برای آنهایی که از دستور غذاهای کلیشه ای خسته شده اند ، اگر خوش اخلاق هستید این غذا را درست کنید

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، خب درست کردن این غذا به اخلاق خوش بیشتر از هر چیزی نیاز داره. شما هم اول اخلاقت رو خوش کن بعد به تهیه غذا مشغول شو که طعم غذای کسی که خوش اخلاق باشه با کسی که بداخلاقه؛ زمین تا آسمون متفاوته.

برای آنهایی که از دستور غذاهای کلیشه ای خسته شده اند ، اگر خوش اخلاق هستید این غذا را درست کنید

خب اگه حاضری بریم سر مواد لازم برای مرغ با سس قارچ.

سلام دوست من! این دفعه یک غذا برات دارم که هم آسونه و هم خوشگل. جون میده برای کسانی که عاشق گوشت مرغن؛ اما همواره دستور غذا کم میارن. پس به ات توصیه می کنم که این دستور رو یادداشت کن برای روزهایی که می خوای یک غذای شیک و متفاوت برای دوستات درست کنی. یادت باشه که این غذای خوشمزه اگر با یک سالاد خوب همراه بشه دیگه جای هیچ گله و شکایتی نمی ذاره. طبق قراری که در اول آشنایی مون با هم گذاشتیم برای هر غذا، سالاد مناسب اون رو هم می ذارم. در مجله ماه پیش سالادی بود به شماره 69 که در صفحه 80 چاپ شده بود که متاسفانه نه نامش چاپ شده بود و نه نام من که این همه برای توجانفشانی کردم. نامش سالاد رنگ و وارنگ بود برو ببینش؛ اون وقت به من حق می دی که همراه خوبی برای این غذاست.

شما اولین کاری که می کنی اینه که دو ور سینه مرغ ها رو نمک و فلفل بزنی و بذاریش کنار تا به ات بگم؛ یک ماهیتابه خوشگل بیار و همون طور که نصف کره رو ریختی توش، بذارش روی حرارت میانه. به اش فرصت بده تا آب بشه، بعد با آرامش کامل مرغ ها رو بذار در ماهیتابه و هر طرفش رو برای پنج دقیقه سرخ کن. حالا از توی ماهیتابه درشون بیار و بذار کنار تا دوباره نوبتشون بشه.

توی همون ماهیتابه بقیه کره رو بریز و روی همون درجه میانه؛ وقتی که آب شد، قارچ ها رو که شستی و خرد کردی، بریز و همی بزنش و بعد از پنج دقیقه نمک و فلفل رو به شون اضافه کن. حالا شما این قارچ ها رو راهنمایی کن کنار ماهیتابه. در قسمتی که خالیه سیر و پیازی که ریز و له کردی رو بریز و بعد از پنج دقیقه آرد رو به جمع دوست داشتنی پیاز و سیر اضافه کن. خوب مخلوطشون کن. تا این دوستان به تفاهم برسن، رب رو در آب مرغ حل کن و با عشق بریزشون روی دوستان منتظر در ماهیتابه. حالا یک هم اساسی بزنشون و حوصله کن تا سست غلیظ بشه. وقتی به این مرحله رسید مرغ ها رو بذار توی سس تا خوب با هم آشنا بشن.

یک بار هم پشت و روشون کن تا دو طرف مرغ از مجالست با سس لذت ببرن. خب غذات که حاضر شد زیرش رو خاموش کن، جعفری تازه رو بریز در سس و همش بزن واگه که می خواهی خیلی دیگه همه رو شرمسار هنرت کنی یک قاشق کره بریز در سست. این کار باعث می شه که سست براق بشه. به به عالیه همه چیز حاضره. وقتی که خواستی غذا تو سرو کنی، یک ورقه نون تست رو برشته کن و بذار توی یک ظرف زیبا بعد یک سینه مرغ بذار روش و خیلی با سلیقه سس خوشگل و خوشمزه ات رو بریز روش و در کنار اونایی که دوست داری، با عشق نوش جان کن بعدم نتیجه رو برام ای میل کن؛ [email protected] یادت باشه که هدفت از پهن کردن هر سفره این باشه که یک عده دوست خوب و یکرنگ رو دور هم جمع کنی و با عشق و محبت، سفره خونه ات رو رنگین کنی. پس، از هیچ بهانه ای برای پهن کردن این مدل سفره نگذر. شاد باشی.

مواد لازم

آب مرغ دو فنجون

کره دو قاشق غذاخوری

سینه مرغ بدون پوست و استخون

دو تا خوبش

قارچ پنج، شش تا سالم و سفیدش

رب گوجه دو قاشق غذاخوری

سیر نازنین دو حبه درشتش

پیاز یکی ریزش

جعفری تر و تازه خرد شده 4/1 فنجون

آرد سفید دو قاشق سوپ خوری

نمک و فلفل به میزان ای که صلاح می دونی

منبع: همشهری آنلاین

به "برای آنهایی که از دستور غذاهای کلیشه ای خسته شده اند ، اگر خوش اخلاق هستید این غذا را درست کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای آنهایی که از دستور غذاهای کلیشه ای خسته شده اند ، اگر خوش اخلاق هستید این غذا را درست کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید