خاتمه کوشش آزادکاران اوزان نخست با دو مدال نقره و دو برنز

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، در وزن 42 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در کشتی نخست خود اسلام ایخاموف از ازبکستان را با نتیجه 7 بر صفر شکست داد. یزدانی در کشتی بعد با دوگان کارا از ترکیه رقابت کرد و پیروز شد 11 بر 9 از سد حریف خود عبور نموده و راهی مرحله نیمه نهایی گردد. آزادکار کشورمان در ادامه ایرلازبک نورماخمت از قرقیزستان را با نتیجه 7 بر 7 برد و راهی دیدار پایانی شد.

خاتمه کوشش آزادکاران اوزان نخست با دو مدال نقره و دو برنز

یزدانی در فینال مقابل ایوان اکونشینی کوف از روسیه در حالی که با نتیجه 8 بر 2 عقب بود، ضربه فنی شد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 50 کیلوگرم عرفان آئینی در دور نخست مسابقات به رقابت با گنادی مارینوف از بلغارستان پرداخت و پیروز شد با نتیجه 10 بر صفر حریف خود را شکست دهد. آئینی در ادامه با آلماز سامان بیکوف از قرقیزستان کشتی گرفت و 19 بر 11 به پیروزی رسید. آزادکار کشورمان در کشتی ماقبل فینال با پیتر کنستانتینوف از روسیه رقابت کرد و 14 بر 11 به پیروزی رسید تا فینالیست گردد. وی در دیدار پایانی مقابل آنیل از هند با نتیجه 10 بر 6 باخت و مدال نقره گرفت.

در وزن 58 کیلوگرم امیرحسین کاوسی در دور اول مسابقات با آلیکو لومیدزه قهرمان سال جاری اروپا از گرجستان کشتی گرفت و توانست حریف خود را با حساب 5 بر صفر شکست دهد. وی در کشتی دوم خود با اوت گونبایار باتسو از مقدونیه رقابت کرد و با حساب 10 بر صفر به پیروزی رسید. کاوسی در ادامه با تولگا تومور اوچیل از مغولستان رقابت کرد و 7 بر 6 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی رسید. آزادکار ایران در مرحله ماقبل فینال با موتویاما از ژاپن کشتی گرفت و 10 بر 8 بازنده شد و به دیدار رده بندی رفت. کاوسی در این مسابقه مقابل کانر از کانادا با نتیجه 12 بر 7 پیروز و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 69 کیلوگرم مجتبی اصغری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با جولیان گیبهارد از آلمان رقابت کرد و با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید. اصغری در دور سوم مسابقات با آناتولی کورول آزادکار اوکراین کشتی گرفت و با حساب 11 بر صفر به پیروزی رسید. آزادکار کشورمان در نیمه نهایی با اسماعیل عبدالله یف از آذربایجان کشتی گرفت و 8 بر 6 مغلوب گردید. اصغری برای کسب مدال برنز مقابل جولاکیدزه از گرجستان با نتیجه 8 بر 6 پیروز شد و به مدال برنز رسید.

در وزن 85 کیلوگرم میثم عبدی در دور نخست استراحت کرد و در دور دوم با نایل سی یار از ترکیه کشتی گرفت و با نتیجه 12 بر 2 بازنده شد و از گردونه رقابتها حذف شد.

مسابقات پنج وزن دوم و پایانی امروز یکشنبه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خاتمه کوشش آزادکاران اوزان نخست با دو مدال نقره و دو برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه کوشش آزادکاران اوزان نخست با دو مدال نقره و دو برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید