بازی Metaphor: ReFantazio از سازنده پرسونا معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، در رویداد اخیر ایکس باکس، هواداران اتلوس (Atlus) نگاه عمیقی به بازی های نقش آفرینی نو این شرکت، داشتند. در این رویداد نه تنها بازسازی پرسونا 3 در کنار Persona 5 Tactica معرفی گردید، بلکه Project Re Fantasy مورد انتظار نیز در نهایت به نمایش عایدی. در واقع این اثر نه تنها به Metaphor: ReFantazio تغییر نام داده، بلکه سال انتشار آن در کنار یک تریلر از گیم پلی رونمایی شده است. با این که به نظر می رسد این بازی اثری مناسب دوره فعلی و مدرن صنعت بازی باشد، اما همه چیزهایی که آثار اتلوس را بسیار محبوب نموده، حفظ نموده است.

بازی Metaphor: ReFantazio از سازنده پرسونا معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

این بازی از نظر گیم پلی از سبک پرسونا، از جمله هیولاهای احضار شده و پیوندهای اجتماعی در تقویم درون بازی استفاده می نماید و آن ها را در یک محیط فانتزی اعمال می نماید. پرسونا و سری شین مگامی تنسی به طور کلی همواره خارق العاده بوده اند، اما ریشه در زیرژانرهای فانتزی شهری یا فانتزی تاریک پسا آخرالزمانی دارند. با این حال به نظر می رسد که Metaphor: ReFantazio شکاف بین این دو را پر کند. این بازی البته راه زیادی دارد تا به موفقیت و محبوبیت پرسونا برسد اما ممکن است که امیدها را عرضه پرسونا 6 در سال های آینده نیز از بین ببرد.

در حالی که موجودات عجیب و غریب و فضای موجود در تریلر بازی یک محیط نو و مجذوب کننده را نشان می دهد، داستان پشت توسعه آن نیز بسیار جالب است. Metaphor: ReFantazio خود را به عنوان یک بازی از سازندگان کلیدی چند نسخه اخیر پرسونا معرفی نموده است. در واقع به نظر می رسد که کارگردان، طراح شخصیت و آهنگساز این بازی با پرسونا 3، 4 و 5 یکی باشد. این در نوع خود قابل توجه است زیرا کاتسورا هاشینو (Katsura Hashino) به عنوان کارگردان بازی پس از انتشار پرسونا 5، استودیوی P-Studio به عنوان استودیوی داخلی اتلوس را ترک کرد تا یک تیم داخلی دیگر یعنی Studio Zero را تشکیل دهد.

بازی Metaphor: ReFantazio در سال 2024 برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. گفتنی است که نسخه های کنسولی پرسونا 3 پرتابل، پرسونا 4 گلدن و پرسونا 5 رویال به طور انحصاری برای ایکس باکس و کامپیوتر معرفی شدند اما کمپانی سازنده عرضه آن ها را برای پلتفرم هایی مانند پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز تایید کرد. بنابراین این احتمال می رود که Metaphor: ReFantazio روی پلتفرم های دیگر نیز در دسترس قرار گیرد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Metaphor: ReFantazio از سازنده پرسونا معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Metaphor: ReFantazio از سازنده پرسونا معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید