دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال در شهر آفتاب برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، جلال ذکایی، رئیس دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به گذشت یک دهه تجربه از برگزاری این رویداد، گفت: در برگزاری نمایشگاه طی چند سال اخیر، کوشش شده با در کنار هم قرار دادن فعالان بخش های مختلف حوزه چاپ دیجیتال، در زمینه ارائه نوآوری ها و دستاوردهای تازه این حوزه فعالیت داشته باشد.

دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال در شهر آفتاب برگزار می گردد

وی اضافه کرد: سال تازه، مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب میزبان دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال است و مقرر شده این رویداد در فضایی افزون بر 8 هزار مترمربع برگزار گردد.

ذکایی با بیان اینکه نمایشگاه چاپ دیجیتال، سعی دارد فعالان حوزه چاپ، بسته بندی، صنایع، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را با تکنولوژی های نوین و تولیدات این عرصه آشنا سازد، عنوان نمود: آشنایی بیشتر علاقمندان چاپ دیجیتال با دستاوردهای این عرصه مهمترین هدف برگزاری این رویداد است، سعی داریم با برپایی نمایشگاه های حرفه ای و تخصصی امکان ارتباط تنگاتنگ و سریع عرضه کنندگان و مخاطبان چاپ دیجیتال را فراهم کنیم.

وی با اشاره به رویدادهای مختلفی که برای این نمایشگاه پیش بینی شده است، ادامه داد: برگزاری نشست های علمی، برنامه های ویژه آموزشی و بحث و گفتگو درباره مباحث حوزه چاپ دیجیتال بعضی از این برنامه ها هستند.

ذکایی از شروع ثبت نام نمایشگاه از چهارشنبه (16 فروردین ماه) شروع شد، گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه به نشانی www.idpex.ir تا خرداد ماه ثبت نام خود را انجام دهند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال در شهر آفتاب برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال در شهر آفتاب برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید