خبرنگاران 9 داوطلب انتخابات مجلس در حوزه بهار و کبودراهنگ نام نویسی کردند

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، همدان - خبرنگاران - فرماندار شهرستان بهار از نام نویسی 9 نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ در نخستین روز ثبت نام خبر داد و گفت: فرآیند ثبت نام 6 نامزد از این تعداد قطعی و نهایی شده است.

خبرنگاران 9 داوطلب انتخابات مجلس در حوزه بهار و کبودراهنگ نام نویسی کردند

احسان قنبری روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار وبلاگ گردشگر مدرن افزود: ثبت نام داوطلبان انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ از روز گذشته آغاز و تا 14 فروردین ادامه دارد.

وی گفت: در روز نخست 9 داوطلب در این حوزه انتخابیه ثبت نام کردند که 6 نفر با حضور در فرمانداری بهار و سه داوطلب با استفاده از نرم افزار برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: سه نامزدی که با استفاده از نرم افزار و غیر حضوری نام نویسی کردند هنوز فرایند ثبت نام آنها نهایی و قطعی نشده است.

فرماندار شهرستان بهار توضیح داد: افرادی که روش غیرحضوری را برای ثبت نام انتخاب می کنند برای تکمیل فرایند نام نویسی باید به فرمانداری مراجعه کرده و کد دریافت کنند.

وی گفت: همه داوطلبان کنندگی مجلس که در روز نخست در حوزه بهار و کبودراهنگ نام نویسی کردند بومی و بین 34 تا 52 سال سن دارند.

قنبری تاکید کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان های بهار و کبودراهنگ، بهار به عنوان حوزه اصلی محسوب می شود و در صورت انتخاب روش حضوری برای نام نویسی، داوطلبان می بایست به فرمانداری بهار مراجعه کنند.

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، عیسی جعفری کننده مردم شهرستان های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تیرماه سال 99 به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

استان همدان با 10 شهرستان، هفت حوزه اصلی و 19 حوزه فرعی (شامل سه شهرستان و 16 بخشداری) دارای 9 کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خرداد ماه امسال برگزار می شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 9 داوطلب انتخابات مجلس در حوزه بهار و کبودراهنگ نام نویسی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 9 داوطلب انتخابات مجلس در حوزه بهار و کبودراهنگ نام نویسی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید