مجتمع تجاری عصر تازه یکی از مراکز خرید مشهور قم به شمار می رود

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، سیری در ایران/ براساس آخرین گزارشات منتشر گشته، مجتمع تجاری عصر تازه یکی از مراکز خرید مشهور قم به شمار می رود.

مجتمع تجاری عصر تازه یکی از مراکز خرید مشهور قم به شمار می رود

یکی از بروزترین و مدرن ترین مراکز خرید شهر قم، مجتمع تجاری عصر نو قم بوده که با هدف حمایت از سلایق متنوع مشتریان فعالیت خود را شروع کرد. در این مجتمع انواع امکانات رفاهی و تفریحی در دسترس افراد واقع شده است. مجتمع تجاری تفریحی عصر نو با مساحت تقریبی 9000 متر مربع و در 13 طبقه مجزا از سال 1389 شروع بکار کرد و از آن سال تا به امروز توانسته تا نظر بسیاری از مشتریانش از جهانگرد تا افراد بومی را به خود جلب کند. تعداد واحدهای تجاری این مجتمع 140 واحد است. از دیگر امکانات موجود در این مجتمع تجاری تفریحی میتوان به شهربازی مجهز و هایپرمارکت بزرگ اشاره نمود.

پاساژ عصر نو قم تمامی اصناف تجاری را پوشش داد بطوریکه جهت رفاه حال مشتریان هر طبقه از این مجتمع را به صنفی خاص اختصاص داده تا مشتریان در صورت احتیاج بتوانند تمامی اقلام مورد احتیاج خود را با صرف زمان کمتر و پیمودن مسیری کوتاه تر تهیه کنند. از اصنافی که در مرکز خرید عصر نو قم وجود دارد، میتوان به لوازم خانگی، صوتی تصویری، کادویی و تزئینات، کالای لوکس، پوشاک مردانه، پوشاک زنانه، آرایشی بهداشتی، زیورآلات، طلا و جواهر، کافی شاپ و…اشاره نمود .

از موارد مهم و ضروری که یک مجتمع تجاری تفریحی به بزرگی مجتمع تجاری عصر نو قم سالاریه به آن احتیاج دارد، تهویه مطبوع روشنایی امنیت محیطی بوده که این مجتمع با داشتن سیستم برق اضطراری و بعلاوه تهویه مطبوع و استفاده از لامپ های مناسب با روشنایی متعادل تمامی این خواسته ها را برآورده ساخته است. در مجتمع های تجاری بزرگ آن چیزی که از اهمیت زیادی برخوردار بوده، رفت و آمد آسان و سریع بین طبقات و بین قسمتهای مختلف بازار هست که مجتمع تجاری تفریحی عصر نو با دارا بودن 14 دستگاه پله برقی، 2 دستگاه آسانسور داخلی و بعلاوه 2 دستگاه آسانسور خارجی این امکان را برای مشتریان فراهم نمود.

منبع: همگردی

به "مجتمع تجاری عصر تازه یکی از مراکز خرید مشهور قم به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع تجاری عصر تازه یکی از مراکز خرید مشهور قم به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید