گرامیداشت علی انصاریان در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه برگزار می شود

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، خبرنگاران/کرمانشاه مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه گفت: در حاشیه هفتمین روز برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه، بزرگداشت علی انصاریان هنرپیشه سینمای کشور برگزار می شود.

گرامیداشت علی انصاریان در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه برگزار می شود

محمدجواد کنجوری افزود: علی انصاریان پس از چند سال فعالیت در سینما، امسال فیلم رمانتیسم عماد و طوبا را در سی و نهمین دوره جشنواره فجر داشت.

وی افزود: انصاریان به همین مناسبت در گفت وگویی که پیش از بستری شدن در بیمارستان با روابط عمومی جشنواره فیلم انجام داده بود، از اشتیاقش برای حضور در سالن سینما و دیدن فیلم گفته بود.

کنجوری افزود: علی انصاریان، به عنوان یک چهره ملی محبوب قلب های مردم ایران بود و دراماتیک ترین روزهای عمر خود را سپری می کرد.

وی ادامه داد: امیدوار و دعاگو بودیم که این ورزشکار عزیز و بازیگر خوش ذوق سینما با اولین حضورش درجشنواره فیلم فجر بتواند بدرخشد که البته درخشید و ستاره ماند و به نور پیوست.

کنجوری گفت: روز سه شنبه(21 بهمن) و در هفتمین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه، یادبودی برای این هنرمند گرانقدر در سینما آزادی کرمانشاه برگزار خواهد شد و علاوه بر طلب مغرفت برای روح این مرحوم، نمایش فیلم رمانتیسم عماد و طوبا با یک دقیقه سکوت برای بزرگداشت این فوتبالیست و هنرمند کشورمان اکران خواهد شد.

وی گفت: علاقمندان می توانند بلیت سانس مذکور را از طریق سایت www.gisheh7.ir تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گرامیداشت علی انصاریان در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرامیداشت علی انصاریان در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید