ببینید؛ کلایو و تورگال به فاینال فانتزی 14 می آیند

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، در جریان رویداد London Fan Fest 2023، نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیه کننده فاینال فانتزی 14، جزئیاتی را درباره کراس اوور آینده فاینال فانتزی 16 به اشتراک گذاشت.

ببینید؛ کلایو و تورگال به فاینال فانتزی 14 می آیند

این رویداد که The Path Infernal نام دارد، بر اساس داستان فاینال فانتزی 16 خواهد بود، اما با دقت و به طوری ساخته شده است تا برای بازیکنانی که هنوز از قلمروی والیستیا تماشا ننموده اند، داستان را لو ندهد. در این رویداد، کلایو رزفیلد (Clive Rosefield)، قهرمان نسخه شانزدهم، به جنگجوی نور می پیوندد و در این میان تورگال نیز به بازی اضافه می گردد.

با توجه به ویدیویی که از این کراس اوور منتشر شده، ظاهرا بازیکنان باید با عفریت (Ifrit) نبرد نموده و در این میان لوت و تجهیزات منحصربه فرد زیادی برای بدست آوردن وجود خواهد داشت. نائوکی یوشیدا علاوه بر کارگردانی و تهیه کنندگی فاینال فانتزی 14، تهیه کننده فاینال فانتزی 16 بود، بنابراین این کراس اوور تا حدودی اجتناب ناپذیر به نظر می رسید. لازم به ذکر است که فاینال فانتزی 16 روی پلی استیشن 5 در دسترس است و نسخه رایانه های شخصی آن نیز در راه است.

در جریان رویداد ذکر شده علاوه بر کراس اوور آینده، تریلری از بسته الحاقی Dawntrail نیز به نمایش گذاشته شد. با این بسته الحاقی ظاهر یک کلاس اصلی تازه نیز در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. این کلاس DPS تازه، وایپر (Viper)، نام دارد که از شمشیرهای دوگانه استفاده می نماید که می توانند به صورت یک سلاح واحد و با دو دست استفاده شوند. این سبک مبارزه تازه بلافاصله با شخصیت اصلی فاینال فانتزی 9 یعنی زیدان تریبال (Zidan Tribal مقایسه شد که از سلاح های مشابهی استفاده می کرد.

در انتها یوشیدا به عنوان تهیه کننده هر دو بازی فاش کرد که کراس اوور بین فاینال فانتزی 14 و فاینال فانتزی 16 قبل از عرضه بسته الحاقی ذکر شده انجام می گردد. جالب است بدانید که قبل از عرضه بسته الحاقی Shadowbringers، فاینال فانتزی 14 کراس اوور مشابهی با فاینال فانتزی 15 داشت که نوکتیس را به بازی افزود. این احتمال وجود دارد که کلایو در جایگاهی مشابه نوکتیس خدمت کند، اما یوشیدا گفت که بازیکنان باید در ماموریت های مختلف بفهمند چرا کلایو در Eorzea است.

فاینال فانتزی 14 هم اکنون برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است. نسخه ایکس باکس سرس ایکس/اس بازی در بهار 2024 عرضه می گردد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ کلایو و تورگال به فاینال فانتزی 14 می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ کلایو و تورگال به فاینال فانتزی 14 می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید