امنیت حساب بایننس با سرور مجازی بایننس

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، رپرتاژ آگهی - تحریم هایی که بسیاری از صرافی های بین المللی از جمله صرافی بایننس علیه کاربران ایرانی اعمال کرده اند فعالیت ایرانیان را در بایننس دچار مشکل کرده است و چاره ای جز مخفی کردن آی پی ایرانی برای کاربران ایرانی باقی نگذاشته است . ممکن است برای مخفی کردن و تغییر آی پی اصلی خود به فکر استفاده از وی پی ان بیفتید اما استفاده از وی پی ان یک اشتباه بدون بازگشت است و ممکن است ضررهای مالی جبران ناپذیری به شما وارد کند زیرا که میتواند باعث مسدود شدن حساب و دارایی های شما در سایت صرافی بایننس شود.

امنیت حساب بایننس با سرور مجازی بایننس

اقدام صحیح برای رفع این مشکل و فعالیت در بایننس بدون دغدغه و نگرانی از بلاک شدن حساب واز دست رفتن داراییتان ، استفاده از سرور مجازی بایننس می باشد.

ما در این مقاله به معرفی کامل سرور مجازی ترید یا بایننس می پردازیم تا شما عزیزان با آگاهی کامل و خیال آسوده به تریدینگ خود در بازارهای ارز دیجیتال در صرافی های مختلف بپردازید.

سرور مجازی بایننس چیست؟

سرور مجازی بایننس که با نام سرور مجازی ترید هم به کاربران ارائه می شود ، در واقع یک کامپیوتر 24 ساعته روشن در کشور دیگری است که شما میتوانید از راه دور آن کامپیوتر را کنترل و مدیریت کنید .با استفاده ازسرور مجازی بایننس آی پی شما به طور کامل عوض می شود و هیچ شخصی نمیتواند متوجه شود شما از داخل کشور ایران در حال فعالیت می باشید.آی پی که با خرید سرور مجازی بایننس به شما تعلق میگرد همیشه ثابت و در اختیار شما قرار گرفته است و به هیچ عنوان تا زمانیکه سرور خود را تمدید میکنید این آی پی تغییرنخواهد کرد. شما میتوانید سرور مجازی بایننس را بصورت ماهیانه ، سه ماهه ، شش ماهه یا سالیانه خریداری کنید.

کار کردن با سرور مجازی بایننس نیاز به دانش و مهارت خاصی ندارد. شما تنها کاری که لازم است انجام دهید تا بتوانید به سرور مجازی خود یا به عبارتی به کامپیوتری که در کشور دیگر قرار گرفته است دسترسی داشته باشید باید به آن کامپیوتر ریموت بزنید یعنی از راه دور به آن کامپیوتر وصل می شوید و صفحه دسکتاپ آن کامپیوتر را از داخل کامپیوتر و یا گوشی موبایل خود مشاهده و مدیریت میکنیم. برای ریموت زدن یا کنترل از راه دور کامپیوتر خود در یک کشور دیگر باید از نرم افزاری به نام ریموت دسکتاپ کانکشن استفاده کنید و با وارد کردن آی پی سرور مجازی به آن متصل می شوید. این نرم افزار هم بر روی گوشی و هم بر روی کامپیوتر قابل نصب می باشد و شما از طریق هرنوع دستگاه مانند کامپیوتر ، لپتاب ، تبلت ، گوشی موبایل و غیره با هر نوع سیستم عامل میتوانید به سرور مجازی بایننس خود متصل شوید.

سرور مجازی بایننس از چه کشور هایی ارائه می شود ؟

سرور مجازی از کشورهای آسیایی ، اروپایی ، آمریکا ، استرالیا و کانادا قابل ارائه می باشد اما شما باید سرور مجازی را انتخاب کنید که جزء کشورهای تحریم شده از طرف صرافی های بین المللی نباشند و همچنین دارای سرعت اینترنت و کیفیت مناسب باشند.

کشور های اروپایی با توجه به فاصله کمی که با ایران دارند سرعت خوبی برای کارکردن دارند.

کشور های آسیایی نظیر ژاپن ، سنگاپور و امارات دارای کیفیت اینترنت ضعیف هستند، یعنی به پای کیفیت سرور های اروپایی نمی رسند ، سرور های ترکیه دارای سرعت بسیار عالی ، کیفیتی عالی و مناسب برای کاربران ایرانی اند و یک رقیب کامل برای اروپایی ها حساب می شود.

سرور مجازی کانادا و سرور مجازی بایننس استرالیا هم دارای کیفیت مناسبی است، ولی با توجه به فاصله زیادی که تا ایران دارند ، دارای تاخیر یا Latency زیادی نسبت به سرورهای اروپا می باشند.

به طور خلاصه بهتر است ، سرور مجازی بایننس از کشور های ژاپن ، استرالیا ، امارات و سنگاپور را الویت آخر خود قرار بدهید . و پیشنهاد ما برای انتخاب سرور مجازی بایننس به ترتیب زیر می باشد.

سرور مجازی بایننس هلند

سرور مجازی بایننس فرانسه

سرور مجازی بایننس انگلیس

سرور مجازی بایننس ترکیه

سرور مجازی بایننس فنلاند

و در نهایت سرور مجازی بایننس آلمان

سرور مجازی آلمان سرورهای بسیار مناسب ، سریع و با کیفیتی می باشند و تعداد بسیاری از کاربران ایرانی از سرور مجازی بایننس آلمان در قدیم استفاده می کردند ، و نیاز به ارسال هیچگونه مدارکی به بایننس وجود نداشت اما به تازگی یعنی از ابتدای سال 2021 بایننس از کاربرانی که با آی پی ثابت آلمان یا همان سرور مجازی بایننس آلمان وارد حساب خود شده اند یا حساب خود را از آلمان ساخته اند ، درخواست مدارک احراز هویت کرده است .

بایننس در این لحظه از کاربران هیچ کشوری به جز آلمان درخواست وریفای حساب و احراز هویت نکرده است و تنها کشور آلمان است که به دلیل کاربران زیادی که داشته بایننس حساس شده و درخواست احراز هویت می کند . بخاطر همین اگر قصد خرید سرور مجازی بایننس کشور آلمان را دارید با دقت بیشتری این کار را انجام دهید.

آیا سرور مجازی ایران برای ترید مناسب است ؟

خیر سرور مجازی ایران دارای آی پی ثابت ایران می باشد و برای فعالیت در بایننس مناسب نیست. شما از سرور مجازی ایران وب داده می توانید برای فعالیت مختلف که نیاز به سخت افزار و منابع قدرتمند دارد مانند برگزاری کلاس های آنلاین یا دانلود بسته های نرم افزاری از داخل شبکه با سرعت بسیاربالا و… استفاده کنید.

چه منابع سخت افزاری برای یک سرور مجازی بایننس مناسب می باشد؟

برای اینکه بتوانید به راحتی بدون مشکلاتی از قبیل کندی سرعت سیستم عامل سرور ، کرش کردن ویندوز و یا عدم اتصال با سرور خود کار کنید حداقل 4 گیگابایت رم و 2 هسته سی پی یو نیاز دارید. اگر این منابع را در اختیار داشته باشید می توانید براحتی در سایت صرافی بایننس بدون هنگی سیستم کار کنید .و بر سرعت اجرای نرم افزارهایی که نیاز دارید بر روی سرور مجازی بایننس خود نصب کنید به شدت تاثیر می گذارد. برای تهیه سرور ترید با بهترین منابع سخت افزاری و کیفیت میتوانید به وب سایت شرکت وب داده مراجعه کنید.

نکات مهم برای حفظ امنیت سرور مجازی بایننس

پس از تهیه سرور مجازی بایننس از یک شرکت مطمئن باید نکاتی را برای امنیت سرور رعایت کنید زیرا در غیر اینصورت خود vps میتواند باعث از دست رفتن سرمایه شما شود.برای حفظ امنیت سرور خود بلافاصله پس از خرید سرور حتما رمز عبور آن را تغییر دهید.و یک رمز عبور بسیار قوی برای سرور مجازی خود انتخاب کنید. این نکته از نظر امنیتی بسیار مهم است اما متاسفانه بسیاری از کاربران به آن بی توجه هستند. و همچنین نکات زیر را در مورد حساب بایننس خود در نظر بگیرید.

1ـ رمز عبور دو مرحله ای بر روی حساب بایننس خود فعال کنید .

2ـ پس از هر بار استفاده از بایننس ، از حساب کاربری خود خارج شوید . (Log Out)

3ـ نشست های فعال (Active Sessions) های حساب بایننس خود را از داخل حساب کاربری همیشه بررسی کنید و از دستگاه هایی که نیازی ندارید خارج کنید .

کاربران گرامی این مقاله توسط شرکت وب داده جهت ارتقا سطح آگاهی شما کاربران عزیز که در حال ترید کردن در صرافی بین المللی می باشید یا قصد وارد شدن به این بازار مالی جهانی را دارید تنظیم شده است. برای اطلاعات بیشتر و تهیه سرورهای مجازی بایننس و ترید که بتواند از هر لحاظ امنیت حساب و دارایی شما را حفظ کند به وب سایت شرکت وب داده به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

http://webdade.com

https://webdade.com/trade-vps

برای پاسخ به سوالات خود با شماره 02191300210 تماس حاصل فرمایید .

منبع: شفقنا اقتصادی

به "امنیت حساب بایننس با سرور مجازی بایننس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امنیت حساب بایننس با سرور مجازی بایننس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید