رویداد State of Play پلی استیشن فردا شب بازمی شود؛ نمایش 14 بازی نو

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، پس از نزدیک به چند ماه شایعه حول رویداد بعدی سونی برای معرفی بازی های آینده پلی استیشن، بالاخره این شرکت رسما از نمایش یک برنامه State of Play نو برای فردا شب خبر داده است. طبق خبری که سونی ساعتی پیش خاطرنشان کرد، رویداد State of Play فردا قرار است به معرفی 14 بازی برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن وی آر 2 بپردازد.

رویداد State of Play پلی استیشن فردا شب بازمی شود؛ نمایش 14 بازی نو

این برنامه State of Play طبق گفته سونی کمی بیشتر از 30 دقیقه خواهد بود و طی آن، از بازی های آینده پلی استیشن استودیوز (PlayStation Studios) که برای عرضه در امسال میلادی در نظر گرفته شده اند هم خبردار خواهیم شد؛ منظور از بازی های پلی استیشن استودیوز، بازی هایی است که یا در استودیوهای خود سونی یا با تهیه کنندگی این شرکت ساخته شده اند. تصور می کنیم یکی از این بازی ها، ساخته بعدی استودیوی Asobo یعنی سازندگان سری بازی های Astro باشد؛ طوری که برخلاف ساخته های گذشته آن ها که دموهایی برای کنسول پلی استیشن 5 و هدست پلی استیشن وی آر بودند، برای اولین بار قرار است با یک بازی بزرگ در سری Astro طرف باشیم.

در کنار این بازی نو، احتمال اینکه سونی از نسخه آپدیت شده هورایزن: زیرو داون (Horizon: Zero Dawn) هم در این رویداد رونمایی کند، کم نیست. همین چند هفته پیش بود که رسما خبر حذف نسخه قدیمی این بازی را از سرویس پلی استیشن پلاس شنیدیم، در نتیجه مطمئنا سونی در پی جایگزین نسخه دیگری به جای آن است. به احتمال زیاد، تاریخ انتشار سایلنت هیل 2 هم در این برنامه اعلام گردد.

در هر حال، بالاخره فردا شب و با نمایش این برنامه، رویدادهای تابستانی بازی شروع خواهند شد و به زودی و پس از آن هم شروع Summer Game Fest رقم خواهد خورد.

رویداد State of Play فردا شب 30 می

منبع: دیجیکالا مگ

به "رویداد State of Play پلی استیشن فردا شب بازمی شود؛ نمایش 14 بازی نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد State of Play پلی استیشن فردا شب بازمی شود؛ نمایش 14 بازی نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید