رخشانی مهر: پارسال خیرین 3 هزار میلیارد تومان در راه مدرسه سازی متقبل شدند

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پیامی به مناسبت روز تکریم خیرین گفت: خیرین مدرسه ساز به عنوان معماران فرهنگی جامعه، با درک درست از جایگاه نظام آموزش و پرورش دغدغه فردای بچه ها ایران زمین را دارند.

رخشانی مهر: پارسال خیرین 3 هزار میلیارد تومان در راه مدرسه سازی متقبل شدند

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ گردشگر مدرن از سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و تکریم خیرین در متن پیغام خود آورده است: نیمه ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز ولادت سبط اکبر نبی مکرم اسلام حضرت امام حسن مجتبی (ع) به نام روز اکرام و تکریم خیرین نام گذاری شده است.

وی اضافه کرد: این مناسبت خجسته، کوششی ناچیز در جهت ارج نهادن به اقدامات ارزشمند خیرین و نیکوکارانی است که به تاسی از این امام همام که مظهر جود و کمالِ سخاوت بود دل در گرو احسان و نیکوکاری دارند. عرصه تعلیم و تربیت و مدرسه سازی جلوه شکوهمند و زیبایی از مشارکت نیک اندیشان و خیرینی است که خالصانه دل در گرو زدودن زنگار های محرومیت آموزشی از سیمای گوشه و کنار این سرزمین سپرده اند.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: نیکوکارانی که به عنوان معماران فرهنگی جامعه، با درک درست از جایگاه نظام آموزش و پرورش نشان پرافتخار خیرمدرسه ساز را برسینه دارند و با بذل مال و داشته های خود دغدغه مند فردای بچه ها ایران زمین اند چرا که خوب می دانند، تعلیم و تربیت بچه ها و نوجوانان واجد چه جایگاهی بوده و نقشی سترگ در پیشرفت همه جانبه جوامع دارد.

رخشانی مهر اعلام کرد: سفره احسان خیرین مدرسه ساز در سراسر کشور گسترده است، به طوری که بیش از 30 درصد کلاس های درس با مشارکت این عزیزان ساخته شده و این رقم در پنج سال اخیر به حدود نیمی از فضا های آموزشی بهره برداری شده رسید. خیرین نیکوکار تنها در سال گذشته افزون بر 3 هزار میلیارد تومان در راه مدرسه سازی متقبل شدند.

وی اضافه کرد: قدرشناسی از این گستره ایثار و بزرگواری در هیچ قامتی نمی گنجد و ارزش والای کارخیرین را با هیچ چیزی نمی توان جبران کرد و ارج نهاد. با ادای احترام و سپاس به خدمات و کوشش های خیرین گرانقدر، این روز پر برکت را به همه عزیزان نیکوکار به ویژه خیرین مدرسه ساز تبریک و نهنیت عرض می کنم و سلامت و تداوم اندیشه و عمل ایشان را از خداوند متعال مسالت دارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رخشانی مهر: پارسال خیرین 3 هزار میلیارد تومان در راه مدرسه سازی متقبل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رخشانی مهر: پارسال خیرین 3 هزار میلیارد تومان در راه مدرسه سازی متقبل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید