جابه جایی دکمه سرانجام تماس در گوشی های آیفون؛ آنچه باید درباره تغییرات آی اواس 17 اپل بدانید

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، قرار است با به روز رسانی بعدی آی او اس 17 مکان دکمه قرمز خاتمه تماس کمی تغییر کند بنابراین مراقب حافظه عضلانی انگشت شست خود باشید.

جابه جایی دکمه سرانجام تماس در گوشی های آیفون؛ آنچه باید درباره تغییرات آی اواس 17 اپل بدانید

به گزارش یورونیوز، دکمه سرانجام تماس در گوشی های آیفون در حال حاضر به دور از سایر گزینه های تماس در موقعیت مرکزی پایین صفحه واقع شده است اما با آی اواس 17 که به طور رسمی پاییز سال جاری به روز رسانی می شد نماد قرمز به سمت راست حرکت می نماید.

تصاویری از نسخه بتای آی اواس 17 که این هفته در شماری از رسانه ها منتشر شد تغییرات کوچک اما ناامیدنماینده ای را از این به روز رسانی نشان می دهد. تغییرات بیشتر در قرار گرفتن سایر ویژگی های تماس نیز دیده می گردد به طور مثال جای دکمه میوت و اسپیکر با یکدیگر عوض شده و جای دکمه فیس تایم و کیبورد نیز جابجا شده است. از سوی دیگر ویژگی جست وجوی مخاطب با گزینه افزودن تماس ادغام شده است.

این تغییرات واکنش هایی را در شبکه های اجتماعی در پی داشته است جایی که بعضی پیش بنی می نمایند احتمال خطای حافظه عضلانی تا مدتی وجود خواهد داشت تا فرد به تنظیمات نو عادت کند.

اپل در وبسایت خود گفته است که برنامه بتای این شرکت به بعضی از کاربران اپل اجازه می دهد تا نرم افزار را قبل از انتشار عمومی آزمایش نمایند. بازخورد شرکت نمایندگان به اپل یاری می نماید تا مسائل را شناسایی نموده و برنامه های نرم افزاری را قبل از عرضه تجاری بهبود بخشد.

فراتر از تغییرات احتمالی برای تماس، آی او اس 17 مجموعه ای از ویژگی های نو را برای مشتریان اپل به ارمغان می آورد. تغییرات شامل بهتر شدن تصحیح اتوماتیک متن، اضافه شدن یک برنامه نو ژورنالی و ارسال پیغام صوتی زنده با قابلیت دریافت هم زمان و پاسخ به آن است.

منبع: فرارو

به "جابه جایی دکمه سرانجام تماس در گوشی های آیفون؛ آنچه باید درباره تغییرات آی اواس 17 اپل بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابه جایی دکمه سرانجام تماس در گوشی های آیفون؛ آنچه باید درباره تغییرات آی اواس 17 اپل بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید