کیفیت خدمات پس از فروش رونیکس اتفاقی نیست!
به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، رونیکس را در بازار ابزار به کیفیت و تنوع بی نظیر محصولاتش می شناسند. برندی که توانسته در سال های گذشته با تکیه بر تخصص، استفاده از تکنولوژی روز جهان در ساخت ابزار، شناخت احتیاج بازار، نیروی انسانی متعهد و خدمات پس از فروش متمایز، نگاه مصرف کننده به ابزار را تغییر دهد.
خدمات پس از فروش متمایز و بزرگ ترین بانک قطعات ابزار ایران با بیش از 34000 نوع قطعه، از مهم ترین عوامل موفقیت رونیکس در بازار ابزار است. تجربه ناخوشاید کاربر ایرانی از خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی، مشتریان را به برندهای ایرانی و یا برندهای خارجی و وارداتی بی اعتماد نموده است. اما رونیکس در سال های فعالیت خود توانسته این نگاه را تغییر دهد. خدمات پس از فروش متمایز در کنار بزرگ ترین بانک قطعات ابزار ایران، کیفیت خدمات رونیکس را ارتقا بخشیده است.
رضایت مشتریان، نقطه عطف فعالیت های رونیکس
رونیکس به احتیاجها و نظرات مشتریان خود اهمیت می دهد و همیشه در پی تطبیق احتیاج مشتریان با محصولات و خدمات خود است. کیفیت امروز محصولات رونیکس، تنوع بالای محصولات و موارد مشابه دیگر در این سازمان، نتیجه توجه به این تطابق احتیاجها است. خدمات پس از فروش مهم ترین رکن در جلب رضایت مشتری و بعلاوه تبدیل مصرف نماینده به مشتری وفادار است. رونیکس با شناخت احتیاج مشتریان ابزار در زمینه خدمات پس از فروش، توانسته این احتیاج را برطرف کند.
ارسال رایگان قطعات برای نمایندگان خدمات پس از فروش در کمتر از 24 ساعت
تیم قطعات و خدمات پس از فروش رونیکس، در کمتر از 24 ساعت قطعات درخواستی نمایندگان خود را به صورت رایگان به سراسر ایران و حتی دورترین نقاط ارسال می نمایند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دستشان برسد! دستیابی به این سطح کیفی از خدمات، مرهون کوشش های شبانه روزی تیمی متشکل از افراد متعهد و مجرب است و رفتار سازمانی متمایز در برند رونیکس را منعکس می نماید.
رونیکس و بزرگترین بانک قطعات ابزار کشور با تنوع بیش از 34000 قطعه
طیف گسترده مشتریان رونیکس شامل بازار ابزار و کارگاه های کوچک، صنایع بزرگ مانند خودروسازی، فولاد، پتروشیمی و مصارف عمومی و خانگی می گردد. رونیکس با توجه به تنوع بی نظیر محصولات خود، برای اینکه خیال مشتری را از بابت خدمات پس از فروش و تعمیر ابزار خریداری شده راحت کند، راهبرد ویژه ای را به کار برده است؛ راهبردی که باعث شده تا به بزرگترین بانک قطعات ابزار ایران تبدیل گردد. تنوع قطعات این برند متشکل از 34000 نوع قطعه بوده و از لحاظ انبار، حجم بار و نیز توجه به قطعات مهم و پرگردش مثال زدنی است.
تمام قطعات ریز و درشت محصول، از بالشتک و آرمیچر دریل برقی گرفته تا ریزترین قطعات و حتی پیچ و مهره، دپو می گردد. وجود این دپو، هزینه نگهداری قطعات در دپو، انبارگردانی منظم و ... همگی به برنامه ریزی هوشمندانه احتیاج دارد که رونیکس به خوبی از عهده آن برآمده است. این بانک جامع، تنها شامل قطعات ابزار رونیکس نیست؛ بلکه قطعات یدکی برندهای دیگر نیز در این بانک تامین می گردد.
خیالتان راحت؛ تعداد سفارشات نامحدود است!
از دیدگاه رونیکس، مشتری پادشاه است و نقطه عطف تمام فعالیت های این برند، رضایت مشتری است. نمایندگان رونیکس در سراسر کشور با توجه به احتیاج خود و تعداد مراجعین، می توانند به صورت نامحدود قطعه سفارش دهند.
رفتار سازمانی متمایز، احتیاج به نظم و قانون مندی سازمان دارد
احترام به تک تک همکاران، مصرف نمایندگان یا ارباب رجوعی که به سازمان مراجعه می نمایند و مشتریانی که با مجموعه تماس می گیرند، پایه و اساس رفتار سازمانی متمایز رونیکس است. نمایندگان خدمات پس از فروش و قطعات در تمام سال های فعالیت رونیکس، برترین سفیران برند بوده و هستند. نظم، تخصص، عشق و پشتکار خستگی ناپذیر این نیروی انسانی دلسوز و متعهد، همیشه مورد توجه مدیران برند بوده است.
سهولت دسترسی به قطعات از سراسر ایران
180 نمایندگی خدمات پس از فروش و قطعات رونیکس در 31 استان کشور فعال است. بعلاوه در کنار تنوع بی نظیر 34000 نوع قطعه در برند رونیکس، سهولت دسترسی به این قطعات نیز بسیار بالا است. نمایندگان می توانند برای سفارش تمام قطعات مورد نظر خود با شماره تلفن 021-6497 تماس حاصل نمایند. مشتریان نیز می توانند با همین شماره و ارتباط با واحد صدای مشتریان رونیکس، از نزدیک ترین مرکز خدمات پس از فروش به خود آگاه شوند.
سرویس و تحویل 24 تا 48 ساعته ابزار به مشتری
تعمیرکاران و نمایندگان خدمات پس از فروش رونیکس به این اصل پایبند هستند که مشتری پادشاه است. به همین علت، محور تمام فعالیت های بخش خدمات و قطعات رونیکس، رضایت مشتری است. تمام محصولات احتیاجمند تعمیر یا تعویض قطعه که به واحدهای خدمات پس از فروش ارسال می شوند، طبق زمان بندی دقیق و با سرعت فوق العاده بالا، ظرف مدت 24 تا 48 ساعت و پس از برطرف عیب به مشتری تحویل داده می گردد.
اجرت و دستمزد بالا برای تعمیرکاران؛ وجه تمایز بی نظیر رونیکس
اجرتی که رونیکس در دوره گارانتی به نمایندگان خود پرداخت می نماید، به نسبت دیگر برندها، بیشتر است. رضایت و تامین مالی نمایندگان خدمات پس از فروش و قطعات رونیکس، راهی برای بالابردن کیفیت خدمات شرکت در برابر خریداران است.
خدمات پس از فروش، بانک جامع قطعات کشور و کیفیتی که اتفاقی نیست!
کیفیت خدمات پس از فروش و تبدیل شدن به کامل ترین بانک قطعات ابزار ایران، موضوعی نیست که یک شبه اتفاق بیفتد. سال ها برای دستیابی به این موفقیت برنامه ریزی و کوشش شده است. رونیکس همیشه قدردان زحمات نمایندگان خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور است؛ متخصصینی که با کوشش های خستگی ناپذیر خود موجب اعتلای سطح خدمات کیفی به مشتریان این برند می شوند.
منبع: همشهری آنلاین