برترین اسپیکرهای انکر در خبرنگاران ؛ مدل های پیشرفته و هیجان انگیز

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، بهره گیری از اسپیکرهای بلوتوثی میان کاربران بسیار بیشتر از قبل شده و شرکت های فعال در حوزه لوازم جانبی هوشمند نیز، طیف گسترده ای از این محصولات را در طرح ها، رنگ ها و قابلیت های متفاوت روانه بازار نموده اند که انکر در این میان، نامی آشنا و محبوب به شمار می رود. محصولات این شرکت محبوب چینی در بازار ایران اگرچه با قیمت نسبتاً بالایی به فروش می رسد، اما از لحاظ کیفیت و ویژگی های قابل ارائه حرف های زیادی برای گفتن دارند. اگر شما هم از هواداران محصولات این برند هستید، با ما در این مطلب همراه باشید، چرا که در راهنمای خرید برترین اسپیکرهای انکر خبرنگاران ، به معرفی و آنالیز مجذوب کننده ترین و کارآمدترین مدل های این برند خواهیم پرداخت و آن ها را به شما معرفی می کنیم.

برترین اسپیکرهای انکر در خبرنگاران ؛ مدل های پیشرفته و هیجان انگیز

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Rave 160W

اگر برای خرید برترین اسپیکرهای بلوتوثی انکر بودجه کافی را در نظر گرفته اید، با یکی از گران قیمت ترین اما باکیفیت ترین محصولات این برند یعنی مدل SoundCore Rave 160W شما را آشنا می کنیم. این اسپیکر بلوتوثی کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و بر خلاف ظاهر جمع وجورش صدایی بلند، شفاف و واضح را برای برگزاری مراسم های مختلف به شما ارائه می دهد. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Rave 160W حدود 10 کیلوگرم وزن دارد و برای حمل و نقل کردن آن خیلی کار سختی نخواهید داشت. وظیفه فراوری صدا در این محصول بر عهده دو توییتر 2 اینچی و دو ووفر 5.25 اینچی است که این کار را به شکل بسیار خوبی انجام می دهد. بدنه این اسپیکر ضد پاشش آب بوده و در برابر قطرات باران و نفوذ ذرات آب و گردوغبار بسیار مقاوم است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Rave 160W از نورپردازی بسیار مجذوب کنندهی بهره می برد و با الگوهای نورپردازی مختلف از جمله فلاش های دینامیکی، جلوه شب ستاره ای مجذوب کنندهیت بصری خاصی به محیط شما می بخشد. این محصول از حداکثر توان خروجی صوتی 160 واتی به خوبی پشتیبانی می نماید و از ورودی های مختلفی نیز بهره می برد که از جمله آن ها می توان به به ورودی های USB، میکرو SD و AUX نیز اشاره نمود. این اسپیکر بلوتوثی مجذوب کننده انکر با بلوتوث نسخه 5.0 به دستگاه های هوشمند شما متصل می گردد و اتصال پایداری را نیز با آن ها ایجاد می نماید. یک باتری با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این محصول در نظر گرفته شده که تا حداکثر 24 ساعت شارژدهی به کاربران ارائه می دهد و با درگاه USB-C در عرض حدود 5 الی 6 ساعت نیز به طور کامل شارژ می گردد. شما می توانید از این محصول در مواقع ضروری به عنوان یک پاوربانک برای شارژ کردن نیز بهره ببرید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Soundcore Rave Party 2

مدل Soundcore Rave Party 2، یکی دیگر از برترین اسپیکرهای انکر موجود در بازار است که اگرچه با قیمت نسبتاً بالایی به فروش می رسد، اما ویژگی های بسیار خوبی دارد که کاربران را از خریدشان راضی خواهد نمود. این محصول نیز همچون محصول قبلی معرفی شده به شکل یک مستطیل طراحی شده که شما می توانید آن را هم به صورت افقی و هم عمودی مورد استفاده قرار دهید. این اسپیکر بلوتوثی ابعادی 469 در 243 در 236 میلی متر دارد و سنگینی وزن آن نیز به حدود 6 کیلوگرم می رسد که در مواقع احتیاج می توانید آن را حمل و نقل کنید. این محصول حداکثر توان خروجی 120 واتی را ارائه می دهد و کیفیت صدای بسیار خوبی نیز دارد. اطراف باندهای این محصول نورپردازی RGB تعبیه شده که هنگام پخش موزیک، زیبایی اسپیکر را دوچندان می نماید. نسخه بلوتوث این محصول 5.0 است و از حداکثر برد 10 متری نیز پشتیبانی می نماید.

کاربران به لطف درگاه 3.5 میلی متر صدا روی این اسپیکر امکان استفاده از کابل AUX را نیز خواهند داشت. علاوه بر این، باید به شیار کارت حافظه و ورودی USB این محصول نیز اشاره کنیم. انکر برای فراوری صدا در این محصول از دو ووفر 4 اینچی و دو توییتر دو اینچی بهره برده که صدایی شفاف، تمیز و با بیسی خوب را به گوش کاربران می رسانند. این محصول ورودی میکروفون نیز دارد و شما به راحتی می توانید در مراسم های خود از آن بهره ببرید. یکی از بارزترین ویژگی های این اسپیکر را می توان مقاومت بالا در مقابل نفوذ آب و رطوبت، گرد و خاک و استحکام در برابر ضربه به شمار آورد. بعلاوه به لطف پشتیبانی از فناوری PartyCast 2.0، شما می توانید اسپیکرهای دیگر را نیز با این محصول هم گام سازی کنید. باتری این اسپیکر نیز با یک بار شارژ تا 16 ساعت شارژدهی به کاربران ارائه می دهد. این محصول صدا را به صورت 360 درجه پخش می نماید و با مجهز بودن به میکروفون، شما امکان برقراری تماس های صوتی را نیز خواهید داشت.

اسپیکر بلوتوثی مدل SoundCore A3300221

اگر در پی خرید یکی از برترین اسپیکرهای چند منظوره انکر در بازار هستید، اسپیکر بلوتوثی مدل SoundCore A3300221 با امکانات بسیار خوبی که در اختیار شما قرار می دهد، تجربه یک خرید لذت بخش را برای شما به همراه می آورد. این اسپیکر بلوتوثی برخلاف دو محصول قبلی ابعاد کاملاً جمع وجوری دارد و به شکل یک مکعب مستطیل طراحی شده است. سنگینی وزن این محصول حدود یک کیلوگرم است و شما به راحتی امکان حمل و نقل کردن آن را نیز خواهید داشت. یکی از کاربردهای این اسپیکر، داشتن ساعت در پنل جلویی است. بعلاوه شما می توانید زنگ هشدار برای این اسپیکر تنظیم نموده تا در ساعت معین شما را از خواب بیدار کند. پنل جلویی این محصول یک صفحه نمایش LED است که روشنایی آن با سطح نور محیط و یک نوار لمسی تنظیم می گردد.

اسپیکر بلوتوثی مدل SoundCore A3300221 از برق مستقیم برای تأمین انرژی خود استفاده می نماید و از بلوتوث نسخه 5.0 نیز برای اتصال به دستگاه های هوشمند شما بهره می برد. اگر گوشی شما از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می نماید، شما می توانید با قرار دادن آن در بخش بالایی این اسپیکر آن را به صورت سریع با تکنولوژی IQ شارژ کنید. دو پورت USB در پنل پشتی این محصول تعبیه شده و برای افزایش تمرکز و آرامش شما در هنگام خواب از چند موزیک White Noise که صدای مختلف از طبیعت است نیز پشتیبانی می نماید. SoundCore A3300221 مجهز به رادیو نیز است و شما می توانید از فرکانس 87MHz تا 108MHz به شبکه های مختلف گوش دهید. بعلاوه با این محصول حداکثر 10 ایستگاه رادیویی را برای اطمینان از دسترسی فوری به منابع مورد علاقه موسیقی، اخبار و موارد دیگر در اختیار شما قرار می گیرد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Motion Boom Plus

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل Motion Boom Plus، یکی از برترین و محبوب ترین اسپیکرهای انکر در بازار است و هر آنچه شما از یک اسپیکر باکیفیت و پیشرفته می خواهید را در اختیارتان قرار می دهد. این محصول به شکل یک استوانه بزرگ طراحی شده که ابعاد 345 در 148 در 199 میلی متر و وزن تقریبی 2 کیلوگرمی دارد. بعلاوه روی بخش بالایی آن یک دسته پلاستیکی محکم و بزرگ قرار گرفته که خیلی ساده و راحت می توانید آن را حمل و نقل کنید. این محصول از بلوتوث نسخه 5.3 برای اتصال به دستگاه های مختلف بهره می برد و تا فاصله حداکثر 10 متری با آن ها اتصال پایداری را برقرار می نماید. مدل Motion Boom Plus قادر است صدا را با حداکثر توان خروجی 80 واتی به گوش کاربران برساند. صدایی که این اسپیکر فراوری می نماید شفاف، باکیفیت و با بیس بسیار خوب است.

علاوه بر این، ورودی جک 3.5 میلی متری صدا یا همان AUX هم تنوع ورودی های این محصول را به خوبی توسعه داده است. یکی از ویژگی های بسیار مجذوب کننده این محصول پشتیبانی از گواهی ضد آب IP67 است که به لطف آن شما می توانید از این محصول به مدت نیم ساعت در عمق یک متری آب بدون هیچ مسئله ای بهره ببرید، بنابراین مدل Motion Boom Plus برای استفاده در محیط های مرطوب مثل دریا و استخر گزینه ایده آلی به شمار می رود. این اسپیکر بلوتوثی از قابلیت BassUp و اکولایزر گرافیکی (EQ) با قابلیت تنظیم سفارشی صدا نیز بهره می برد و اپلیکیشن اختصاصی انکر نیز دست کاربران را در این زمینه حسابی باز گذاشته است. یک باتری قدرتمند به عنوان منبع تغذیه در این محصول به انجام وظیفه می پردازد که با یک بار شارژ کامل تا حدود 20 ساعت می تواند شارژدهی به کاربران ارائه دهد. فرکانس پاسخگویی این محصول 20000-60 هرتز است و نورپردازی LED آن نیز بر مجذوب کنندهیت های بصری آن می افزاید.

اسپیکر بلوتوثی انکر مدل Rave PartyCast A3390

انکر در بحث تنوع اسپیکرهای بلوتوثی بسیار پیروز ظاهر شده و محصولات متنوعی را در رده های قیمتی متفاوت روانه بازار نموده که از جمله محصولات خوب آن می توان به اسپیکر بلوتوثی انکر مدل Rave PartyCast A3390 اشاره نمود. این محصول که یکی از برترین اسپیکرهای انکر در بازار محسوب می گردد، کیفیت بسیار خوبی دارد و حدود 93 درصد از خریدارانش در وبلاگ گردشگر مدرن ، خرید آن را به سایر کاربران نیز پیشنهاد نموده اند. اول از همه باید به طراحی استوانه ای شکل این محصول اشاره کنیم که از متریال بادوام نظیر پلاستیک سخت و TPU فراوری شده و در مقابل ضربات احتمالی و خط وخش های وارد شده مقاومت مناسبی دارد. این اسپیکر حدود 3.6 کیلوگرم وزن دارد و جزو محصولات سنگین به شمار می رود، اما دسته تعبیه شده آن امکان حمل و نقل آن را بسیار ساده تر نموده است.

اسپیکر بلوتوثی انکر مدل Rave PartyCast A3390 از حداکثر توان خروجی صوتی 80 واتی پشتیبانی می نماید و صدایی شفاف با بیسی مناسب را به گوش کاربران می رساند. این محصول ضد آب است و گواهی IPX7 نیز دارد. به لطف این گواهی، این اسپیکر تا عمق یک متری آب به مدت نیم ساعت دوام می آورد، بنابراین شما خیلی راحت می توانید از آن در محیط های مرطوب بهره ببرید. Rave PartyCast A3390 قابلیت اتصال همزمان دو گوشی هوشمند به وسیله بلوتوث را نیز دارد. علاوه بر بلوتوث، شما امکان استفاده از این محصول را به وسیله کابل AUX نیز خواهید داشت. باتری این اسپیکر شارژدهی بسیار خوبی دارد و با یک شارژ کامل تا حدود 18 ساعت می تواند شما را در پخش موسیقی همراهی کند. بعلاوه این اسپیکر قادر است با توان 10 وات، گجت موردنظر شما را هم شارژ کند. نورپردازی این محصول نیز بسیار زیباست و امکان اتصال به چندین مدل از اسپیکرهای انکر نیز را دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل A3142 SoundCore Pro

اگر برای فضا و محیط های کوچک خود در پی خرید برترین اسپیکرهای انکر در بازار هستید، مدل A3142 SoundCore Pro با ویژگی های مجذوب کنندهی که دارد به هیچ عنوان شما را از خریدتان پشیمان نخواهد نمود. این محصول باکیفیت به شکل یک مکعب مستطیل طراحی شده که دوام بسیار مناسبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها به کاربران ارائه می دهد. این اسپیکر حداکثر توان خروجی 25 واتی را به کاربران ارائه می دهد و برای استفاده در محیط های با متراژ کوچک گزینه ایده آلی به شمار می رود. تکنولوژی اختصاصی انکر و پردازشگر سیگنال دیجیتال با کیفیت حرفه ای (DSP) در این محصول لذت شنیدن موسیقی را برای کاربران به ارمغان می آورد. این محصول با بلوتوث نسخه 4.2 به گوشی هوشمند شما متصل می گردد و تا حداکثر فاصله 20 متری این اتصال به صورت پایدار برقرار می ماند.

بعلاوه شما می توانید با استفاده از کابل AUX از این اسپیکر بهره ببرید. خوشبختانه روی بدنه این محصول یک میکروفون نیز تعبیه شده که امکان برقراری تماس های صوتی را برای کاربران فراهم می نماید. انکر برای این محصول باکیفیت خود از یک باتری پرظرفیت 8000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده نموده که قادر است با یک بار شارژ انرژی مورد احتیاج اسپیکر را برای پخش موسیقی تا حدود 18 ساعت را فراهم آورد که عدد قابل توجهی است. بعلاوه به لطف پشتیبانی این محصول از فناوری PowerIQ، شما می توانید از این اسپیکر به عنوان یک پاوربانک نیز استفاده نموده و گوشی خود را شارژ کنید. این محصول از گواهی IPX4 نیز پشتیبانی می نماید و در برابر پاشش آب نیز مقاوم است. این اسپیکر با دستیارهای صوتی سیستم عامل های iOS و اندروید به خوبی سازگار است و با پورت میکرو USB در عرض حدود 8 ساعت شارژ می گردد. ولتاژ و جریان ورودی این محصول 5 ولت و 2 آمپر بوده است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Sound core Rave Neo 2 A33A1

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Sound core Rave Neo 2 A33A1، یکی از محصولاتی است که امتیاز بالایی را از خریداران در فروشگاه وبلاگ گردشگر مدرن به دست آورده و یکی از برترین اسپیکرهای انکر در بازار به شمار می رود. این محصول حدود 4.6 کیلوگرم وزن دارد و ابعاد حدود 679 در 320 در 819 میلی متری آن نیز این امکان را به شما می دهد تا از آن در محیط های با متراژ کم نیز استفاده و به حمل و نقل آن نیز بپردازید. این اسپیکر انکر به صورت یک استوانه کوچک طراحی شده و از لحاظ دوام و کارایی به خوبی می توانید روی آن حساب باز کنید. این محصول از بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال به دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید و اتصال پایداری را تا حداکثر فاصله 20 متری به وجود می آورد. حداکثر توان خروجی این اسپیکر 80 وات است و صدایی شفاف با بیسی نرم و تمیز را به گوش کاربران می رساند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Sound core Rave Neo 2 A33A1 انرژی خود را از جانب یک باتری با ظرفیت 4900 میلی آمپر ساعتی تأمین می نماید که قادر است با یک بار شارژ تا حداکثر 18 ساعت پخش موسیقی کاربران را همراهی کند. این محصول بعلاوه مجهز به پایکوبی نور با قابلیت شخصی سازی نیز است و اپ اختصاصی انکر نیز دست کاربران را برای شخصی سازی حالت های مختلف صوتی حسابی باز گذاشته است. فناوری PartyCast 2.0 نیز در این اسپیکر وجود دارد که امکان اتصال به اسپیکر های نامحدود را نیز به شما می دهد. خوشبختانه این اسپیکر گواهی ضد آب IPX7 را نیز دارد و استفاده از آن در محیط های مرطوب هیچگونه منعی ندارد. به جز بلوتوث شما می توانید با استفاده از کابل AUX نیز از این محصول بهره ببرید. شارژ شدن این اسپیکر نیز به وسیله درگاه USB-C صورت می گیرد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Motion Plus

اگر در پی یکی از برترین اسپیکرهای انکر در بازار می گشت که توانسته با ویژگی های خوبش رضایت 100 درصد خریدارانش در وبلاگ گردشگر مدرن را به دست بیاورد، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Motion Plus گزینه خزید مجذوب کنندهی برای شما محسوب می گردد. در نگاه اول به این محصول، طراحی مجذوب کننده و کاربرپسندش خودنمایی می نماید. این اسپیکر بلوتوثی انکر به شکل یک استوانه طراحی شده که ابعادی 256 در 81 در 78 میلی متری دارد و وزن حدود یک کیلوگرمی آن، این امکان را به کاربران می دهد تا خیلی راحت به جابه جایی آن بپردازند. این اسپیکر از بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال به گوشی های هوشمند شما استفاده می نماید و تا فاصله حداکثر 20 متری این اتصال به صورت پایدار ادامه خواهد داشت. تکنولوژی DSP (پردازنده سیگنال دیجیتال) به کار رفته در این اسپیکر با حداکثر توان خروجی 30 واتی، تجربه صوتی هیجان انگیزی را به شما ارائه می دهد.

یکی از ویژگی های مجذوب کننده اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Motion Plus، قابلیت جفت شدن به یک اسپیکر دیگر به طور همزمان به یک دستگاه است که برای برگزاری مراسم های مختلف و جشن ها، این ویژگی بسیار کاربردی خواهد بود. به لطف پشتیبانی این محصول از گواهی ضد آب IPX7، شما می توانید این اسپیکر را به مدت نیم ساعت تا عمق یک متری سطح آب مورد استفاده قرار دهید. انکر برای این محصول خود از یک باتری با ظرفیت 6700 میلی آمپر ساعتی استفاده نموده که با یک بار شارژ کامل قادر است تا 12 ساعت به طور مداوم به شما شارژدهی ارائه دهد. این اسپیکر علاوه بر بلوتوث امکان استفاده به وسیله کابل AUX را نیز دارد. شارژ شدن این محصول به وسیله درگاه USB-C صورت می گیرد و حدود سه ساعت طول می کشد.

منبع: وبلاگ گردشگر مدرن

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین اسپیکرهای انکر در خبرنگاران ؛ مدل های پیشرفته و هیجان انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین اسپیکرهای انکر در خبرنگاران ؛ مدل های پیشرفته و هیجان انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید