خبرنگاران 2 فوتسالیست از آذربایجان غربی در جمع اردونشینان تیم ملی زیر 20 سال

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، ارومیه- خبرنگاران- رییس کمیته فوتسال آذربایجان غربی گفت: بلال اسماعیلی و بهزاد رسولی از استان به اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال که شهریورماه جاری برگزار می شود، دعوت شدند.

خبرنگاران 2 فوتسالیست از آذربایجان غربی در جمع اردونشینان تیم ملی زیر 20 سال

حسین همتی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ گردشگر مدرن اضافه کرد: این اردو از نهم تا پانزدهم شهریور با حضور 20 بازیکن برای شرکت در مسابقات کیش در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در رقابت های فوتسال کیش، تیم ملی بزرگسالان ایران، تیم زیر 20 سال ایران و تیم های ملی بزرگسالان عراق و کویت حضور خواهند داشت.

رییس کمیته فوتسال آذربایجان غربی بیان نمود: علاوه بر فوتسالیست های ارومیه ای، بهروز عظیمی و علی اصغر سوبدایی از خراسان رضوی، سجاد هاشم پور و محمد صادقی از آذربایجان شرقی، علی جوذری از هرمزگان، مهدی علیزاده از ایلام، امیرحسین زینعلی و محمد رحمتی از قم، حسین فعله گری و مهدی یاری از تهران، ابوالفضل مهدور از اصفهان، ایمان مطهری از سمنان، محمدهادی یوسفی از چهارمحال و بختیاری، منصور رفیع نیا از خوزستان و علی احسانی، امیر حسین غلامی، محمد هادی منجمی و محمد مهدی خراسانی از مرکزی در این اردو حضور خواهندداشت.

همتی اظهار کرد: امسال تیم هایی از آذربایجان غربی در 2 بخش آقایان و بانوان المپیاد کشوری فوتسال و تیم های اروم آلیاژ ارومیه و آروین قالای ماکو در لیگ دسته 2 فوتسال کشورمان حضور خواهندیافت.

تیم ملی فوتسال جوانان کشورمان پاییز امسال در مسابقات قهرمانی زیر 20 سال آسیا به میزبانی تایلند حضور خواهدیافت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 2 فوتسالیست از آذربایجان غربی در جمع اردونشینان تیم ملی زیر 20 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 فوتسالیست از آذربایجان غربی در جمع اردونشینان تیم ملی زیر 20 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید