تئاتر

معرفی شهر گراتس: دومین شهر بزرگ اتریش

گراتس دومین شهر بزرگ اتریش و مرکز اشتایر مارک با فضای مدیترانه ای به همراه پارک های زیاد و واقع بر رودخانه مور است که حدوداً 280 هزار نفر جمعیت دارد. گراتس تقریباً 61000 دانشجو دارد و به عنوان یک شهر دانشجویی شناخته می گردد. در سال 2033 گراتس مرکز فرهنگی اروپا...

3 اردیبهشت 1403

برای اولین بار گنجینه موزه خودروهای تاریخی ایران به روی مردم باز می گردد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارشهای منتشر شده، برای اولین بار گنجینه موزه خودروهای تاریخی ایران به روی مردم باز می گردد.

18 دی 1402

جاذبه های پنهان پراگ که فقط مردم محلی از آن ها خبر دارند

شهر پراگ تا دلتان بخواهد ساختمان هایی با معماری دیدنی و موزه های بی شمار را در خود جای داده و غذاهای لذیذ متنوعی را برای امتحان کردن در برمی گیرد. اگر به جاذبه های گردشگری معمول پراگ قانع نیستید و در پی دیدنی های پنهان آن می شد، خبر خوب این است که مرکز جمهوری...

14 آبان 1402

تعزیه خوانی معلولان به عشق عباس(ع)

اینجا بوستان سهند است. بوستانی که میزبان معلولان مؤسسه خیریه رعد شرق بود تا تئاتر عشق یعنی عباس را به اجرا در آورند.

27 مرداد 1402

روایت دغدغه های انسان امروزی

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ نمایش شازده کوچولو 2023 به کارگردانی نیما گودرزی از 20 تیر به روی صحنه خواهد رفت.

17 تیر 1402

فردا سی ودومین جشنواره تئاترسیستان وبلوچستان آغاز به کار خواهد کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سی ودومین جشنواره تئاتر سیستان وبلوچستان، فردا با نمایش گاومرد به نویسندگی منصورفارسی و کارگردانی سعیدکیخا به روی صحنه خواهد رفت.

28 آبان 1401

سایه پدر بر سر تئاتر

نمایش پدر با مجموع 18 اجرا و میزبانی از 8 هزار و 90 تماشاگر به فروشی معادل یک میلیارد و 86 میلیون و 405 هزار تومان دست یافته است.

3 مهر 1401

تئاتری به قیمت یک دکتری تجربی ، گفت وگو با محمدرضا پورحکیمی، کارگردان نمایش خانه خراب

تماشاخانه شهرزاد میزبان نمایشی است به نام خانه خراب به نویسندگی رضا دادویی و کارگردانی محمدرضا پورحکیمی است.

25 شهریور 1401

دیدنی های پنانگ مالزی

در این مقاله از مجموعه مقالات قسمت دیدنی های مالزی سفری به این کشور خواهیم داشت و در آن یکی از جاذبه های بسیار زیبای این کشور به نام پنانگ مالزی را مورد آنالیز قرار خواهیم داد و آن را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

18 شهریور 1401

با اجرای اقدامات ویژه منطقه 7 به استقبال از بهار می رود

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از اجرای اقدامات ویژه این معاونت در طرح استقبال از بهار 1401 خبر داد.

26 تیر 1401

سمبل شهرهای بزرگ دنیا (بخش دوم)

آشنایی با نمادهای شهرهای بزرگ جهانهر کشوری برای خود یک هویت منحصربه فرد دارد که به آن می بالد و افتخار می نماید، سپس برای نشان دادن این افتخار به جهانیان نماد و سمبلی برای خود برمی گزیند که همه جای جهان آن را به آن نماد بشناسند. این نماد می تواند یکی از...

23 فروردین 1401

اکران رایگان 50 فیلم تئاتر در 50 روز به مناسبت 50 سالگی کانون

تهران (پانا) - به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان 50 فیلم تئاتر در 50 روز به صورت رایگان اکران می گردد.

25 بهمن 1400

تیپ لاکچری مریم معصومی در سفر خارجه ! ، خانم بازیگر زورو شد !

خبرنگاران:مریم معصومی بازیگر خوشگل و جوان ایرانی است که مدتی پیش سفر خارجه بود حالا یکی یکی عکس های لاکچریشو منتشر می کنه.

22 دی 1400

رفتار بعید شبنم قلی خانی و دوستش

خبرنگاران:شبنم قلی خانی این عکس را در صفحه اینستاگرامش استوری کرد که خیلی ها گفتند این رفتار از شبنم بعدی بود بدون ماسک در اماکن عمومی حاضر شود.

21 مهر 1400

مجمع مؤسسین انجمن سازندگان و تأمین کنندگان کالا و خدمات انرژی های تجدیدپذیر برگزار می گردد

معاونت استان ها و تشکل های اتاق ایران اظهار داشت: در راستای اجرای موافقت اصولی تأسیس و ثبت انجمن سازندگان و تأمین کنندگان کالا و خدمات انرژی های تجدید پذیر در اتاق ایران، مقرر شد تا مجمع عمومی مؤسسین این انجمن در ساعت 11 روز چهارشنبه 23 تیر 1400 در محل سالن...

1 شهریور 1400

رکوردشکنی بازیگر زن در اوج تعطیلات کرونایی

برای بازیگر تئاتر، داشتن بیش از 30 هزار تماشاگر اتفاق خجسته ای است و حالا در اوج تعطیلی های تئاتر، یک بازیگر جوان توانسته بیش از این تعداد را با خود همراه کند.

11 خرداد 1400

فاطمه معتمدآریا: تنها افسوسم در سیما رد کردن پیشنهاد بازی در فیلم علی حاتمی است خبرنگاران

فاطمه معتمدآریا در بخشی از مصاحبه خود در سلسله نشست های تاریخ شفاهی موزه سینما بیان نمود بازی در فیلم مادر ساخته علی حاتمی را به دلیل نبود فیلمنامه رد کردم.

22 فروردین 1400

چهره ها در شبکه های اجتماعی؛ اخم نکن لعنتی!

خبرنگاران: در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره ها نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با مردم انتخاب نموده اند و با داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با...

9 بهمن 1398

جاذبه های توریستی اسلو

اسلو از دیدگاه منطقه ای یکی از بزرگترین پایتخت های دنیا محسوب می گردد اما تنها 20 درصد از این منطقه عظیم توسعه یافته و باقی آن در برگیرنده پارک ها، جنگل های محافظت شده، تپه ها و صدها دریاچه دیدنی است.

10 آبان 1398