کارگردان سابق کال آو دیوتی از یک اکشن اول شخص آنلاین نو رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، دیوید وُندرهار (David Vonderhaar) یکی از سازندگان سابق مجموعه کال آو دیوتی: بلک آپس (Call of Duty: Black Ops) بود و حال یک استودیوی نو را اندازی کرده است. نام این استودیو بولت فارم (Bulletfarm) بوده و حال اولین بازی خود را معرفی کرده است. این بازی در سبک اول شخص و همکاری (Co-Op) بوده که باعث شده توجه افراد زیادی را به خود جلب بکند.

کارگردان سابق کال آو دیوتی از یک اکشن اول شخص آنلاین نو رونمایی کرد

استودیوی بولت فارم در شهر لس آنجلس آمریکا قرار گرفته است و از طریق شرکت NetEase حمایت می شود. حال طبق چیزی که اعلام شده این شرکت در پی استخدام افراد مختلف است تا روی یک بازی تریپل ای (AAA) کار بکنند که در یک دنیای خاص قرار داشته و روی گیم پلی همکاری تمرکز دارد.

طبق چیزی که اعلام شده این بازی با استفاده از موتور آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) طراحی شده و یک تجربه خاص را به کاربران ارائه خواهد داد. نکته جالب اینجاست که در ساخت این بازی یکی دیگر از کارمندان شرکت تری آرک (Treyarch) به نام کریس کاول (Chris Cowell) هم حضور دارد که روی سری کال آو دیوتی کار می کرده است. وندرهار در مصاحبه اخیر خود گفته است:

شرکت NetEase گفت که به طور کامل از شرکت بولت فارم پشتیبانی خواهد کرد. در نتیجه این شرکت از لحاظ مالی مسئله ای نداشته و می تواند به راحتی ایده های خود را به محصول تبدیل کند. در نتیجه راه اولین بازی شرکت بولت فارم نسبتاً هموار است و تنها شرکت سازنده باید بدون مسائل درونی روند ساخت این بازی را پیش ببرد تا یک محصول بسیار خوب را تحویل طرفداران بدهد.

وندرهار از افراد بسیار با سابقه در شرکت تری آرک بود. او نزدیک به 18 سال در این شرکت حضور داشته و نزدیک به 8 بازی با کمک او ساخته شده است. وندرهار سال گذشته تصمیم گرفت از شرکت تری آرک جدا شده و روند خودش را پیش بگیرد. با این حال او سابقه بسیار خوبی در سبک اول شخص داشته و می تواند از تجربه خود برای این شرکت و بازی نو استفاده کند.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "کارگردان سابق کال آو دیوتی از یک اکشن اول شخص آنلاین نو رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان سابق کال آو دیوتی از یک اکشن اول شخص آنلاین نو رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید