پردیس کیش دانشگاه تهران و انجمن هوا فضای ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران و انجمن هوا فضای ایران به منظور توسعه همکاری های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

پردیس کیش دانشگاه تهران و انجمن هوا فضای ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ گردشگر مدرن، به نقل از دانشگاه تهران ، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه تهران و انجمن هوا فضای ایران به امضای علیرضا ذاکر اصفهانی، رئیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران و رضا خاکی، رئیس انجمن هوا فضای ایران رسید.

بر اساس این تفاهم نامه، دو طرف در چارچوب تعاملات علمی، فرهنگی و اجرایی متعهد به انجام همکاری در موضوعات مرتبط با هوافضا شدند.

برگزاری دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی؛ توسعه خدمات آموزشی - پژوهشی در راستای افزایش دانش علمی دانش پذیران؛ برگزاری سمینار ها و وبینار های آموزشی در مورد شناسایی چالش ها و موضوعات روز و کسب وکار های نوپا؛ برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت؛ انجام پروژه های پژوهشی مشترک؛ توسعه تعاملات بین المللی و همکاری با دانشگاه های تخصصی در دنیا؛ دعوت از ایرانیان خارج از کشور و اساتید بین المللی برای همکاری؛ برنامه ریزی برای ایجاد پژوهشکده های هوافضا و ارائه راه چاره های مناسب در راستای اجرایی کردن شعار سال و توسعه و فعال سازی مراکز نوآوری و رشد از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پردیس کیش دانشگاه تهران و انجمن هوا فضای ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردیس کیش دانشگاه تهران و انجمن هوا فضای ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید