محصولات برنده و بازنده سامسونگ در سال 2023

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، سامسونگ در سال 2023 هم پیروز شد رتبه اول بازار موبایل را حفظ کند و گوشی های پرچم دار این شرکت فروش بیشتری نسبت به نسل قبلی خود داشتند. گوشی های این شرکت در کل نسبت به نسل قبلی با ارتقاهای قابل توجهی روبرو شدند و در نتیجه بسیاری از آن ها با فروش زیادی روبرو شدند. اما در این میان طبیعتا تمام محصولات سامسونگ مجذوب کننده نیستند و در این مطلب به محصولات برنده و بازنده سامسونگ در سال 2023 می پردازیم.

محصولات برنده و بازنده سامسونگ در سال 2023

برنده: گلکسی A54

گلکسی A54 مانند نسل قبلی با استقبال بسیار زیادی در بازارهای مختلف روبرو شده است. این استقبال هم عجیب نیست زیرا این گوشی یک میان رده فوق العاده محسوب می شود و از همه نظر می تواند کاربران را راضی نگه دارد. این گوشی به خصوص در زمینه دوربین بسیار خوب عمل کرده و در نتیجه توانسته به یکی از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در سال 2023 تبدیل شود.

برنده: گلکسی S23 FE

گوشی های سری FE طرفداران زیادی دارند و بالاخره سامسونگ در سال 2023 نسل نو این گوشی ها را راهی بازار کرد. این گوشی در فصل تعطیلات عرضه شد و به همین علت توانست در سبد خرید تعداد زیادی از کاربران قرار بگیرد و عرضه گسترده آن در بازارهای مختلف محبوبیت این گوشی را دوچندان کرد.

بازندگان: گلکسی S23 و S23 پلاس

گلکسی S23 و S23 پلاس برای افرادی که در پی خرید یک پرچم دار مناسب خوش ساخت با ویژگی های کاربردی هستند، گزینه های خیلی خوبی محسوب می شوند. سامسونگ این دو گوشی را در تمام بازارها با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه کرده که به همین علت نسبت به نسل قبلی عمر باتری بهتری دارند. با این حال، واقعیت این است که هر دو گوشی شباهت زیادی دارند به نسل قبلی خود دارند و به همین علت نمی توانیم این دو را در لیست برنده ها قرار دهیم.

بازنده: گلکسی زد فولد 5

گلکسی زد فولد 5 بالاخره مشکل بزرگ نسل قبلی یعنی وجود شکاف بین نمایشگر در صورت بسته بودن گوشی را برطرف کرد و با چیپست سریع تری راهی بازار شد. اما به غیر از این دو تغییر، عملا همان نسل قبلی محسوب می شود و با ارتقای مجذوب کننده دیگری روبرو نشده است. این در حالی است که رقبای سامسونگ مانند وان پلاس گوشی مجذوب کننده تری را راهی بازار کرده است. بنابراین سامسونگ در سال 2024 برای اینکه از رقبا عقب نیفتد باید برای این گوشی امکانات و ویژگی های مجذوب کننده تری را ارائه کند.

برنده: گلکسی زد فلیپ 5

از طرف دیگر، گلکسی زد فلیپ 5 را باید بین برنده ها قرار دهیم. این گوشی حالا از نمایشگر بیرونی بزرگ تری بهره می برد که این یعنی دیگر مانند گذشته یک ویژگی تا حد زیادی بی فایده نیست و برای کارهای مختلف می توانید از آن بهره ببرید. در بازار گوشی های تاشو عمودی، گلکسی زد فلیپ 5 همچنان یکی از بهترین گزینه هاست و در سال 2023 اوپو از گوشی فایند N3 فلیپ رونمایی کرد که به طور محدود راهی بازار شده است.

بازنده: سری گلکسی واچ 6

گلکسی واچ 6 کلاسیک بار دیگر حاشیه چرخان فیزیکی را برگرداند و با کاهش ضخامت حاشیه نمایشگر، پنل نمایشگر را کمی بزرگ تر کرد. اما به غیر از این موارد، این ساعت نسبت به گلکسی واچ 4 کلاسیک با تغییرات قابل توجهی روبرو شده است. از سوی دیگر سامسونگ جانشین گلکسی واچ 5 پرو را راهی بازار نکرد.

برنده: تبلت های گلکسی

سامسونگ در سال 2023 از 5 تبلت عالی با نام های گلکسی تب S9، S9 پلاس، S9 اولترا، S9 FE و S9 FE پلاس رونمایی کرد. تمام این تبلت ها از قلم S Pen پشتیبانی می کنند و از چیپست های پرسرعت، نمایشگر مبتنی بر رفرش ریت و رزولوشن بالا بهره می برند.

برنده: گلکسی S23 اولترا

در نهایت مهم ترین محصول برنده سامسونگ در سال 2023، مطابق معمول گلکسی S23 اولترا است. این بهترین گوشی سامسونگ در سال 2023 محسوب می شود و از تمام ویژگی های یک پرچم دار تمام عیار بهره می برد. از پشتیبانی از قلم S Pen گرفته تا ارائه عملکرد عالی، زوم فوق العاده و چندین ویژگی دیگر. باید ببینیم S24 اولترا می تواند تجربه کاربری را به طور محسوسی مجذوب کننده تر کند یا نه.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "محصولات برنده و بازنده سامسونگ در سال 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات برنده و بازنده سامسونگ در سال 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید