کدام مدل های گوشی آیفون از قطار اپل پیاده می شوند؟

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، هنگامی که اپل آپدیت تازهش برای آیفون ها را ارائه کند، بعضی از مدل های قدیمی این گوشی عملا از رده خارج شده و قابل استفاده با نسخه سیستم عامل تازه نخواهند بود.

کدام مدل های گوشی آیفون از قطار اپل پیاده می شوند؟

غزال زیاری: آخرین آپدیت (به روز رسانی) نرم افزاری اپل، یعنی iOS 17 در پائیز امسال عرضه خواهد شد و بدین ترتیب چندین ویژگی تازه و هیجان انگیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که از جمله آنها می توان به یک حالت Standby تازه، یک برنامه ژورنال و یک به روزرسانی بزرگ در بخش پیام ها اشاره نمود. البته همه کاربران آیفون قادر به استفاده از این به روزرسانی تازه نخواهند بود؛ از جمله بعضی مدل های قدیمی تر آیفون از جمله آیفون X سال 2017.

مدل آیفون تان را چک کنید

اگر از مدل آیفون خود اطمینان ندارید، خیلی سریع می توانید با مراجعه به بخش تنظیمات موبایل از مدل گوشی تان آگاه شوید. کافی است تا تنظیمات را باز نموده، وارد بخش General شوید و سپس به بخش About مراجعه کنید. در کنار نام مدل گوشی، می توانید ببینید که آیفون شما کدام مدل است.

بیشتر بخوانید:

  • دکمه مرگ؛ دکمه ای که در تاریخ دفن شد!
  • چرا کوسه های بزرگ سفید علاقه ای به خوردن انسان ندارند؟

ما به شما خواهیم گفت که چطور متوجه شوید که آیا iOS 17 روی آیفون شما کار خواهد نمود یا نه. اگر می خواهید نسخه iOS 17 beta را تست کنید، باید بدانید که نسخه عمومی بتا در ماه جولای در دسترس قرار خواهد گرفت. به علاوه فهرست برترین آیفون ها را آنالیز کنید تا ببینید که آیا مدل تازهتری از آیفون وجود دارد که برایتان مناسب باشد یا خیر

آیفون هایی که با iOS17 سازگار خواهند بود

طبق گفته کمپانی اپل، اگر مدل آیفون شما یکی از مدل های زیر است، در امسال به iOS 17 دسترسی خواهید داشت:

آیفون XS

آیفون XS Max

آیفون XR

آیفون 11

آیفون 11 پرو

آیفون 11 پرو مکس

آیفون 12

آیفون 12 مینی

آیفون 12 پرو

آیفون 12 پرو مکس

آیفون 13

آیفون 13 مینی

آیفون 13 پرو

آیفون 13 پرو مکس

آیفون SE (نسل دوم به بعد)

آیفون 14 (از جمله پلاس)

آیفون 14 پرو

اگر آیفون شما در فهرست نیست چه می گردد؟

اگر مدل آیفون شما در فهرست بالا قرار ندارد، باید آگاه باشید که گوشی موبایل تان از iOS 17 پشتیبانی نمی کند و پیامی برای دانلود تازهترین نسخه نرم افزار گوشی دریافت نخواهید کرد. مثلا اگر یک آیفون X یا آیفون قدیمی تری دارید، آخرین نسخه نرم افزاری که قادر به استفاده از آن برروی موبایل تان خواهید بود، نسخه iOS 16 است.

منبع: cnet

5858

منبع: خبرآنلاین

به "کدام مدل های گوشی آیفون از قطار اپل پیاده می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام مدل های گوشی آیفون از قطار اپل پیاده می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید