وعده نایب رئیس فدراسیون فوتبال: اتفاقی را در این 4 سال رقم می زنیم که در عمر خود ندیده باشید

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت که در چهار سال فعالیت شهاب الدین عزیزی خادم، مدیران فدراسیون اتفاقات بی سابقه ای را رقم می زنند.

وعده نایب رئیس فدراسیون فوتبال: اتفاقی را در این 4 سال رقم می زنیم که در عمر خود ندیده باشید

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ گردشگر مدرن، سیده شهره موسوی درباره شرایط فوتبال ایران در سال 1400 گفت: فوتبال ایران روزهای عالی در پیش دارد و ما مثبت فکر می کنیم. ان شاءالله اتفاقات خوبی رقم می زنیم و اتفاقات خوبی پیش می آید.

وی در مورد اینکه تیم ملی ایران باید برای ادامه مسابقات مقدماتی جام دنیای 2022 قطر به بحرین برود، بیان نمود: مهم این است که بازیکنان ما قدرتمندانه در هر میدانی می توانند برنده از زمین خارج شوند و فرقی نمی کند در ایران باشد یا بحرین. ما به قدرت بازیکنان تیم ملی معتقد هستیم و فکر می کنم آنها هر جای دنیا که به میدان بروند، می توانند پرچم جمهوری اسلامی را با اقتدار به اهتزاز دربیاورند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال راجع به شرایط مالی فدراسیون گفت: همه چیز عالی است. اتفاقات خوبی در راه است و مثبت فکر کنید.

موسوی درباره اینکه داوران هنوز حقوق این فصل خود را دریافت نکرده اند، اعلام کرد: می گیرند! همه چیز را می گیرند و شما نگران نباشید.

وی در پاسخ به این پرسش که با سابقه او، چقدر می توان به انجام حرکتی توسط فدراسیون فوتبال برای ریشه کن شدن مسائل مالی امیدوار بود، شرح داد: فدراسیون حرکات خوب خود را آغاز کرده است. حتماً در این چهار سال، اتفاقی رقم می زنیم که در عمر خود ندیده باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وعده نایب رئیس فدراسیون فوتبال: اتفاقی را در این 4 سال رقم می زنیم که در عمر خود ندیده باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده نایب رئیس فدراسیون فوتبال: اتفاقی را در این 4 سال رقم می زنیم که در عمر خود ندیده باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید