این گوشی تجربه کاربری متفاوتی خواهد داشت!

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، برند Moondrop اولین گوشی هوشمند خود را با تمرکز ویژه بر قابلیت های صوتی روانه بازار می نماید.

این گوشی تجربه کاربری متفاوتی خواهد داشت!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ گردشگر مدرن ، برند Moondrop بیشتر با ایرباد و هدفون های رده بالای خود شناخته می گردد. حالا این شرکت تصویری از اولین گوشی هوشمندش را منتشر نموده است تا از ورود به حوزه ای کاملاً نو خبر بدهد.

براساس گزارش زومیت، در نگاه اول، دکمه پاور و کنترل صدا در سمت چپ گوشی قرار دارند و طراحی کلی لبه ها صاف به نظر می رسد. Moondrop تاریخ معرفی و قیمت گوشی را ارائه نداده است.

باتوجه به اینکه Moondrop تخصص زیادی در حوزه تجهیزات صوتی دارد، انتظار می رود گوشی این شرکت مبدل دیجیتال به آنالوگ و آنالوگ به دیجیتال داخلی باکیفیت و جک هدفون 3.5 میلی متری داشته باشد.

اگر گوشی Moondrop با ویژگی های یادشده عرضه گردد، می تواند رقیبی برای گوشی سونی مدل اکسپریا 1 مارک 5 باشد. این گوشی سونی به جک هدفون و پشتیبانی از صدا با وضوح کم نظیر و تعداد زیادی کدک صوتی مانند LDAC و aptX HD مجهز است.

برند Moondrop به طراحی های زیبا و منحصربه فرد محصولاتش شهره است و احتمالاً اولین گوشی خود را با طراحی خاص ارائه خواهد نمود.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این گوشی تجربه کاربری متفاوتی خواهد داشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گوشی تجربه کاربری متفاوتی خواهد داشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید