معماری و عمران

نقدها و نمرات Stellar Blade منتشر شد؛ رقصی مجذوب کننده با شمشیر

جدیدترین اثر انحصاری پلی استیشن 5 با عنوان استلار بلید (Stellar Blade) از استودیوی کره ای Shift Up به زودی در دسترس قرار می گیرد و به همین دلیل نقدهای آن نیز به طور رسمی منتشر شده اند که در اینجا به خلاصه ای از آن ها خواهیم پرداخت.

6 اردیبهشت 1403

معرفی شهر گراتس: دومین شهر بزرگ اتریش

گراتس دومین شهر بزرگ اتریش و مرکز اشتایر مارک با فضای مدیترانه ای به همراه پارک های زیاد و واقع بر رودخانه مور است که حدوداً 280 هزار نفر جمعیت دارد. گراتس تقریباً 61000 دانشجو دارد و به عنوان یک شهر دانشجویی شناخته می گردد. در سال 2033 گراتس مرکز فرهنگی اروپا...

3 اردیبهشت 1403

حضور گردشگران در بافت تاریخی گرگان

خبرگزاری مهر/ این خبر پیرامون حضور گردشگران در بافت تاریخی گرگان برای شما نگارش گشته است.

16 فروردین 1403

چند ایده مجذوب کننده برای نورپرداری نمای ساختمان

نورپردازی نمای ساختمان یکی از مهمترین عوامل در زیبایی و مجذوب کنندهیت ظاهری یک ساختمان است. به عبارتی نورپردازی مناسب نمای ساختمان را برجسته و چشمگیر می کند و به آن هویت و شخصیت می بخشد. در این مقاله، چند ایده مجذوب کننده برای نورپردازی نمای ساختمان...

15 فروردین 1403

نرخ هتل های مشهد افزایش نداشته است، 260 هتل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

محمود مادرشاهیان در خصوص شرایط هتل های مشهد در آستانه نوروز 1403 اظهار کرد: در هتل های مشهد 65 هزار تخت رسمی را آماده پذیرایی از مسافران نوروزی کرده ایم. البته ظرفیت تخت های رسمی هتل های مشهد تا 70 هزار تخت نیز قابل افزایش است.

2 اسفند 1402

نقش چوب در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی یکی از عوامل اساسی در ایجاد تجربه ای مطلوب و آرامش بخش در فضاهای زندگی ما محسوب می گردد. در این زمینه، به کار بردن موادی که زیبایی، گرمای طبیعت و ارتباط انسان با محیط را به فضاهای داخلی منتقل نمایند، اهمیت ویژه ای دارد. چوب به عنوان یکی...

1 اسفند 1402

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

آنالیز جامع تجهیزات نمایشگاهی برای غرفه سازی خلاقانه و اصولی

29 بهمن 1402

برترین مارک های زانوبند چیست؟

اگر با درد زانو روبرو شدید، یکی از راه چاره های موجود، زانوبند طبی است که در کنار روش های درمانی دیگر برای کاهش درد زانو تجویز می گردد. خرید زانوبند چنانچه درست انتخاب گردد، با ایجاد ثبات و حمایت در مفصل و گرم نگهداشتن ماهیچه، باعث بهبود دردهای قسمت زانو...

19 بهمن 1402

کشف جزئیات بیشتر درباره یک اسکلت مرموز

اسکلتی که در گوری واقع در ورودی کاخ ارنان کورتس، فاتح اسپانیایی که باعث سقوط امپراتوری آزتک شد، قابل مشاهده است، آن طور که پیش تر تصور می شد بقایای یک راهب اسپانیایی نیست. نتایج یک تحقیق نو نشان می دهد که استخوان ها متعلق به یک زن بومی میانسال است.

5 بهمن 1402

آیا هواپیمای برقی فرصتی برای سبز شدن صنعت گردشگری است؟

ایسنا/ بدنبال آخرین خبرهای بدست رسیده، این پرسش مطرح می شود که آیا هواپیمای برقی فرصتی برای سبز شدن صنعت گردشگری است؟

28 دی 1402

ایسوس از لپ تاپ Zenbook Duo با دو نمایشگر 14 اینچی رونمایی کرد

ایسوس امسال با محصولات متنوعی ازجمله لپ تاپ های گیمینگ در نمایشگاه CES 2024 حاضر شده است. این شرکت در همین رویداد از لپ تاپ تازه Zenbook Duo نیز رونمایی کرد که دارای دو نمایشگر با مقدار 14 اینچی است.

21 دی 1402

برای اولین بار گنجینه موزه خودروهای تاریخی ایران به روی مردم باز می گردد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارشهای منتشر شده، برای اولین بار گنجینه موزه خودروهای تاریخی ایران به روی مردم باز می گردد.

18 دی 1402

سامسونگ همه را غافلگیر کرد، رونمایی از دو گوشی نو مالی، عکس

زومیت نوشت: سامسونگ به شیوه ای کاملا غیرمنتظره دو گوشی گلکسی A25 و گلکسی A15 را رونمایی کرد.

21 آذر 1402

ساختمان هایی که رشد می نمایند و نفس می کشند، عکس

زومیت نوشت: در دنیای باتیا، ساختمان ها از بتن و فولاد نیستند، بلکه اشکال زنده ای اند که قابلیت رشد دارند.

20 آبان 1402

لبنیات چگونه به عملکرد بهتر دستگاه گوارش یاری می نماید؟

غذاهای لبنی در دسترس، ارزان و با طعم عالی، انواع مختلفی دارند و مشخصات منحصر به فردی از مواد مغذی را ارائه می دهند که می تواند به غذا خوردن راحت تر و لذت بخش تر یاری کند.

18 آبان 1402

جاذبه های پنهان پراگ که فقط مردم محلی از آن ها خبر دارند

شهر پراگ تا دلتان بخواهد ساختمان هایی با معماری دیدنی و موزه های بی شمار را در خود جای داده و غذاهای لذیذ متنوعی را برای امتحان کردن در برمی گیرد. اگر به جاذبه های گردشگری معمول پراگ قانع نیستید و در پی دیدنی های پنهان آن می شد، خبر خوب این است که مرکز جمهوری...

14 آبان 1402

سرویس مقرون به صرفه دانش آموزی در این 20 خط تهران ، ساعات کار این سرویس ها چگونه است؟

از هفته آینده با شروع سال تحصیلی، 5میلیون تردد شهری به ترددهای روزانه افزوده می گردد. برای این شرایط اما مدیریت شهری تدارک گسترده ای دیده است. یکی از این برنامه ها که مخصوص تردد دانش آموزان است.

28 شهریور 1402

انتها خوش ابرپرونده ایران در یونسکو ، 54 کاروانسرای ایران ثبت جهانی شدند

پرونده ثبت جهانی کاروانسراهای ایرانی در یونسکو که با ایراداتی در چهل وپنجمین اجلاس میراث جهانی یونسکو روبرو شده بود، خاتمه با دفاع خوب ایران به ثبت جهانی رسید.

27 شهریور 1402

راهنمای خرید پاستل؛ شاد و مجذوب کننده مثل باربی

در زبان فرانسوی به گچ می گویند پاستل. در واقع پاستل همان گچ خشک و رنگی است که برای نقاشی و طراحی کاربرد دارد و تاریخ استفاده از آن به قرن هجدهم میلادی باز می گردد که هنرمندان اروپایی با استفاده از این تکنیک آثار ماندگار زیادی خلق کردند. برای تهیه پاستل...

12 شهریور 1402

تصاویر ، این دیالوگ ها برای آدم بزرگ هاست یا بچه ها؟ ، مثل برادرم می روم سراغ کمدی سازی...

سیدداود اطیابی کارگردان فیلم سینمایی نارگیل 2 که این روزها به نمایندگی از سینمای کودک و نوجوان در ترکیب اکران واقع شده است، درباره استقبال از این فیلم گفت: رویکرد ما در فراوری این فیلم، در نظر داشتن همه اعضای خانواده به عنوان مخاطب بود.

7 شهریور 1402
تعداد: (113)