سونی با اکسپریا نو دوباره تاریخ ساز می شود، عکس

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، یک افشاگر اطلاعات نوی را از گوشی نو سونی فاش کرده است که نشان می دهد این گوشی کیفیت دوربین و زوم اصلی خود را به طور چشمیگیری افزایش داده است و گفته می شود که هر دوربین پشتی مجهز به یک لنز 48 مگاپیکسلی خواهد بود.

سونی با اکسپریا نو دوباره تاریخ ساز می شود، عکس

تینا مزدکی: احتمالا نسل بعدی اکسپریا 1 VI سونی به زودی عرضه شود زیرا اخیرا اطلاعات بسیار زیادی از این گوشی فاش شده است. تصاویر منتشر شده در توییتر افشاگر معروف سونی، نشان می دهد که احتمالا شاهد ارتقا دوربین اصلی این گوشی خواهیم بود.

این دستگاه نه یک، نه دو، بلکه سه لنز 48 مگاپیکسلی دارد. و بهترین اتفاق این است که هر سه دوربین امکان عکس برداری با وضوح بالا را دارند و هریک درست مانند نسل قبل سنسور تصویر Exmor T برای موبایل خواهند داشت. ویژگی منحصر به فرد این فناوری این است که به گوشی اجازه می دهد هنگام عکس گرفتن نور بیشتری دریافت کند و در عین حال به طور قابل توجهی نویز تصویر را کاهش می دهد.

لنز اصلی دارای سنسور Exmor T 1/1.4 اینچی با دیافراگم بزرگ f/1.4 است. چنین تنظیمی به دوربین کمک می کند تا نور بیشتری را جمع آوری کند، که برای محیط های کم نور مفید است. این دوربین دارای زوم اپتیکال 2 برابری و پشتیبانی از فوکوس اتوماتیک Dual-PD فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز دوگانه است. در واقع این امکان را به دوربین می دهد تا با دقت و سرعت بیشتری نسبت به دستگاه های بدون ویژگی روی سوژه فوکوس کند. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به قابلیت ضبط 1080p پشتیبانی شده از طریق EIS پایداری تصویر الکترونیکی برای ثابت نگه داشتن عکس ها اشاره کرد.

دوربین بعدی، دوربین فوق عریض است. این دوربین مجهز به سنسور Exmor T 1/2.7 اینچی با فاصله کانونی 14-18 میلی متر و مناسب عکس های دور است. این لنز دارای ویژگی فوکوس اتوماتیک روی تراشه است که به آن امکان فوکوس سریع و دقیق روی یک سوژه را نیز می دهد. نحوه مقایسه عملکرد آن با Dual-PD AF در حال حاضر معین نیست. آخرین دوربین، هم دوربین تله فوتو است. مشابه لنز قبلی، دارای سنسور Exmor T 1/2.7 اینچی با همان فوکوس اتوماتیک روی تراشه است. بر اساس گفته های افشاگر سونی، نقطه برجسته آن زوم 6 برابری لنز خواهد بود. در واقع دوربین تله فوتو به لطف سنسور 48 مگاپیکسلی خود دارای جزئیات شگفت انگیزی است.

این تقریباً تمام چیزی است که در مورد اکسپریا 1 VI تا کنون در دسترس است. با این حال تحلیل های متفاوتی از پستی که در توییتر منتشر شده است وجود دارد. کاربران می خواهند بدانند که آیا سونی هم مانند دیکر گوشی های هوشمند دارای ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود یا نه و یا این که تاریخ عرضه آن دقیقا چه زمانی خواهد بود. افشاگر سونی نیز به بیشتر آن ها پاسخ داده است با این حال برای اطلاعات بیشتر به زمان بیشتری نیاز است.

در ماه های گذشته اطلاعاتی مربوط به این که اکسپریا به طور رسمی در MWC Barcelona 2024 در تاریخ 28 فوریه رونمایی خواهد شد منتشر شد با این حال ممکن است این گوشی کمی زودتر رونمایی شود چراکه این افشاگر در پستی که در توییتر خود منتشر کرده تصویری را به اشتراک گذاشته که در آن گفته شده رویداد MWC 2024 سونی که در 26 فوریه برگزار خواهد شد. به هرحال تنها چند هفته باید صبر کنیم تا بدانیم اکسپریا 1 VI دقیقا چه ویژگی هایی دارد.

منبع: techradar

58323

منبع: خبرآنلاین

به "سونی با اکسپریا نو دوباره تاریخ ساز می شود، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی با اکسپریا نو دوباره تاریخ ساز می شود، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید