طراحی گرافیکی و چاپ

لاستیک کامیون و فرآیند فراوری آن؛ گزارش از تایرسازی رازی

لاستیک کامیون چگونه فراوری می گردد؟ تایر تمام سیمی به چه معنا است؟ در ادامه با گزارش اختصاصی و مجذوب کننده از خط فراوری تایر سازی رازی همراه شوید.

14 اسفند 1402

آشنایی با قلعه روزنبرگ و جواهرات سلطنتی دانمارک

قلعه روزنبرگ بین سال 1606 تا 1634 به عنوان خانه تابستانی کریستین چهارم در بیرون باروهای کپنهاگ ساخته شد. کریستین چهارم که علاقه زیادی به این اقامتگاه داشت اغلب در زمان حضور در کپنهاگ، اینجا اقامت می کرد و در سال 1648 نیز در قلعه روزنبرگ جان باخت. بعد از مرگ...

2 بهمن 1402

یک ابزار دوره هخامنشی پایه و اساس علم امروزی!

ریشه های آموزش معاصر به طور پیچیده ای با فناوری های بنیادی گذشته در هم تنیده است. از آغاز فروتنانه خود تا عصر دیجیتال، این پنج فناوری قدیمی تأثیر قابل توجهی بر نحوه آموزش و یادگیری ما داشته اند.

2 مهر 1402

رونمایی متفاوت از پیراهن دوم پاری سن ژرمن

باشگاه پاری سن ژرمن امروز از لباس دوم خود که برای بازی های بیرون از خانه این تیم تهیه شده، با برند نایکی برای فصل 2023 - 2024 رونمایی کرد. این پیراهن به رنگ سفید با یک نوار منحصربه فرد به رنگ های قرمز و آبی طراحی شده که نشانگر نماد و لوگو این باشگاه است.

11 تیر 1402

ساخت سرهای شبیه سازی شده به یاری چاپ سه بعدی ، تکنولوژی به یاری شنوایی می آید

محققان پیروز شدند با استفاده از پرینترهای سه بعدی، سرهای آکوستیک بسازند و از طریق آن، کیفیت ابزارهای صوتی مثل سمعک در محیط های پر سر و صدا را بسنجند.

22 اردیبهشت 1402

برای آنهایی که از دستور غذاهای کلیشه ای خسته شده اند ، اگر خوش اخلاق هستید این غذا را درست کنید

خب درست کردن این غذا به اخلاق خوش بیشتر از هر چیزی نیاز داره. شما هم اول اخلاقت رو خوش کن بعد به تهیه غذا مشغول شو که طعم غذای کسی که خوش اخلاق باشه با کسی که بداخلاقه؛ زمین تا آسمون متفاوته.

13 اردیبهشت 1402

چین در پی ساخت پایگاه در ماه با فناوری چاپ 3 بُعدی

روزنامه رسمی چاینادیلی روز دوشنبه گزارش داد که چین به آنالیز امکان استفاده از فناوری چاپ سه بعدی برای ساختن سکونت گاه در ماه می پردازد. این در حالی است که پکن برنامه های خود را برای سکونت دراز مدت در ماه بهبود می بخشد.

5 اردیبهشت 1402

تفسیر منظر باستان شناختی برای ایجاد پیوستگی با منظر کنونی

به گزارش خبرنگاران کتاب منظر باستان شناختی؛ با رویکرد موزه های باز تالیف دکتر فاطمه حیدری از سوی انتشارات پیشین پژوه چاپ و منتشر شد. این کتاب با متدی روشمند در رابطه با خوانش و تفسیر منظر باستان شناختی برای ایجاد پیوستگی با منظر کنونی تدوین شده است. روشی...

1 اردیبهشت 1402

دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال در شهر آفتاب برگزار می گردد

جلال ذکایی، رئیس دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به گذشت یک دهه تجربه از برگزاری این رویداد، گفت: در برگزاری نمایشگاه طی چند سال اخیر، کوشش شده با در کنار هم قرار دادن فعالان بخش های مختلف حوزه چاپ دیجیتال،...

17 فروردین 1402

رونمایی از شاسی بلند نو رنو که از کولئوس بزرگتر است ، عکس

رنو اسپس که به عنوان یک خودروی خانوادگی شناخته می گردد،دستخوش تغییراتی همه جانبه شده است.ششمین نسل رنو اسپس اکنون از مینی ون تبدیل به یک شاسی بلند 3 ردیفه شده است.

8 فروردین 1402

آیا بلیط هواپیما کاغذی لازم است؟

دلایل سفرامروزه افراد زیادی به اقصی نقاط جهان سفر می کنند که علت این سفرها می تواند مختلف باشد، مثلا برخی از افراد با توجه به شرایط شغلی خود مجبورند تا دفعات متعددی را به دیگر نقاط جهان سفر کنند و یا افرادی برای درمان پزشکی باید به شهر یا کشور دیگری بروند....

21 بهمن 1401

عکس، خودروی شیائومی احتمالا این شکلی خواهد بود

دیجیاتو نوشت: تصاویر احتمالی جدیدی از خودروی الکتریکی شیائومی MS11 با جزئیاتی مجذوب کننده فاش شده است.

13 بهمن 1401

راهنمای خرید وایت برد؛ وسیله آموزش و بازی

سال های زیادی است که وایت بردها به عنوان یک وسیله ارتباطی در طیف وسیعی از زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرند؛ به عنوان ابزار آموزشی در مدارس و دانشگاه ها، برای یاری به بحث یا ارائه یک موضوع در جلسات شرکت ها یا به عنوان ابزار یاریی در منازل و فروشگاه ها...

6 بهمن 1401

ترفندی ساده برای جستجوی سریع و راحت در گوگل

برخی مواقع پیدا کردن یک لوگو یا یک عکس بدون داشتن پس زمینه کار بسیار طاقت فرسایی می گردد و هر کدامی را که بازمی کنید، دارای یک پس زمینه است.

26 دی 1401

حقایقی در خصوص دبی امارات ، از برج خلیفه تا پیست اسکی در کویر

دبی یکی از شهرهای کشور امارات متحده عربی است که یکی از مقاصد توریستی بزرگ دنیا است. شهری که برای ایرانی ها بسیار نزدیک به شمار میرود و زیبایی ها و مزایای زیادی هم برای آنها دارد. اما تصور عمومی در شهر دبی این است که گرمای آب و هوا در آن بالا است، مراکز دیدنی...

15 دی 1401

گل به خودی به سبک سفیر چین در پاکستان ، دفاع از هواوی به لطف آیپد!

یک دیپلمات چینی در پاکستان که کوشش نموده بود با یک توییت طنزآمیز محدودیت های ایالات متحده علیه هواوی را به چالش بکشد، خود نیز درگیر یک چالش تازه شد.

5 دی 1401

چرا المیرا شریفی مقدم دیگر گویندگی نمی کند؟

المیرا شریفی مقدم، گوینده بخش های خبری تلویزیون که پس از سال ها فعالیت در شبکه خبر، برای مدتی به سمت اجراهای تلویزیونی آمده است، از تفاوت های اجرا و گویندگی در تلویزیون می گوید.

12 آذر 1401

تئاتری به قیمت یک دکتری تجربی ، گفت وگو با محمدرضا پورحکیمی، کارگردان نمایش خانه خراب

تماشاخانه شهرزاد میزبان نمایشی است به نام خانه خراب به نویسندگی رضا دادویی و کارگردانی محمدرضا پورحکیمی است.

25 شهریور 1401

تاریخچه شرکت پژو؛ خودروسازی به سبک فرانسوی

اگر به تاریخچه شرکت پژو نگاهی بیاندازیم متوجه می شویم که پژو از آن برندهایی است که برای ما ایرانی ها بسیار آشناست. سال هاست محصولات این کارخانه معظم اتومبیل سازی در خیابان های شهرهای مختلف کشورمان به وفور دیده می گردد.

6 مرداد 1401

معرفی انواع منبع تغذیه در فروشگاه آزند کنترل

در دنیای صنعتی امروز که انواع منبع تغذیه و لوازم اتوماسیون اداری ما را احاطه کرده اند، نمی توان سرعت پیشرفت این صنعت را نادیده گرفت. در این صنعت یکی از ابزارهای مهم در زمینه اتوماسیون منبع تغذیه است. منبع تغذیه، قطعه ای است که حداقل یک بار الکتریکی را...

5 مرداد 1401
تعداد: (37)