بلان: به دنبال شکست پرسپولیس هستیم، پرسپولیس مربی خوب و بازیکنان بزرگی دارد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، سرمربی فرانسوی الریان قطر تاکید نمود که تیمش باتوجه به تساوی در ملاقات نخست به دنبال پیروزی برابر پرسپولیس است.او به ستایش از یحیی گل محمدی و بازیکنان پرسپولیس پرداخت.

بلان: به دنبال شکست پرسپولیس هستیم، پرسپولیس مربی خوب و بازیکنان بزرگی دارد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، الریان در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. الریان درحالی پای به این ملاقات می گذارد که در بازی نخست خود با تساوی بدون گل برابر گوا هند متوقف شد.

لوران بلان، سرمربی فرانسوی الریان در نشست خبری قبل از بازی گفت: بازی سختی پیش رو داریم اما به دنبال پیروزی هستیم.نتیجه در ملاقات برابر گوا مناسب نبود. ما به دنبال پیروزی در آن بازی بودیم. بازی سختی بود چرا که تیم حریف به دنبال بازی دفاعی و کسب تساوی بود.

او ادامه داد: در فوتبال وقتی درنیمه نخست فرصت های زیادی گلزنی را خلق می کنید باید از آنها استفاده کرد اما ما نتوانستیم از فرصت های زیادی که خلق کردیم بهره گیریم. اگر گل نزنید نمی توانید به پیروزی دست پیدا کنید. اگر یک گل به ثمر می رساندیم نتیجه ای متفاوت را کسب می کردیم. باید این نتیجه را پذیرفت و در ملاقاتهای بعدی جبران کرد. خوب کار نکردیم و احتیاج به بهتر شدن داریم.

سرمربی فرانسوی الریان ادامه داد: باید برابر پرسپولیس به پیروزی دست پیدا کنیم. امیدوارم که برابر نماینده ایران گل بزنیم. فشار روی الریان نیست بلکه روی پرسپولیس و الوحده است چرا که این دو تیم شانس بیشتری برای صعود دارند.پرسپولیس فصل قبل توانست به فینال راه پیدا کند و تیم خوب و قدرتمندی است. الریان به خوبی آماده این بازی شده است. من 20 دقیقه از بازی پرسپولیس و الوحده را دیدم. آنها پیروز شدند و ما به تساوی دست پیدا کردیم. آب و هوا در هند خوب نیست و این فقط برای ما نیست بلکه برای همه تیم ها است. ما به دنبال پیروزی در بازی دوم هستیم. هنوز ابتدای بازی ها است .

او اضافه کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنان عظیم و مربی خوبی دارد اما ما در هر بازی به دنبال پیروزی هستیم. باید بازی خوبی را به ویژه از نظر هجومی به نمایش گذاشت و از فرصت ها به خوبی بهره گرفت. پرسپولیس در دفاع بسیار خوب است و این احتیاج به عملکرد بسیار خوب ما در کارهای هجومی دارد. بازی برابر پرسپولیس برای ما بسیار مهم است. برای پیروزی در این بازی باید نسبت به بازی قبل بهتر ظاهر شویم.

بلان در انتها گفت: من به پرسپولیس احترام می گذارم اما سه امتیاز این بازی را می خواهیم. پرسپولیس هم به دنبال پیروزی است. امیدوارم که بتوانیم فرصت های خوبی را خلق کنیم و به پیروزی دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بلان: به دنبال شکست پرسپولیس هستیم، پرسپولیس مربی خوب و بازیکنان بزرگی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلان: به دنبال شکست پرسپولیس هستیم، پرسپولیس مربی خوب و بازیکنان بزرگی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید