هواوی سامسونگ را زمین می زند؟

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، سامسونگ از زمان عرضه گلکسی فولد در سال 2019، رهبر بازار بین المللی گوشی های تاشدنی بوده است. طبق گزارشی تازه، هواوی ممکن است در سه ماهه اول و دوم سال 2024 در بازار گوشی های تاشدنی از سامسونگ پیشی بگیرد.

هواوی سامسونگ را زمین می زند؟

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن ، براساس پیش بینی نو شرکت مشاوران زنجیره تأمین نمایشگر (DSCC)، سامسونگ رتبه اول را در بازار دنیای گوشی های هوشمند تاشدنی در سه ماهه اول 2024 از دست خواهد داد.

به نقل از زومیت، سامسونگ بزرگ ترین برند گوشی های تاشدنی در سه ماهه چهارم سال 2024 بوده است؛ آن هم با وجود فروش کمتر از حد انتظار گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5. آنر و هواوی نیز در این سه ماهه توانستند سهمی از بازار را کسب نمایند.

چهار گوشی از 10 گوشی هوشمند تاشدنی پرفروش سه ماهه چهارم 2023 متعلق به سامسونگ بودند. گلکسی زد فلیپ 5 پرفروش ترین گوشی تاشدنی دنیا در بازه زمانی یادشده بود؛ درحالی که هواوی میت ایکس 4 در رتبه دوم نهاده شد. گوشی آنر مجیک Vs2 و گلکسی زد فولد 5 و اوپو فایند N3 فلیپ به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم و پنجم نهاده شدند.

انتظار می رود در سه ماهه اول و دوم 2024، هواوی در بازار گوشی های هوشمند تاشدنی با یاری میت X5 و هواوی پاکت 2 از سامسونگ پیشی بگیرد. احتمالاً سامسونگ در نیمه دوم سال بازگشت قدرتمندی خواهد داشت و می تواند دوباره پیشتاز بازار گوشی های هوشمند تاشدنی گردد.

درحالی که انتظار می رود سامسونگ مدل اولترا گلکسی زد فولد 6 را عرضه کند، بعضی از شرکت ها ممکن است فراوری گوشی تاشدنی را در سال 2024 کنار بگذارند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "هواوی سامسونگ را زمین می زند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی سامسونگ را زمین می زند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید