طرز تهیه شیرینی اتریشی خوشمزه و ساده به روش خانگی

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، شیرینی اتریشی یکی از انواع شیرینی های ساده کشور اتریش است که با طعم های متنوعی درست می گردد.

طرز تهیه شیرینی اتریشی خوشمزه و ساده به روش خانگی

مواد لازم شیرینی اتریشی

آرد قنادی125 گرم

زرده تخم مرغ2 عدد

کره 100 گرم

پودر قند 40 گرم

وانیل نوک قاشق چایخوری

پودر نارگیل½ لیوان

شکلات تخته ای50 گرم

طرز تهیه شیرینی اتریشی

مرحله اول

برای تهیه شیرینی اتریشی خوشمزه در ابتدای کار فر را با دمای 170 درجه سانتیگراد روشن می کنیم و اجازه می دهیم گرم گردد. اگر از توستر استفاده می کنید باید حرارت را روی 150 درجه سانتیگراد قرار دهید.

مرحله دوم

در این مرحله کره نرم را به همراه پودر قند درون یک کاسه مناسب می ریزیم و با دور تند همزن مخلوط می کنیم تا بافت مواد پوک و رنگ آن روشن گردد. در حین هم زدن، باید چند بار کاسه را دورگیری کنیم تا مواد به صورت یکدست مخلوط شوند.

مرحله سوم

حالا وانیل و زرده تخم مرغ را به کاسه افزوده و مواد را دو دقیقه دیگر هم می زنیم تا یکدست شوند. در ادامه آرد را روی مواد داخل کاسه الک نموده و در همین حین مواد را با لیسک مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شوند.

مرحله چهارم

پس از اینکه خمیر شیرینی یکدست شد، آنرا درون قیف می ریزیم، سپس سینی فر را با کاغذ روغنی می پوشانیم. در ادامه خمیر را به صورت خطی یا هر شکل دیگری روی کاغذ روغنی قیف می زنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله سینی را به مدت 15 تا 20 دقیقه درون فر قرار می دهیم تا شیرینی ها بپزند. در همین حین شکلات را درون یک کاسه فلزی می ریزیم و روی حرارت بخار آب بن ماری می کنیم تا به طور کامل ذوب گردد.

مرحله ششم

پس از اینکه شیرینی ها به طور کامل پختند، آنها را از فر خارج نموده و صبر می کنیم تا خنک شوند. در ادامه شیرینی ها را درون شکلات ذوب شده می زنیم، سپس درون پودر نارگیل می غلطانیم و در ظرف مورد نظرمان می چینیم.

منبع: گردشبان

به "طرز تهیه شیرینی اتریشی خوشمزه و ساده به روش خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه شیرینی اتریشی خوشمزه و ساده به روش خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید