با 10 کاور مناسب برای کیس ایرپاد پرو اپل آشنا شوید

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، ایرپاد پرو یکی از برترین محصولات شرکت اپل است که با قابلیت های بسیار خوب و پیشرفته ای که ارائه می دهد، توانسته محبوبیت بسیار زیادی میان کاربران این شرکت پیدا کند. اپل این هدفون بی سیم را همراه با کیس شارژش به کاربران عرضه نموده که برای نگهداری آن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجا که قیمت ایرپاد پرو اپل بسیار بالاست، بنابراین خرید محافظ برای آن یک امر کاملاً عاقلانه به شمار می رود. از این رو، در این مقاله قصد داریم به معرفی و آنالیز 10 کاور محبوب و پرفروش ایرپادر پرو بپردازیم تا اگر قصد خرید قاب ایرپاد پرو را دارید، از بین گزینه های معرفی شده، انتخاب راحت تر و سریع تری داشته باشید. با خبرنگاران مگ در این مقاله همراه شوید.

با 10 کاور مناسب برای کیس ایرپاد پرو اپل آشنا شوید

کاور مدل Pro022 مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

34,680

تومان

کاور صنایع چرم پیری مدل PLSetBox6-14 مناسب برای گوشی موبایل اپل iphone 13 pro max به همراه کاور کیس اپل ایرپاد پرو و بند اپل واچ 42/44 میلیمتری و کیف پول و جاکلیدی و جاکارتی

5,750,000

تومان

خرید کاور ایرپاد پرو اپل از وبلاگ گردشگر مدرن

مشاهده همه

فهرست محتوا

کاور مدل Pro022 مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

کاور لوکسار مدل سیلیکونی مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

کاور مدل تسلا کد 212 مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

کاور مدل شکلات نوتلا مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

محافظ کد 214 مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

محافظ مدل AirORG مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو 2

کاور رینیکا مدل patrik star مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

محافظ کی-دوو مدل Crash+ guard مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

محافظ مدل td مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

محافظ سامورایی مدل Quad-6 مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

سخن سرانجامی

کاور مدل Pro022 مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

فهرست 10 کاور ایرپادر پرو پرفروش و محبوب فروشگاه آنلاین وبلاگ گردشگر مدرن را با معرفی و آنالیز کاور مدل Pro022 شروع می کنیم. این محصول از جنس سیلیکون بسیار باکیفیت و بادوام ساخته که وزن بسیار سبکی دارد و در برابر آب نیز مقاوم است. کاور کیس ایرپاد پرو مدل Pro022 انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و کثیفی را به خود جذب نمی نماید. در سمت چپ این کاور ایرپادر پرو شاهد تعبیه شده یک حفره هستیم که کاربران می توانند از آن برای قرار دادن بند مورد نظر خود استفاده نمایند.

این محصول هیچ گونه تأثیری در شارژ شدن به صورت وایرلس ایرپاد پرو اپل ندارد. کاور مدل Pro022 به شکلی طراحی شده که همه بخش های ایرپاد پرو را تحت محافظت قرار می دهد. محافظ درب بالایی و پایینی این کاور ایرپاد پرو بهم متصل بوده و از هم جدا نمی شوند. این کاور در رنگ بندی های بسیار متنوعی در فروشگاه آنلاین وبلاگ گردشگر مدرن در دسترس قرار گرفته است.

کاور مدل Pro022 مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

34,680 تومان

مشاهده و خرید

کاور لوکسار مدل سیلیکونی مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

محصولات برند لوکسار احتیاجی به تعریف خاصی ندارند. این شرکت، لوازم جانبی انواع گجت های الکترونیکی نظیر ساعت هوشمند، گوشی هوشمند و موارد دیگر را با کیفیت و قیمت بسیار خوبی روانه بازار نموده که کاور مدل سیلیکونی ایرپاد پرو، یکی از برترین های آن به شمار می رود. این محصول از جنس سیلیکون فوق العاده مقاوم و در عین حال نرم و لطیف فراوری شده که از استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر نیز بهره می برد. این کاور محافظ به هیچ عنوان در اثر استفاده های طولانی مدت تغییر رنگ نمی دهد و وزن بسیار سبک 20 گرمی دارد، بنابراین به وزن نهایی کیس ایرپاد پرو اضافه نمی نماید.

این کاور در برابر آب و بعلاوه ضربه های احتمالی به کیس از خود مقاومت نشان می دهد و بعلاوه از قابلیت شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می نماید، بنابراین احتیاجی نیست برای استفاده از فناوری شارژ بی سیم، کیس ایرپاد پرو را از درون این محافظ خارج کنید. کاور لوکسار مدل سیلیکونی به طور یکپارچه از همه بخش های کیس ایرپاد پرو محافظت می نماید. لوکسار بعلاوه این کاور را در طیف رنگی متنوعی روانه بازار نموده که کاربران می توانند برای خرید کاور ایرپاد پرو این برند به وسیله لینک زیر اقدام نمایند.

کاور لوکسار مدل سیلیکونی مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

110,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور مدل تسلا کد 212 مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

اگر در پی خرید کاور ایرپاد پرو مقاوم و بسیار باکیفیت هستید که در عین حال قیمت بسیار مناسبی نیز داشته باشد، کاور مدل تسلا کد 212 را می توانید به عنوان یکی از برترین گزینه های خرید خود از فروشگاه وبلاگ گردشگر مدرن در نظر بگیرید. این کاور محافظ از پلاستیک سختی فراوری شده که بسیار سبک است و در برابر خط وخش های احتمالی و ضربات از خود مقاومت بسیار خوبی نشان می دهد. روی این محصول یک سری تکسچرهایی طراحی شده تا ایرپاد پرو از روی دست کاربران سر نخورد.

درگاه شارژ کیس در این محصول به خوبی برش داده شده تا کاربران از این بابت نیز مسئله ای نداشته باشند. این کاور ایرپاد پرو ساختار ماتی دارد و از همه بخش های کیس شارژ به خوبی محافظت می نماید. در سمت چپ این محصول یک حفره برای قرارگیری بند تعبیه شده تا کاربران از آن استفاده نمایند. طیف رنگی کاور مدل تسلا کد 212 نیز بسیار گسترده است و دست کاربران برای انتخاب رنگ مورد نظر خود بسیار باز خواهد بود.

کاور مدل تسلا کد 212 مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

92,700 تومان

مشاهده و خرید

کاور مدل شکلات نوتلا مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

در بین کاورهای محافظ ایرپاد پرو اپل یک سری مدل های خاص نیز دیده می گردد که کاور ایرپاد پرو فانتزی مدل شکلات نوتلا، یکی از مجذوب کننده ترین آن ها محسوب می گردد. این کاور محافظ بسیار بامزه از جنس سیلیکون بسیار نرم و لطیفی فراوری شده که وزن سبکی دارد و کیس شارژ ایرپاد پرو را به هیچ عنوان سنگین نمی نماید. این محصول پوشش 360 درجه را به کاربران ارائه می دهد و از تمام قسمت های ایرپاد پرو اپل به خوبی محافظت می نماید.

مقاومت این کاور ایرپادر پرو وبلاگ گردشگر مدرن در برابر خط وخش، خراشیدگی، آلودگی و حتی ضربه بسیار بالاست و درگاه شارژ کیس آن نیز به خوبی برش داده شده تا کاربران احتیاجی به خارج کردن کاور برای شارژ کردن کیس ایرپاد نداشته باشند. برای این محصول یک حلقه نگهدارنده تعبیه شده که با قرار دادن بند می توانید آن را به دسته کلید، کوله و یا کمربند خود متصل کنید. این کاور به شکلی طراحی شده که کیس ایرپاد پرو درون آن به خوبی فیت می گردد و به هیچ عنوان لق نمی زند.

کاور مدل شکلات نوتلا مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

249,000 تومان

مشاهده و خرید

محافظ کد 214 مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

اگر در پی خرید یک کاور محافظ جان سخت و بسیار مقاوم برای کیس ایرپاد پرو خود هستید، می توانید کاور مدل 214 را به عنوان یکی از برترین گزینه های خرید خود در نظر بگیرید. این محصول همانطور که اشاره شد مقاومت بسیار بالایی دارد و از جنس پلی اورتان فراوری شده است. این کاور محافظ تنها 30 گرم وزن دارد و به طور کامل از همه بخش های کیس ایرپاد پرو به خوبی محافظت می نماید.

برای درگاه این کیس، درپوش محافظتی تعبیه شده تا هیچ آسیبی آن را تهدید نکند. این کاور از یک قفل محافظ نیز بهره می برد و کاربران می توانند در صورت لزوم کیس را قفل نمایند تا ایرپادها در صورت افتادن کیس به بیرون پرت نشوند. این محصول از قابلیت شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می نماید تا برای شارژ کردن آن احتیاجی به خارج شدن کیس شارژ نباشد. در سمت چپ این محصول یک حفره برای قرارگیری بند و یا حلقه تعبیه شده که کاربران می توانند به شکل مد نظر خود از آن استفاده نمایند. کاور کد 214 در طیف رنگی بسیار گسترده ای در فروشگاه آنلاین وبلاگ گردشگر مدرن به فروش می رسد.

کاور کد 214 مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

129,000 تومان

مشاهده و خرید

محافظ مدل AirORG مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو 2

کاور ایرپاد پرو 2 مدل AirORG، یک محصول بسیار باکیفیت و بادوام است که وزن بسیار سبک 40 گرمی دارد و به هیچ عنوان به وزن نهایی کیس ایرپاد پرو 2 اضافه نمی نماید. این محصول از سیلیکون بسیار نرم و انعطاف پذیر فراوری شده که حس بسیار خوبی را هنگام در دست گرفتن به کاربران القا می نماید. کاور مدل AirORG به طور یکپارچه از همه قسمت های ایرپاد پرو 2 محافظت می نماید و ساختاری مات دارد. مات بودن ساختار این کاور بعلاوه موجب شده تا اثرانگشت کاربران روی آن دیده نگردد.

این محافظ ایرپاد پرو 2 طوری طراحی شده که کیس ایرپاد درون آن به خوبی فیت می گردد و به هیچ عنوان لق نمی زند. درون این کاور نیز با پوشش نرمی پوشانده شده تا کیس ایرپاد پرو لک نیوفتد. این محصول از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می نماید و بدون احتیاج به خارج کردن کاور می توان کیس را شارژ کرد. در سمت چپ این محصول یک حفره برای قرارگیری بند و یا حلقه تعبیه شده که کاربران می توانند به شکل دلخواه خود از آن استفاده نمایند. دسترسی به درگاه شارژ کیس ایرپاد پرو 2 نیز با بهره گیری از این محصول بسیار آسان است.

کاور مدلAirORG مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو 2

85,400 تومان

مشاهده و خرید

کاور رینیکا مدل patrik star مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

اگر از هواداران و علاقه مندان مدل های خاص و بامزه هستید، خرید کاور ایرپادر پرو رینیکا مدل patrik star را از فروشگاه آنلاین وبلاگ گردشگر مدرن به شما پیشنهاد می کنیم. جنس این محصول ترکیبی از پلاستیک نرم، TPU و سیلیکون است و وزن بسیار سبکی دارد. طراحی شخصیت کارتونی محبوب پاتریک در این کاور محافظ به صورت سه بعدی انجام شده تا مجذوب کنندهیت بیشتری برای کاربران داشته باشد. از نظر دسترسی به درگاه شارژ این کیس، هیچ محدودیتی وجود ندارد و به راحتی می توانید بدون خارج کردن کیس از کاور محافظ آن، به شارژ ایرپاد پرو بپردازید.

این محصول دارای استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط است و در برابر خط وخش و ضربه های احتمالی نیز از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. کاور رینیکا مدل patrik star از همه قسمت های کیس شارژ به خوبی محافظت می نماید. در سمت چپ این محصول یک حفره برای قرارگیری بند تعبیه شده تا کاربران از آن استفاده نمایند. طراحی این کاور محافظ به صورتی بوده که کیس ایرپاد پرو درون آن به خوبی فیت می گردد و به هیچ عنوان تکان نمی خورد.

کاور رینیکا مدل patrik star مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

310,000 تومان

مشاهده و خرید

محافظ کی-دوو مدل Crash+ guard مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

از جمله دیگر کاورهای محافظ باکیفیت و پرفروش فروشگاه آنلاین وبلاگ گردشگر مدرن می توان به کاور کی-دوو مدل Crash+ guard اشاره نمود. این محصول حدود 20 گرم وزن دارد و از جنس سیلیکون بسیار مقاوم ساخته شده تا در برابر خط وخش و ضربات احتمالی از کیس ایرپاد پرو شما به طور دقیق محافظت کند. کیس شارژ این هدفون بی سیم اپل به شکل کاملا فیت و محکم درون این محافظ قرار می گیرد و به هیچ عنوان لق نمی زند.

این محصول ساختاری مات دارد و اثرانگشت به هیچ عنوان روی آن نمی ماند. درون این کاور نیز با پوشش نرمی پوشانده شده تا کیس ایرپاد پرو لک نیوفتد. برای کاور کی-دوو مدل Crash+ guard یک حلقه نگهدارنده تعبیه شده که با قرار دادن بند می توانید آن را به دسته کلید، کوله و یا کمربند متصل کنید. این محصول در طیف رنگی بسیار گسترده ای در فروشگاه آنلاین وبلاگ گردشگر مدرن به فروش می رسد.

کاور کی-دوو مدل Crash+ guard مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

666,000 تومان

مشاهده و خرید

محافظ مدل td مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

در بین لوازم جانبی محصولات اپل مدل های چرمی نیز به چشم می خورد که کاور مدل td یکی از برترین ها در این زمینه به شمار می رود. این کاور محافظ از جنس چرم مصنوعی بسیار باکیفیت و بادوام فراوری شده که نرمی و لطافت را هنگام استفاده به کاربران القا می نماید. یکی از نگرانی های خرید محافظ کیس چرمی، موضوع دوام آن است که بعد از مدتی تغییر رنگ می دهند و پوسته پوسته می شوند. اما کاور مدل td دوام بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان کاربران را از خریدشان پشیمان نخواهد کرد. این محصول به صورت یکپارچه از همه بخش های ایرپاد پرو به طور کامل محافظت می نماید.

این لوازم جانبی هدفون بی سیم اپل ساختاری مات دارد و اثر انگشت را به خود جذب نمی نماید. در سمت چپ این محصول یک حفره برای قرارگیری بند و یا حلقه تعبیه شده که کاربران می توانند به شکل دلخواه خود از آن استفاده نمایند. دسترسی به درگاه شارژ کیس ایرپاد پرو 2 نیز با بهره گیری از این محصول بسیار آسان است. کاور مدل td در برابر ضربه و خط وخش نیز مقاومت بسیار خوبی دارد.

کاور مدل td مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

85,000 تومان

مشاهده و خرید

محافظ سامورایی مدل Quad-6 مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

فهرست 10 کاور محافظ پرفروش و محبوب ایرپاد پرو فروشگاه آنلاین وبلاگ گردشگر مدرن را با معرفی و آنالیز کاور سامورایی مدل Quad-6 به سرانجام می رسانیم. این محصول از جنس پلاستیک مقاوم TPU ساخته شده که دوام خوبی دارد و در برابر ضربات و خط وخش مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. برش ها در این محصول به خوبی انجام شده اند تا کاربران به راحتی به پورت شارژ کیس ایرپاد پرو دسترسی پیدا نمایند. این محصول از استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط بهره می برد و در عین حال وزن بسیار سبکی نیز دارد. محافظ سامورایی مدل Quad-6 به طور یکپارچه از همه قسمت های کیس هدفون بی سیم اپل محافظت می نماید و ساختاری مات دارد.

مات بودن ساختار این کاور بعلاوه موجب شده تا اثرانگشت کاربران روی آن دیده نگردد. در سمت چپ این محصول یک حفره برای قرارگیری بند تعبیه شده تا کاربران از آن استفاده نمایند. تنوع رنگی این محصول اپل بسیار بالاست و دست کاربران از بابت انتخاب رنگ مورد علاقه شان کاملاً باز است. از جمله رنگ های این محصول می توان به زرد، سبز، مشکی و قرمز اشاره نمود. تکسچرهای مجذوب کنندهی روی این محصول طراحی شده که مانع از سر خوردن آن از روی دست کاربران می گردد.

کاور سامورایی مدل Quad-6 مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

5 %

195,000

185,000 تومان

مشاهده و خرید

سخن سرانجامی

در این مطلب به معرفی و آنالیز 10 کاور محبوب و پرفروش ایرپادر پرو در فروشگاه آنلاین وبلاگ گردشگر مدرن پرداختیم تا اگر قصد خرید این دسته از محصولات را برای خود یا دوستانتان دارید، خرید بسیار آسان و لذت بخشی را از وبلاگ گردشگر مدرن تجربه کنید. آیا شما از کاورهای محافظ ایرپاد پرو استفاده می کنید؟ لطفاً نظرات خود را در این رابطه با ما و با سایر کاربران وبلاگ گردشگر مدرن مگ در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

کاور مدل Pro022 مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو

34,680

تومان

کاور صنایع چرم پیری مدل PLSetBox6-14 مناسب برای گوشی موبایل اپل iphone 13 pro max به همراه کاور کیس اپل ایرپاد پرو و بند اپل واچ 42/44 میلیمتری و کیف پول و جاکلیدی و جاکارتی

5,750,000

تومان

خرید کاور ایرپاد پرو اپل از وبلاگ گردشگر مدرن

مشاهده همه

سوالات متداول

آیا کاور محافظ ایرپاد پرو از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می نماید؟

بله. بسیاری از این دسته محصولات از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می نمایند.

آیا استفاده از کاور محافظ ایرپاد پرو موجب افزایش طول عمر باتری آن می گردد؟

خیر. کاور کیس ایرپادر پرو صرفا از این محصول در برابر آسیب دیدگی ها محافظت می نماید و هیچ تأثیری در طول عمر باتری آن ندارد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "با 10 کاور مناسب برای کیس ایرپاد پرو اپل آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 10 کاور مناسب برای کیس ایرپاد پرو اپل آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید