برترین برندهای گاز رومیزی در ایران

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، آز آنجایی که برخورداری از گاز رومیزی باکیفیت در مقدار سهولت و لذت آشپزی تأثیر بسیاری می گذارد، باید به سراغ نمونه های با کیفیت و مرغوب رفت. حتی کیفیت مناسب اجاق گاز موجب صرفه جویی در هزینه ها و مصرف گاز می گردد، در نتیجه خرید اصولی و انتخاب صحیح دارای اهمیت زیادی است. از این رو نمونه های باکیفیت را می توان از میان مدل های برترین برندهای گاز رومیزی در ایران انتخاب کرد. گاز رومیزی علاوه بر اشغال فضای کمتر، ظاهر زیباتری نسبت به مدل های مبله و قدیمی ایجاد می نماید. به همین علت در ادامه برترین آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید انتخابی هوشمندانه و بادوام را رقم بزنید.

برترین برندهای گاز رومیزی در ایران

برند کن

برای خرید انواع گاز صفحه ای استیل یا شیشه ای با ظاهری مجذوب نماینده و متفاوت، برند کن برترین گزینه خواهد بود. محصولات این برند محبوب با تنوع بالا و مدل های گوناگونی عرضه شده اند و به طبع هر شخص به خصوص افراد خاص پسند می توانند به راحتی نمونه دلخواه را از میان این تنوع بالا پیدا نمایند. از طرفی اجناس مورد استفاده در فراوری این محصولات از درجه کیفی بالایی برخوردار است. برای مثال نمونه های گاز صفحه ای استیل کن از جنس استیل مستحکم و گاز صفحه ای شیشه ای اخوان از جنس شیشه سکوریت مقاوم ساخته شده است.

بعلاوه گازهای رومیزی کن دارای طراحی ویژه ای هستند تا حرارت به ولوم گاز نرسد و به طبع موجب گرم شدن آن ها نشود. از لحاظ طراحی ظاهری هم در انواع سفید، مشکی، نقره ای و استیل یا ترکیبی با طرح های خاص فراوری شده اند. ضمناً در میان محصولات این برند معتبر اجاق گاز برقی هم وجود دارد و به این ترتیب افراد متقاضی این نوع اجاق گاز می توانند خرید آسانی را رقم بزنند. زمانی که این مزایا با گارانتی شرکت کن همراه می شود، تمامی ویژگی های گاز رومیزی این برند تکمیل می شود.

برند اخوان

پس از برند کن، می توان گفت گاز رومیزی اخوان برترین مدل به شمار میرود. محصولات این برند از اجناس و متریال مرغوبی ساخته شده اند و از این رو ماندگاری و دوام بالایی را در اختیار مشتریان قرار می دهند. در نتیجه با بهره گیری از کیفیت و کارایی مفید می توان از فراوریات این برند در مدت زمان طولانی استفاده نمود.

گازهای صفحه ای اخوان از جنس شیشه ای و استیل فراوری شده اند و تنوع بسیار زیادی را شامل می شوند. در میان مدل های گوناگون آن رنگ بندی و طرح های سفید، مشکی و استیل وجود دارد. بعلاوه سایز و ابعاد گاز رومیزی اخوان از 30 الی 90 سانتی متر است و به این ترتیب در انواع آشپزخانه های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

برند بیمکث

برند بیمکث در راستای فراوری گاز رومیزی محصولاتی را عرضه داشته است که با طراحی منحصر به فرد یا طراحی ساده بتوانند با سلایق گوناگونی تطبیق داشته باشند. از این رو از میان محصولات این برند انواع نمونه های معمولی و انواع نمونه های خاصی مشاهده می شود که با رنگ بندی و طرح های زیبای سفید، مشکی، استیل یا با ترکیبی از این ها طراحی شده اند.

در فراوری گاز صفحه ای استیل بیمکث از جنس استنلس استیل 304 یا همان استیل ضد زنگ استفاده شده است تا به مقدار چشمگیری ماندگاری و دوام را افزایش دهد. بعلاوه در گاز شیشه ای بیمکث از جنس شیشه سکوریت استفاده شده است که در برابر حرارت و حتی ضربه مقاومت قابل توجهی دارد. در نتیجه در زمانی طولانی می توان از آن بهره برد.

برند آلتون

اگرچه در میان برترین برندهای گاز رومیزی در ایران، برند آلتون در مقایسه با برندهایی نظیر اخوان و کن تنوع کمتری را عرضه داشته است اما محصولات آن رضایت مشتریان را از لحاظ درجه کیفی کسب نموده اند. فراوریات این برند شامل جنس شیشه ای، استیل و یا ترکیب شیشه و استیل هستند که بر روی مدل های شیشه ای آن تست شیشه اجرا شده است.

بعلاوه گاز رومیزی برند آلتون در رنگ سفید، مشکی و استیل عرضه شده است و در میان مدل های آن گاز رومیزی برقی هم وجود دارد. ضمناً برخورداری از ترموکوبل تاپ تایم و جرقه زن اتوماتیک از سایر مزایای گازهای صفحه ای این برند معتبر به شمار می روند.

برند ایلیا استیل

از دیگر برترین برندهای گاز رومیزی می توان به برند ایلیا استیل اشاره نمود که به ادعای کمپانی صفر تا صد قطعات و تجهیزات مورد احتیاج به وسیله خود کارخانه فراوری شده است. فراوریات این برند هم از لحاظ جنس در انواع گاز رومیزی استیل، شیشه ای یا ترکیبی هستند که رنگ های سفید، مشکی و نقره ای را شامل می شوند.

محصولات ایلیا استیل شامل قیمت ها و تعرفه های مختلفی است تا افراد با بودجه های متفاوت توانایی خرید محصولی باکیفیت را داشته باشند. ضمناً گاز ایلیا استیل همراه با ضمانت نامه عرضه می شود.

برند داتیس

برند داتیس آخرین مورد از برترین برندهای گاز رومیزی در ایران است که می توان گفت محصولاتی لوکس و مجلل را وارد بازار نموده است. انواع تست های مورد احتیاج برای ارائه یک محصول درجه یک از جمله تست نشت گاز، تست تحمل ضربه و تست تحمل حرارت بر روی گازهای صفحه ای این فراوری نماینده اجرا شده است. ضمناً گاز صفحه ای داتیس با ظاهری شیک در رنگ های سفید، مشکی، نقره ای و از اجناس استیل و شیشه باکیفیت فراوری شده است. البته با این وجود قیمت محصولات این برند در مقایسه با تعدادی از برندهای مذکور به نسبت بالاتر است.

خرید برترین گاز رومیزی

در نهایت برای دسترسی به قیمت های مناسب، ضمانت نامه معتبر، خدمات پس از فروش و خریدی مطمئن باید به فروشگاهی قابل اعتماد مثل فروشگاه اینترنتی نوین هوم برای خرید هر یک از نمونه های برترین برندهای گاز صفحه ای در ایران مراجعه کرد.

تارنمای فروشگاه اینترنتی نوین هوم: https://novinhome.com/

منبع: فوت و فن

به "برترین برندهای گاز رومیزی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برندهای گاز رومیزی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید