پشت پرده عجیب انتخاب داور دربی تهران ، ماجرای جلسه آنلاین شبانه در بندرعباس!

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، کمیته داوران در حالی که فکر ها را به سمت دیگری برده بود نام پیغام حیدری را به عنوان داور دربی خاطرنشان کرد.

پشت پرده عجیب انتخاب داور دربی تهران ، ماجرای جلسه آنلاین شبانه در بندرعباس!

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن کمیته داوران با انتخاب پیغام حیدری به عنوان داور دربی تمام تصورات اهالی فوتبال را بر هم زد. در حالی که قبل از بازی رقابت بین وحید کاظمی و دکتر بیژن حیدری برای قضاوت دربی بود و بیشتر رسانه ها حتی نام وحید کاظمی را به عنوان داور این بازی گفتند اما کمیته داوران در حالی که فکر ها را به سمت دیگری برده بود نام پیغام حیدری را به عنوان داور دربی گفت. این برای دومین بار است که پیغام در ثانیه های آخر آلترناتیو داوران دربی می گردد. حدود دو سال پیش در حالی که رضا کرمانشاهی و بعد زاهدی فر انتخاب کمیته داوران برای قضاوت دربی بودند، ناگهان پیغام حیدری به عنوان داور دربی اعلام شد که همین امر باعث شوکه شدن کرمانشاهی شد و او روبه روی ساختمان فدراسیون مدعی شد که دست به افشاگری می زند و همین امر هم جنجال زیادی به پا کرد.

اما بعد از گذشت دو سال از این اتفاق این بار همین داستان برای وحید کاظمی و بعلاوه دکتر بیژن حیدری رخ داد و در حالی که کمیته داوران به صورت جدی روی نام این دو نفر زوم نموده بود، به صورت ناگهانی نام پیغام به عنوان داور دربی اعلام شد. البته این انتخاب در ثانیه های آخر اتفاق افتاده است. این طور که گفته می گردد از آنجا که چند روز قبل از دربی نام وحید کاظمی برای قضاوت دربی بیشتر به گوش می رسید وبلاگ گردشگر مدرنان او پیغام تبریک برایش ارسال می کردند. از طرف دیگر مسئولان کمیته داوران به صورت مخفیانه به دکتر حیدری گفته بودند گزینه نهایی این بازی حساس او خواهد بود اما در جلسه آنلاین شبانه که مرکز آن هم شهر بندرعباس بوده است تعدادی از مسئولان برای انتخاب پیغام پافشاری نموده و او را در نهایت به عنوان گزینه نهایی اعلام می نمایند که این انتخاب ناگهانی باعث شوکه شدن بیژن حیدری و وحید کاظمی نیز شد. هر چند که هیچ کدام واکنشی مانند رضا کرمانشاهی را نداشتند اما بعید نیست حداقل کاظمی در آینده دست به افشاگری بزند و ماجراهای پشت پرده این انتخاب های ناگهانی را فاش کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پشت پرده عجیب انتخاب داور دربی تهران ، ماجرای جلسه آنلاین شبانه در بندرعباس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده عجیب انتخاب داور دربی تهران ، ماجرای جلسه آنلاین شبانه در بندرعباس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید