این مانتوها مخصوص افراد چاق هستند

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، پوشیدن لباس و مانتو برای خانم ها، می تواند اعتماد به نفس آن ها را افزایش دهد و به داشتن یک استایل زنانه و اندام شیک یاری کند.

این مانتوها مخصوص افراد چاق هستند

قطعا اندام شما زیباست و بنابراین نباید از پوشیدن لباس و نشان دادن اندام خود ترس داشته باشید! شما می توانید با انتخاب مانتوهای که با شکل اندام شما متناسب است، برترین ویژگی های خود را برجسته کنید. در این مطلب از وبلاگ گردشگر مدرن به موضوع مانتوهای مخصوص افراد چاق می پردازیم.

مانتوهای مخصوص افراد چاق

مدل مانتو برای افراد چاق با فرم بدن مثلث معکوس

در خصوص تکنیک های طلایی مدل مانتو برای افراد چاق؛ در صورتی که قسمت بالایی بدن، بزرگ تر از پایین تنه باشد (اندام مثلث معکوس) یعنی چاقی در شکم و سینه ها بیشتر است و پاهای لاغری دارید. بنابراین باید سعی کنید با پوشیدن یک مدل مانتوی مناسب، چاقی شکم و سینه های شما کمتر دیده گردد.

مانتو کرسپو، گزینه مناسب برای این فرم بدن است. در خصوص مدل مانتو برای افراد چاق با فرم بدن مثلث معکوس، مانتوهایی که در قسمت کمر دارای یک کمربند ظریف هستند یاری بزرگی به شما می نماید تا شکم خود را پنهان نمایید.

مدل مانتو سایز بزرگ مناسب برای فرم بدن ساعت شنی

خانم های با اندام ساعت شنی؛ یعنی کمری باریک و سینه ها و باسن بزرگ و یکسان، بهتر است با بهره گیری از یک کمربند پهن، تمرکز دیگران را به ناحیه کمر باریک خود (برجسته کردن ویژگی مثبت بدن) جلب نمایند. مانتوهای جلو دکمه دار؛ اندامی به خوبی می تواند، اضافه وزن موجود در باسن و سینه ها را کمتر کند.

شیک ترین مدل مانتو برای افراد چاق با فرم بدن مثلثی

برای انتخاب برترین مانتو برای فرم بدن مثلثی با پایین تنه چاق نسبت به بالاتنه، مانتوهای تیره رنگ (مشکی، سورمه ای) خصوصا در قسمت پایین، می تواند اندام چاق ما را در این نواحی پنهان کند. برای مدل مانتو برای افراد چاق با فرم بدن مثلثی، باید فصل سال و آب و هوا را نیز در نظر داشته باشید. در این مورد بهتر است.

مانتو مناسب فرم بدن سیبی برای افراد شکم دار

آیا اندام شما سیبی شکل است و نمی دانید چه مانتویی بپوشید؟! به عنوان یک یادآوری، بانوان چاقی با اندام سیبی شکل دارای شکم بزرگی هستند و کمر مشخصی ندارند. به همین علت این افراد برای مخفی کردن شکم خود باید تمرکز دیگران را به جای دیگری غیر از شکم معطوف نمایند. بنابراین، مانتوهای تیره رنگ یا با خطوط عمودی، جلو دکمه دار که مناسب پلاس سایزها باشد، گزینه خوبی است.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی وبلاگ گردشگر مدرن مطلب 3 ترفند ساده برای گران دیده شدن لباس های مقرون به صرفه را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "این مانتوها مخصوص افراد چاق هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مانتوها مخصوص افراد چاق هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید