گوست آو سوشیما به رایانه های شخصی می آید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، گوست آو سوشیما به عنوان یکی از بازی های انحصاری محبوب پلی استیشن، در ماه مه امسال میلادی به طور رسمی برای رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

گوست آو سوشیما به رایانه های شخصی می آید؛ تریلر آن را دیدن کنید

استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) در سال 2020 این بازی اکشن و ماجراجویی را منتشر کرد که مورد تحسین بسیاری نهاده شد و گیمر ها را با یک اثر دنیا باز و با جزئیات چشمگیر که در دوران فئودال ژاپن اتفاق می افتد، روبرو کرد. در این اثر به عنوان جنگجوی سامورایی با نام جین ساکای، بازیکنان وظیفه داشتند که جزیره سوشیما را با استفاده از ترکیبی از شمشیرزنی سامورایی و مخفی کاری نینجا از دست ارتش مهاجم مغولستان آزاد نمایند. در سال 2021، به روزرسانی بازی برای پلی استیشن 5 شد و یک محتوای داستانی تازه را به بازی اضافه نمود که جین را به جزیره ایکی (Iki) برد تا با یک فرقه شوم مبارزه کند. در این میان نسخه کارگردان بازی علاوه بر محتوای ذکر شده، شامل حالت چند نفره و کوآپ لجندز و حالت سیاه و سفید کوروساوا مود می گردد.

لازم به ذکر است که سونی به آرامی بعضی از بزرگترین آثار انحصاری خود را به بازار رایانه های شخصی عرضه نموده و چند سالی است که در خصوص پورت گوست آو سوشیما شایعاتی شنیده می شد. حال این شایعات به واقعیت تبدیل شده اند. شرکت Nixxes Software، توسعه دهنده پورت های قبلی آثار پلی استیشن مانند نسخه ریمستر اسپایدرمن و Ratchet and Clank: Rift Apart برای رایانه های شخصی، به تازگی خبر از این پورت تازه داده است. این خبر همراه با تریلر این بازی منتشر شد که جین را در نبرد های تنش زا با دشمنان مغولی اش نشان می دهد و در عین حال بعضی از ویژگی های تازهی را که این پورت تازه شامل خواهد شد، برجسته می نماید که شامل مواردی مانند نرخ فریم نامحدود، انواع تنظیمات گرافیکی و تنظیمات از پیش معین شده، موس و صفحه کلید قابل تنظیم و غیره می گردد.

بازیکنانی که ترجیح می دهند از یک کنترلر استفاده نمایند نیز می توانند این کار را با نقشه برداری و سفارشی سازی ابزار جانبی انتخابی خود و بعلاوه وصل کردن کنترلر دوال سنس برای تجربه ای مجذوب کننده تر با سیستم بازخورد لمسی و ماشه های تطبیقی انجام دهند. گوست آو سوشیما در رایانه های شخصی بعلاوه از تازهترین فناوری های بهبود پرفورمنس مانند NVIDIA DLSS 3 و AMD FSR 3 استفاده می نماید تا مطمئن گردد بازیکنان برترین تجربه بصری را در رایانه خود داشته باشند. این نسخه از نمایشگرهای فوق عریض نیز پشتیبانی می نماید.

برایان فلمینگ (Brian Fleming)، یکی از بنیانگذاران استودیوی ساکر پانچ در بیانیه ای گفت:

این بازی در تاریخ 16 می 2024 (27 اردیبهشت 1403) برای رایانه های شخصی با قیمت 59.99 دلار عرضه خواهد شد. پیش خرید بازی پاداش هایی نظیر اسب ویژه نیو گیم پلاس و لباس های تازه را به همراه خواهد داشت. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوست آو سوشیما به رایانه های شخصی می آید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوست آو سوشیما به رایانه های شخصی می آید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید