هنگام خرید میز تلویزیون نو به این 4 نکته طلایی توجه کنید

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، برای به روز بودن نیازی نیست که کل لوازم خانه را تعویض کنید؛ چرا که با انتخاب اصولی یک وسیله نیز می توانید چیدمان خانه را به طور کلی تحت تاثیر قرار دهید.

هنگام خرید میز تلویزیون نو به این 4 نکته طلایی توجه کنید

تلویزیون جزو یکی از مهم ترین وسایل در خانه است و باعث می گردد آن قسمت از خانه به نقطه کانونی تبدیل گردد؛ به همین منظور انتخاب میز تلویزیون تازه تا حد زیادی می تواند در زیبایی دکوراسیون خانه تاثیرگذار باشد. امروز در این مطلب از وبلاگ گردشگر مدرنمگ قصد داریم نکات لازمی که در نحوه ست کردن رنگ میز تلویزیون تازه به آن احتیاج دارید را به شما آموزش دهیم با ما همراه باشید.

نکات کاربردی انتخاب رنگ و نحوه ست کردن میز تلویزیون تازه

رنگ و مدل تازه میز تلویزیون باید با دکوراسیون کلی اتاق هماهنگ باشد؛ برای مثال اگر اتاق دارای رنگ های خاصی است، میز تلویزیون را به یک رنگ مشابه یا ترکیبی از آن ها انتخاب کنید تا تناسب ظاهری ایجاد گردد. در انتخاب رنگ میز تلویزیون رنگ مبلمان نیز بسیار تاثیرگذار است؛ بنابراین اگر دیوارها یا مبلمان اتاق دارای رنگی خاص هستند، می توانید رنگ میز تلویزیون را به این رنگ ها انتخاب کنید یا رنگی را انتخاب کنید که با آن ها هماهنگی داشته باشد.

هماهنگی بین رنگ میز ناهارخوری و میز تلویزیون

هنگام انتخاب میز تلویزیون تازه، هماهنگی بین رنگ میز ناهارخوری و میز تلویزیون می تواند به چیدمان پذیرایی شما بسیار یاری کند؛ برای هماهنگ بودن این دو المان در خانه احتیاج است به چند نکته توجه داشته باشید:

تناسب رنگ ها

بهتر است رنگ میز ناهارخوری و میز تلویزیون با هم همخوانی داشته باشند. برای مثال اگر میز ناهارخوری به رنگ سفید دارید، می توانید میز تلویزیون را هم با رنگ سفید یا رنگ دیگری که با سفید همخوانی داشته باشد، انتخاب کنید.

انتخاب ترکیب رنگ متضاد

در برخی مواقع می توانید با انتخاب رنگ های متضاد بین میز ناهارخوری و میز تلویزیون، هارمونی جالبی را به وجود آورید؛ در این حالت می توانید از رنگ تیره برای میز ناهارخوری و از رنگ روشن یا متضاد همان رنگ برای میز تلویزیون بهره ببرید.

در انتخاب رنگ و طرح تازه میز تلویزیون به منبع نور در خانه توجه کنید

توجه به منبع نور در خانه برای انتخاب رنگ و طرح میز تلویزیون بسیار مهم است؛ زیرا نور محیطی و منابع نوری که در اتاق شما وجود دارند، تأثیر زیادی بر رنگ ها و طرح ها دارند و می توانند احساس و ظاهری کلی را به میز تلویزیون و اطراف آن بدهند. در نتیجه برای بهتر دیده شده چیدمان خانه و زیبایی میز تلویزیون، اگر منبع نور در خانه شما خوب است می توانید از رنگ تیره برای میز تلویزیون بهره ببرید تا جلوه خانه شما دو چندان گردد.

چنانچه متراژ خانه شما کوچک است و از منبع نور خوبی برخوردار نیست، بری داشتن میز تلویزیون لاکچری، بهتر است از رنگ های روشن و طرح های ساده بهره ببرید تا محیط خانه شما شلوغ به نظر نرسد.

هماهنگ بودن رنگ میز تلویزیون تازه با پرده ها

هماهنگی بین رنگ میز تلویزیون و پرده ها می تواند به ترکیب دکوراسیون پذیرایی شما را لاکچری کند؛ برای مثال اگر میز تلویزیون شما رنگ آبی دارد، می توانید پرده هایی با تناژ آبی انتخاب کنید یا اینکه پارچه ای را برای پرده انتخاب کنید که از رنگ آبی در آن استفاده شده است. بعلاوه در صورت تمایل می توانید بین رنگ میز و پرده یک تضاد مناسب ایجاد کنید.

اما به یاد داشته باشید که از هر رنگی برای تلویزیون بهره ببرید، درست نقطه مقابل آن را برای پرده انتخاب کنید. مثلا از رنگ نیره برای پرده ها و از رنگ روشن برای میز بهره ببرید.در انتخاب رنگ یز تلویزیون تازه و پرده باید به منبع نور نیز بسیار توجه داشته باشید؛ چرا که برخورداری از یک منبع نور مناسب می تواند رنگ ها را به طور صحیح نمایش دهد.

تازه ترین مدل میز تلویزیون چوبی

انتخاب رنگ میز تلویزیون در ابتدا به سلیقه شما بستگی دارد و بعد از آن مهم ترین نکته ای که باید هنگام خرید میز تلویزیون تازه به آن توجه کرد، سبک دکوراسیون خانه است. بنابراین باید رنگ میز تلویزیون به نوعی انتخاب گردد که با تمام جزئیات خانه هماهنگی داشته باشد. برای مثال اگر دکوراسیون اتاق شما مدرن است، بهتر است از رنگ های سفید، مشکی یا خاکستری برای میز تلویزیون بهره ببرید؛ در صورتی که دکوراسیون شما سبک کلاسیک دارد، انتخاب رنگ های چوبی یا رنگ های طبیعی می تواند مجذوب کننده باشد.

منبع: پیام دلتا

به "هنگام خرید میز تلویزیون نو به این 4 نکته طلایی توجه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنگام خرید میز تلویزیون نو به این 4 نکته طلایی توجه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید