خودرو

پیکاپ کیا در خیابان دیده شد، عکس

با وجود پوشش، بدنه جعبه ای، تایرهای آفرودی All-train و چراغ های تازه کیا قابل تشخیص هستند.

5 اردیبهشت 1403

صفر تا صد این خودروی چینی، انگلیسی کمتر از 2 ثانیه طول می کشد، خودرویی شبیه به قطره اشک، عکس

نمایشگاه خودروی چین 2024 که اواخر این هفته آغاز می شود، همراه با خودروهای مفهومی متنوع و مجذوب کننده است. MG در پکن خواهد بود تا کانسپت EXE181 را به نمایش بگذارد؛ یک هایپرکار الکتریکی با شاسی مونکوک و طراحی تک صندلی.

3 اردیبهشت 1403

معرفی شهر گراتس: دومین شهر بزرگ اتریش

گراتس دومین شهر بزرگ اتریش و مرکز اشتایر مارک با فضای مدیترانه ای به همراه پارک های زیاد و واقع بر رودخانه مور است که حدوداً 280 هزار نفر جمعیت دارد. گراتس تقریباً 61000 دانشجو دارد و به عنوان یک شهر دانشجویی شناخته می گردد. در سال 2033 گراتس مرکز فرهنگی اروپا...

3 اردیبهشت 1403

شریک سابق ایران خودرو از خودروی عجیب الخلقه خود رونمایی کرد ، عکس

مجموعه ای از خودروهای تازه و مجذوب کننده برای نمایشگاه خودروی پکن که هفته آینده برگزار می گردد، در نظر گرفته شده که یکی از مهم ترین آنها دانگ فنگ M-Hunter خواهد بود.

29 فروردین 1403

ایرادهای عجیب تویوتا لندکروز مدل 2024 ، عکس

تویوتا لندکروزر 300 با قیمت بیش از 100 هزار دلار، گران تر از لندروور دیفندر است اما آیا به مقدار رقیب بریتانیایی خوب خواهد بود؟

25 فروردین 1403

نگاهی به اتاق تانک پرچمدار مرسدس!، عکس

مرسدس بنز S کلاس W140 از نظر افراد زیادی بهترین سدان پرچم دار این خودروساز محسوب می شود.

12 فروردین 1403

چند توصیه سلامتی برای ماه مبارک رمضان

متخصصان سلامت تاکید دارند در خصوص اغلب بیماری هایی که عادات غذایی غلط، چاقی و افزایش وزن در بروز آنها دخیل هستند، روزه داری مفید است.

29 اسفند 1402

بارش سنگین باران و برف در این 14 استان در روز عید

سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در 14 استان از بارش گسترده باران و برف در بیشتر منطقه ها کشور در اولین روز بهار 1403 اطلاع داد.

28 اسفند 1402

یک خودروی ژاپنی به جمع وارداتی ها پیوست، عکس

یک واردکننده تازه تصمیم گرفته است تا خودروهای وارداتی هوندا CR-V را به همراه هوندا ZR-V به بازار ایران عرضه کند.

25 اسفند 1402

آپشن خطرناک خودروهای مدرن ، قدیمی ها بهترند!

آژانس ایمنی اروپا می گوید, نمایشگرهای لمسی باعث حواس پرتی می شوند و ایمنی باید اولویت قرار گیرد، نه فقط فناوری. بنابراین توصیه می شود به استفاده از دکمه ها بازگردیم.

22 اسفند 1402

ساخت دوچرخه پرنده در ژاپن

پرواز با نیروی انسانی قرن هاست که رویای بسیاری از مخترعان بوده است، اما ثابت شده که مسیر پر چالشی است.

19 اسفند 1402

لاستیک کامیون و فرآیند فراوری آن؛ گزارش از تایرسازی رازی

لاستیک کامیون چگونه فراوری می گردد؟ تایر تمام سیمی به چه معنا است؟ در ادامه با گزارش اختصاصی و مجذوب کننده از خط فراوری تایر سازی رازی همراه شوید.

14 اسفند 1402

قیمت محصولات سایپا، پارس خودرو و زامیاد ویژه اسفند ماه 1402 اعلام شد

قیمت محصولات سایپا، پارس خودرو و زامیاد برای اسفند ماه 1402 به طور رسمی اعلام شد. گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه ای 19 محصول خود، 6 محصول پارس خودرو و 6 محصول زامیاد را برای آخرین ماه امسال قیمت گذاری کرد.

8 اسفند 1402

چرا اجاره قایق در کیش ارزان است؟

اجاره قایق در کیش، راهی برای لذت بردن از قایق سواری بدون پرداخت هزینه خرید و نگهداری است. بسیاری از افرادی که عاشق قایق سواری، ماهی گیری و سفر بر روی آب هستند، اقدام به خرید قایق می نمایند اما زمانی که قایق اجاره می کنید، متعهد به بار مالی مالکیت قایق...

24 بهمن 1402

برای اولین بار گنجینه موزه خودروهای تاریخی ایران به روی مردم باز می گردد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارشهای منتشر شده، برای اولین بار گنجینه موزه خودروهای تاریخی ایران به روی مردم باز می گردد.

18 دی 1402

چه کسی اولین لکسوس را ساخت؟ ، عکس

خودروهای لکسوس همواره آسایش و قابلیت اطمینانی را ارائه می دهند که می تواند با هر رقیبی برابری کند و یا حتی بهتر از آنها ظاهر شوند. لکسوس که به وسیله تویوتا، یک خودروساز برجسته ژاپنی، برای ساخت خودروهای لوکس پیشرو در دنیا تاسیس شد، همچنان به فراوری بعضی...

2 آذر 1402

سیلاب، برف و کولاک در این 20 استان

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی برای 20 استان از بارش باران، برف و کولاک و احتمال طغیان رودخانه ها، آب گرفتگی و خسارت به کشاورزان اطلاع داد.

28 آبان 1402

جاذبه های پنهان پراگ که فقط مردم محلی از آن ها خبر دارند

شهر پراگ تا دلتان بخواهد ساختمان هایی با معماری دیدنی و موزه های بی شمار را در خود جای داده و غذاهای لذیذ متنوعی را برای امتحان کردن در برمی گیرد. اگر به جاذبه های گردشگری معمول پراگ قانع نیستید و در پی دیدنی های پنهان آن می شد، خبر خوب این است که مرکز جمهوری...

14 آبان 1402

خودروی لوکس ژاپنی که در سایه محبوبیت ماکسیما در ایران محو شد ، عکس

در سال 2009 پارس خودرو اندکی پس از واردات تی ینا، مونتاژ آن را شروع کرد و اولین نسخه های آن را سال 1389 و با دو تیپ XL و XV به بازار فرستاد.

13 مهر 1402

یک ابزار دوره هخامنشی پایه و اساس علم امروزی!

ریشه های آموزش معاصر به طور پیچیده ای با فناوری های بنیادی گذشته در هم تنیده است. از آغاز فروتنانه خود تا عصر دیجیتال، این پنج فناوری قدیمی تأثیر قابل توجهی بر نحوه آموزش و یادگیری ما داشته اند.

2 مهر 1402
تعداد: (149)