طراحی لوگو

رونمایی متفاوت از پیراهن دوم پاری سن ژرمن

باشگاه پاری سن ژرمن امروز از لباس دوم خود که برای بازی های بیرون از خانه این تیم تهیه شده، با برند نایکی برای فصل 2023 - 2024 رونمایی کرد. این پیراهن به رنگ سفید با یک نوار منحصربه فرد به رنگ های قرمز و آبی طراحی شده که نشانگر نماد و لوگو این باشگاه است.

11 تیر 1402

رونمایی از شاسی بلند نو رنو که از کولئوس بزرگتر است ، عکس

رنو اسپس که به عنوان یک خودروی خانوادگی شناخته می گردد،دستخوش تغییراتی همه جانبه شده است.ششمین نسل رنو اسپس اکنون از مینی ون تبدیل به یک شاسی بلند 3 ردیفه شده است.

8 فروردین 1402

عکس، خودروی شیائومی احتمالا این شکلی خواهد بود

دیجیاتو نوشت: تصاویر احتمالی جدیدی از خودروی الکتریکی شیائومی MS11 با جزئیاتی مجذوب کننده فاش شده است.

13 بهمن 1401

ترفندی ساده برای جستجوی سریع و راحت در گوگل

برخی مواقع پیدا کردن یک لوگو یا یک عکس بدون داشتن پس زمینه کار بسیار طاقت فرسایی می گردد و هر کدامی را که بازمی کنید، دارای یک پس زمینه است.

26 دی 1401

حقایقی در خصوص دبی امارات ، از برج خلیفه تا پیست اسکی در کویر

دبی یکی از شهرهای کشور امارات متحده عربی است که یکی از مقاصد توریستی بزرگ دنیا است. شهری که برای ایرانی ها بسیار نزدیک به شمار میرود و زیبایی ها و مزایای زیادی هم برای آنها دارد. اما تصور عمومی در شهر دبی این است که گرمای آب و هوا در آن بالا است، مراکز دیدنی...

15 دی 1401

گل به خودی به سبک سفیر چین در پاکستان ، دفاع از هواوی به لطف آیپد!

یک دیپلمات چینی در پاکستان که کوشش نموده بود با یک توییت طنزآمیز محدودیت های ایالات متحده علیه هواوی را به چالش بکشد، خود نیز درگیر یک چالش تازه شد.

5 دی 1401

تاریخچه شرکت پژو؛ خودروسازی به سبک فرانسوی

اگر به تاریخچه شرکت پژو نگاهی بیاندازیم متوجه می شویم که پژو از آن برندهایی است که برای ما ایرانی ها بسیار آشناست. سال هاست محصولات این کارخانه معظم اتومبیل سازی در خیابان های شهرهای مختلف کشورمان به وفور دیده می گردد.

6 مرداد 1401

معرفی انواع منبع تغذیه در فروشگاه آزند کنترل

در دنیای صنعتی امروز که انواع منبع تغذیه و لوازم اتوماسیون اداری ما را احاطه کرده اند، نمی توان سرعت پیشرفت این صنعت را نادیده گرفت. در این صنعت یکی از ابزارهای مهم در زمینه اتوماسیون منبع تغذیه است. منبع تغذیه، قطعه ای است که حداقل یک بار الکتریکی را...

5 مرداد 1401

دکوراسیون استودیو خانگی با چه مولفه هایی مجذوب کننده تر می گردد؟

دکوراسیون استویو خانگی موضوعی است که شاید در تمام خانه ها احتیاج به آن نباشد، اما مسلما افراد بسیاری هستند که از این مدل استودیوها استفاده می نمایند و ضروری است که از ایده های مربوط به آن آگاه شوند. در ادامه این مطلب سعی نموده ایم تا تمامی موارد و موضوعاتی...

22 خرداد 1401

چگونگی تشخیص اصل یا غیر اصل بودن کالای خریداری شده از خبرنگاران

به نقل از زومیت؛ یکی از نگرانی های کاربران در هنگام خرید آنلاین، تقلبی بودن کالا است. در این مقاله به بعضی از نکات مهم در شناسایی کالاهای غیراصل هنگام خرید و پس از دریافت کالا از فروشگاه خبرنگاران اشاره می کنیم.

1 خرداد 1401

پارامونت پیکچرز، قدیمی&zwnjترین استودیوی فیلم&zwnjسازی هالیوود

پارامونت پیکچرز، قدیمی ترین استودیوی تهیه و توزیع فیلم در سال 1912 تأسیس شده و هم اکنون ساختمان مرکزی آن در هالیوود، کالیفرنیا واقع شده است.

19 دی 1399