جدیدترین فهرست استان های پرمسافر در نوروز 1402 ، به این 4 استان کم مسافر سفر کنید

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، مدیرکل گردشگری داخلی لیست استان هایی که بیشترین و کمترین مسافر نوروزی را در سال 1402 خواهند داشت، اظهار داشت.

جدیدترین فهرست استان های پرمسافر در نوروز 1402 ، به این 4 استان کم مسافر سفر کنید

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با موضوع نوروز 1402 در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی برگزار گردید. در این نشست مصطفی فاطمی مدیرکل گردشگری داخلی اعلام کرد: ما در سال گذشته رویکرد شهرهای مکمل را در دستور کار قرار دادیم و شهرهایی که ظرفیت اقامتی بیشتری داشتند معرفی شدند.

وی گفت: استان های هرمزگان، فارس، مازندران، گیلان، بوشهر، اصفهان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و قم اکنون بالای 90 درصد مراکز اقامتی شان رزرو شده است.

  • شهرهای پرمسافر در نوروز 1402 ؛ به جای آنها به این شهرها سفر کنید | توصیه به مسافران زمینی قشم | کیش مشکل پرواز دارد

فاطمی ادامه داد: مراکز اقامتی استان های خراسان رضوی، مرکزی، سمنان، کرمانشاه، اردبیل، خراسان شمالی نیز تا 80 درصد و مراکز اقامتی استان های آذربایجان شرقی، گلستان، البرز، تهران، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، خراسان جنوبی و ایلام بین 60 تا 80 درصد رزرو شده است.

استان هایی که کمتر از 60 درصد مراکز اقامتی آنها در ایام نوروز 1402 رزرو شده عبارتند از همدان، کردستان، زنجان، آذربایجان غربی.

فاطمی گفت: در ایام نوروز سال جاری 50 میلیون نفر شب اقامت در استان های کشور ثبت شده است این آمار از مراکز اقامتی مجاز جمع آوری شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "جدیدترین فهرست استان های پرمسافر در نوروز 1402 ، به این 4 استان کم مسافر سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین فهرست استان های پرمسافر در نوروز 1402 ، به این 4 استان کم مسافر سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید