثر همدان در لیست آثار ملی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: در جلسه اخیر شورای ملی ثبت آثار تاریخی فرهنگی غیرمنقول کشور شش اثر از استان همدان در لیست آثار ملی ایران نهاده شد.

6 اسفند 1402

برترین اسپیکرهای انکر در خبرنگاران ؛ مدل های پیشرفته و هیجان انگیز

بهره گیری از اسپیکرهای بلوتوثی میان کاربران بسیار بیشتر از قبل شده و شرکت های فعال در حوزه لوازم جانبی هوشمند نیز، طیف گسترده ای از این محصولات را در طرح ها، رنگ ها و قابلیت های متفاوت روانه بازار نموده اند که انکر در این میان، نامی آشنا و محبوب به شمار...

5 اسفند 1402

برترین هدفون های بی سیم پرووان؛ مدل های منحصر به فرد و خوش قیمت

بازار لوازم جانبی گوشی های هوشمند در ایران جولانگاه شرکت های مختلف چینی است که شرکت پرووان یکی از محبوب ترین آن ها به شمار می رود. این برند چینی در زمینه هدفون های بی سیم نیز به فعالیت می پردازد و با عرضه محصولات با کیفیتی که قیمت مناسبی هم دارند، توانسته...

3 اسفند 1402

نرخ هتل های مشهد افزایش نداشته است، 260 هتل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

محمود مادرشاهیان در خصوص شرایط هتل های مشهد در آستانه نوروز 1403 اظهار کرد: در هتل های مشهد 65 هزار تخت رسمی را آماده پذیرایی از مسافران نوروزی کرده ایم. البته ظرفیت تخت های رسمی هتل های مشهد تا 70 هزار تخت نیز قابل افزایش است.

2 اسفند 1402

نقش چوب در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی یکی از عوامل اساسی در ایجاد تجربه ای مطلوب و آرامش بخش در فضاهای زندگی ما محسوب می گردد. در این زمینه، به کار بردن موادی که زیبایی، گرمای طبیعت و ارتباط انسان با محیط را به فضاهای داخلی منتقل نمایند، اهمیت ویژه ای دارد. چوب به عنوان یکی...

1 اسفند 1402

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

آنالیز جامع تجهیزات نمایشگاهی برای غرفه سازی خلاقانه و اصولی

29 بهمن 1402

عمره 1402 لغو شد، سال جاری هم ایرانیان به عمره نمی روند؛ بازگشت هزینه به متقاضیان بدون سود!

سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: با توجه به طولانی شدن انتظار برای برقراری عمره مراحل واریز وجه متقاضیان عمره تا سرانجام وقت اداری 28 بهمن ماه انجام خواهد شد.

27 بهمن 1402

چرا اجاره قایق در کیش ارزان است؟

اجاره قایق در کیش، راهی برای لذت بردن از قایق سواری بدون پرداخت هزینه خرید و نگهداری است. بسیاری از افرادی که عاشق قایق سواری، ماهی گیری و سفر بر روی آب هستند، اقدام به خرید قایق می نمایند اما زمانی که قایق اجاره می کنید، متعهد به بار مالی مالکیت قایق...

24 بهمن 1402

اندازه ورود و خروج ارز و اسناد بانکی از مرزهای کشور اعلام شد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، مقدار ورود و خروج ارز و اسناد بانکی از مرزهای کشور اعلام شد.

11 بهمن 1402

نحوه شارژ ایرانسل با رمز و کد دستوری 141

نحوه شارژ ایرانسل با رمز و کد دستوری 141 برای مواقعی است که می خواهید از طریق دستگاه های خودپرداز یا دستگاه های کارت خوان (POS) شارژ خریداری کنید.

8 بهمن 1402

بمب افکن مخوف تهدیدی جدی برای آمریکا!، عکس

بزرگترین تهدید برای ایالات متحده آمریکا تجهیزات نظامی رقبا نیست بلکه هزینه های کمرشکن بمب افکن پنهان کار B-21 است.

7 بهمن 1402
تعداد: (349)