اخبار سیاسی

نگاهی به اتاق تانک پرچمدار مرسدس!، عکس

مرسدس بنز S کلاس W140 از نظر افراد زیادی بهترین سدان پرچم دار این خودروساز محسوب می شود.

12 فروردین 1403

درهای تالار تیموری بعد از 5 سال گشوده شد

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، درهای تالار تیموری بعد از 5 سال گشوده شد.

10 فروردین 1403

تعرفه برق تأسیسات گردشگری مشخص شد

اسماعیل برات گفت: با پیگیری های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نرخ برق تأسیسات گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی دارای پروانه بهره برداری از این وزارتخانه، در تمام فصول به اندازه 132 تومان به ازای هر کیلووات ساعت مشخص شد، که این نرخ در میان تعرفه...

8 فروردین 1403

از مولاژ تخته بازی و جمجمه جراحی شده شهر سوخته رونمایی شد

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، از مولاژ تخته بازی و جمجمه جراحی شده شهر سوخته رونمایی شد.

28 اسفند 1402

28 رسته صنایع دستی اصفهان در حال منسوخ شدن است

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، 28 رسته صنایع دستی اصفهان در حال منسوخ شدن است.

25 دی 1402

با موبایل آلودگی هوا را مقدار بگیرید، عکس

همشهری آنلاین نوشت: گوشی های هوشمند مدل بالا این روزها می توانند عکس های شگفت انگیزی بگیرند و تقریبا جای دوربین های حرفه ای را گرفته اند، اما این تمام کاری نیست که دوربین های پرقدرت آنها می توانند انجام دهند.

29 آذر 1402

انتها خوش ابرپرونده ایران در یونسکو ، 54 کاروانسرای ایران ثبت جهانی شدند

پرونده ثبت جهانی کاروانسراهای ایرانی در یونسکو که با ایراداتی در چهل وپنجمین اجلاس میراث جهانی یونسکو روبرو شده بود، خاتمه با دفاع خوب ایران به ثبت جهانی رسید.

27 شهریور 1402

مشاور وزیر علوم: فقط 3 خانم در کشور رئیس دانشگاه هستند

فخرالسادات نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم گفت: مسئله خانواده به عنوان یک مسئله کلان، چندبعدی با توجهات و آسیب های ویژه محسوب می گردد که لزوم نگاه تخصصی به آن از منظر های مختلف با هدف ایجاد بنیان اجتماعی سالم و شکوفا بر کسی پوشیده نیست.

22 شهریور 1402

تأکید لاوروف بر تأثیر اجلاس گروه 20 بر اصلاحات صندوق بین المللی پول ، گردش تجاری روسیه و چین به 200 میلیارد دلار می رسد

وزیر امور خارجه روسیه در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست سران گروه 20 تأکید کرد که این نشست اصلاحات صندوق بین المللی پول (IMF) و سازمان تجارت جهانی (WTO) را به سرعت پیش خواهد برد.

21 شهریور 1402

احتمال تعطیلی استان های جنوبی به علت گرما

نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به اینکه استان های جنوبی ایران رکورددار دما در سطح کشور هستند، گفت: دولت باید مطابق مقررات در مناطقی که دمای هوا از سطح استاندارد فراتر می رود، کوشش خود به منظور کاهش آسیب به مردم شامل تعطیلی شهرها را اعمال کند.

2 مرداد 1402

نیمکت نشینی در انتظار امباپه؟

پاری سن ژرمن میخواهد در صورت عوض نشدن تصمیم کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، او را به نیمکت تبعید کند. امباپه همچنان حاضر به پذیرش پیشنهاد پاری سن ژرمن برای تمدید قراردادش تا سال 2025 نیست و تمایلی به جدایی از این باشگاه در تابستان سال جاری هم ندارد.

21 تیر 1402

رقیب اینستاگرامی توییتر پنجشنبه راه اندازی می گردد

طبق یک فهرست فروشگاه اپ استور اپل، انتظار می رود رقیب توییتر پنجشنبه هفته جاری از سوی اینستاگرام راه اندازی گردد.

13 تیر 1402

نصفِ سیگار چرچیل، به فروش می رسد

سیگار وینستون چرچیل، نخست وزیر اسبق بریتانیا در دهه 40 و 50 میلادی که حدود 80 سال قبل آن را تا نیمه کشیده بود، در حراجی به قیمت پایه 600 تا 900 پوند به فروش گذاشته می گردد.

12 خرداد 1402

ترامپ در کنار ریحانا و لوپز

برای پیدا کردن پرعکس ترین افراد مشهور دنیا، به داده های Getty Images مراجعه کردیم که بیش از 1000 نفر از معروف ترین افراد مشهور دنیا در حوزه های مختلف از جمله فیلم، تلویزیون، موسیقی، سیاست، کسب و کار، ورزش، مد و ... نگاهی نموده ایم.

20 اردیبهشت 1402

روابط عمومی: جابجایی وزیر ورزش تکذیب شد

روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری: بعضی رسانه ها امروز به نقل از معاون رئیس جمهور در امور مجلس ادعای تغییر وزیر ورزش و جوانان را منتشر نموده اند که این موضوع کاملا کذب و بی اساس است.

7 اردیبهشت 1402

ممانعت آذربایجان از ورود گردشگران به ایران ، سیم کارت بدون فیلتر گردشگر ها در آستانه تصویب ، راهنماهای موزه نیویورک نام خلیج فارس را نمی برند

وزیر میراث فرهنگی گفت: به علت همکاری نکردن دولت آذربایجان و بستن مرز زمینی، ورود یک میلیون و 200 هزار نفر توریست به ایران متوقف شده است.

6 اردیبهشت 1402

انصارالله یمن: برای همه گزینه ها آماده هستیم

صنعا برای همه گزینه ها آماده است، اگر آنها صلح می خواهند ما اهل صلح هستیم و اگر جنگ می خواهند ما را هشت سال تجربه نموده اند.

23 فروردین 1402

4 کشته در پی ریزش بهمن در رشته کوه های آلپ

جرالد دارونین وزیر کشور فرانسه گفت که بر اثر ریزش بهمن در جنوب غربی مون بلان در رشته کوه های آلپ فرانسه، چهار نفر کشته و 9 نفر زخمی شدند.

21 فروردین 1402

چین حمله به تایوان را شبیه سازی کرد

این رزمایش پس از آن انجام شد که سای اینگ ون رئیس جمهور تایوان به رغم هشدار های چین با کوین مک کارتی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در لس آنجلس ملاقات کرد و همین موضوع خشم مقامات پکن را برانگیخت.

20 فروردین 1402

پیشنهاد رسمی الهلال روی میز مسی!

این روزها و پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر، فوتبال عربستان در کانون توجهات قرار گرفته و اخبار متعددی از پیشنهاد تیم های سعودی به ستاره های مطرح دنیای فوتبال در رسانه ها منتشر می گردد. پس از اینکه روز گذشته روزنامه المیدان الریاضی خبر از توافق...

15 فروردین 1402
تعداد: (232)