لزوم تشکیل کمیته کارشناسی خبره، برای معین تکلیف سد تنگ سرخ

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، استاندار فارس گفت: سد تنگ سرخ جزء مسائل مزمن شده شیراز محسوب می گردد لذا می بایست با هر نگاهی، چه عمرانی و چه گردشگری شرایط آن تا سرانجام سال معین گردد.

لزوم تشکیل کمیته کارشناسی خبره، برای معین تکلیف سد تنگ سرخ

محمد هادی ایمانیه در جلسه آنالیز شرایط سد تنگ سرخ شیراز با اشاره بر اینکه دو مسیر برای معین تکلیف این سد پیش روی مسئولین واقع شده است، تاکید نمود: کار کارشناسی، علمی و بادقت انجام گردد تا در صورت امکان، این سد احداث گردد، در غیراینصورت اعلام نمایند تا پرونده آن برای همواره بسته گردد.

استاندار فارس گفت: سد تنگ سرخ جزء مسائل مزمن شده شیراز محسوب می گردد لذا می بایست با هر نگاهی، چه عمرانی و چه گردشگری شرایط آن تا انتها سال تعیین گردد.

اوبا اشاره بر اینکه دو مسیر برای معین تکلیف این سد پیش روی مسئولین واقع شده است، تاکید نمود: کار کارشناسی، علمی و بادقت انجام گردد تا در صورت امکان این سد، احداث گردد، در غیراینصورت اعلام نمایند تا پرونده آن برای همواره بسته گردد.

ایمانیه کنترل سیلاب های فصلی و ایجاد مکان گردشگری را دو موضوع و هدف اصلی احداث این سد عنوان نمود و گفت: پرشدن چاه های اطراف و سفره های آب زیر زمینی از اهداف فرعی سد تنگ سرخ به شمار می رود.

نماینده عالی دولت در فارس خواهان تشکیل کمیته کارشناسی شامل افراد صاحب نظر شد و بر لزوم تسریع در امر تصمیم گیری تاکید نمود و گفت: با توجه به اینکه در این حوزه مباحث محیط زیستی نیز مطرح شده است، درصورتی که نتایج کار تیم کارشناسی برای ادامه پروژه مثبت بود، طبق نظر مراجع ذیصلاح اقدام خواهد شد.

وبلاگ گردشگر مدرن فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لزوم تشکیل کمیته کارشناسی خبره، برای معین تکلیف سد تنگ سرخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تشکیل کمیته کارشناسی خبره، برای معین تکلیف سد تنگ سرخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید