گوگل با پرداخت 2.1 میلیارد دلار شرکت فیت بیت را خریداری کرد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، گوگل دقایقی قبل گفت که با پرداخت 2.1 میلیارد دلار شرکت فیت بیت را تصاحب نموده است؛ البته باید خاطرنشان کنیم نهایی شدن این فرایند مدتی طول می کشد. در بیانیه منتشر شده، از این معامله به عنوان یک فرصت برای سرمایه گذاری بیشتر در پلتفرم Wear OS و ارائه گجت های پوشیدنی ساخت گوگل یاد شده است. بر اساس این معامله، فیت بیت به گوگل ملحق می گردد و محصولات آن تحت این برند روانه بازار خواهند شد.

گوگل با پرداخت 2.1 میلیارد دلار شرکت فیت بیت را خریداری کرد

در بیانیه مطبوعاتی که فیت بیت منتشر نموده، این کمپانی اعلام نموده حریم خصوصی افراد همچنان اهمیت زیادی خواهد داشت و اطلاعات مربوط به وضعیت تندرستی کاربران برای تبلیغات گوگل مورد استفاد قرار نمی گیرد. این معامله از بسیاری جهات اقدامی منطقی محسوب می گردد. گوگل طی سال های گذشته بارها کوشش نموده که وضعیت پلتفرم Wear OS را بهبود ببخشد ولی ساعت های هوشمند مبتنی بر آن در این بازار حرف زیادی برای گفتن ندارند.

محصولات سخت افزاری فیت بیت هواداران زیادی دارند و گوگل با خرید این شرکت می تواند در این زمینه شانس دوباره ای پیدا کند. از طرف دیگر، گوگل با داشتن توانایی گسترده در حوزه نرم افزاری، می تواند جذابیت ساعت های هوشمند ساخت خود را افزایش دهد و در این بین یکپارچگی بیشتری با اندروید پیدا نمایند. در هر صورت باید ببینیم گوگل با این خرید چه برنامه هایی را عملی خواهد نمود.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوگل با پرداخت 2.1 میلیارد دلار شرکت فیت بیت را خریداری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل با پرداخت 2.1 میلیارد دلار شرکت فیت بیت را خریداری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید