موضوعات داغ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کدامند؟

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، کلیه مقالات هر مرکز علمی تحلیل محتوایی می شوند. بر اساس تحلیلهای صورت گرفته در سال 1398 محورهای اصلی مقالات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی معین شده است.

موضوعات داغ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کدامند؟

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، این کلید واژه ها بیشترین کاربرد را در کل مقالات تولیدی سال جاری این مرکز داشته اند. تحلیل محتوایی مقالات علمی یک مرکز نشان دهنده جهت اصلی تحقیقات پژوهشی در آن مرکز است و به سیاستگذاران پژوهشی یاری می نماید تا برای سالهای آینده برنامه ریزی نمایند.

در نمودار زیر لیست این محورها قابل مشاهده است:

بدین ترتیب همانگونه که مشاهده می گردد دغدغه اصلی محققان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در سال 1398 موضوع ایران و جامعه ساسانی بوده است.

اما بر اساس تحلیلهای محتوایی اجرا شده بر روی مقالات تولیدی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در سال 1398 موضوعات و کلیدواژه های زیر بیشتر مورد توجه پژوهشگران و محققان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی بوده و به نوعی می توان از آنها به عنوان موضوعات داغ این پژوهشگاه یاد کرد.

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی یک پژوهشگاه دولتی در استان تهران است که در سال 1373 تاسیس شده است. طبق اعلام سایت این پژوهشگاه بر اساس تحلیل های صورت گرفته این مرکز تا به امروز 376 مقاله علمی در نشریات و همایشهای داخلی منتشر نموده و صاحب امتیاز و ناشر 21 مجله تخصصی است .

همچنین بر اساس داده های استخراج شده از پایگاه اسکوپوس و پابمد، تا به امروز 57 مقاله توسط پژوهشگران این پژوهشگاه در این نمایه سازهای بین المللی ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "موضوعات داغ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضوعات داغ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید