مقاله: انواع کف پوش برای بازسازی ساختمان

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، یکی دیگر از انواع کف پوش، کف پوش لمینیت است. این کف پوش مشکل کف پوش های پارکت را بر طرف نموده است. حدود 30 سال قبل یک شرکت سوئدی این نوع کف پوش را وارد بازار کرد. این کف پوش با ضخامت بین 6 الی 12 میلیمتر فراوری می گردد.

مقاله: انواع کف پوش برای بازسازی ساختمان

نوع دیگری از کف پوش کف پوش PVC است که در تماس با آب تغییر شکل می دهد، ولی لمینیت و پارکت این طور نیستند. این نوع کف پوش نسبت به کف پوش های دیگر قیمت مناسب تری دارد و نصب آن راحت تر است. برای نصب این نوع کف پوش باید به صورت دقیق کف سازی کرد.

برای جذاب کردن فضای منزلتان می توانید در زمان بازسازی ساختمان از کف پوش پارکت بهره ببرید که به خاطر داشتن طرح های زیبا در طراحی دکوراسیون منزل شما هم تاثیرگذار خواهد بود. پارکت جذابیت و زیبایی فراوانی و البته دوام طولانی دارد. یک مشکل عمده این نوع کف پوش تاب برداشتن آن است.

برای این که مشکل سر و صدا حل گردد می توان از زیر سازی با استفاده از لایه فوم استفاده کرد. لایه فوم دو نوع معمولی و سایلنت دارد که فوم سایلنت نسبت به فوم معمولی در از بین بردن سر و صدا بهتر عمل می نماید اما قیمت بالاتری دارد. در انتخاب رنگ فوم دقت کنید چرا که فوم سیاه بوی بدی دارد، زیرا بازیافتی است.

منبع مقاله: انواع کف پوش برای بازسازی ساختمان

به "مقاله: انواع کف پوش برای بازسازی ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: انواع کف پوش برای بازسازی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید