ساماندهی ترافیکی تقاطع های استاد تعیین، شهید نوری نیارکی و دکتر قریب

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، شهرداری منطقه9 به منظور برطرف گره ترافیکی در غرب مرکز، نسبت به ساماندهی تقاطع استادمعین-شهید نوری نیارکی-دکتر قریب اقدام می نماید.

ساماندهی ترافیکی تقاطع های استاد تعیین، شهید نوری نیارکی و دکتر قریب

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، شهردار منطقه9 با اعلام این خبر گفت: عدم تامین دسترسی های لازم در تقاطع استادمشخص، شهید نوری نیارکی و دکتر قریب موجب افزایش ماندگاری ترافیک در این تقاطع ها می گردد، بعلاوه پس زدگی جریان ترافیک از خیابان شهید نوری نیارکی به میدان فتح شبکه معابر اطراف آن را نیز تحت تاثیر قرار داده و ایجاد گره ترافیکی می نماید. بعلاوه به واسطه عدم دسترسی شمال به جنوب بلوار استاد مشخص به مسیر جنوب خیابان دکتر قریب و شرق خیابان شهید نوری نیارکی موجب افزایش زمان سفر و بروز تداخلات حرکتی متعدد در حرکت از غرب به شرق و شمال به جنوب این تقاطع می گردد.

سیدمحمدرحیم مرتضوی اضافه کرد:از این رو ساماندهی و روان سازی ترافیکی این تقاطع به منظور تامین دسترسی ها در دستور کار سال جاری مشاور ترافیکی این منطقه واقع شده است که پس از تائید گزینه نهایی و اخذ مجوزهای لازم از کمیته های تخصصی معاونت و سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران اجرا خواهد شد.

او در انتها یادآوری کرد:در نتیجه اجرای طرح ساماندهی ترافیکی تقاطع استاد مشخص -شهیدنوری نیارکی- دکتر قریب، گره ترافیکی در این محدوده برطرف و زمان سفر به صورت قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

منبع: همشهری آنلاین

به "ساماندهی ترافیکی تقاطع های استاد تعیین، شهید نوری نیارکی و دکتر قریب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی ترافیکی تقاطع های استاد تعیین، شهید نوری نیارکی و دکتر قریب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید