عکس تازه سپهر حیدری و همسرش د رخارج از کشور

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، عکسی از همسر سپرهر حیدری با چادر با چهره قبل از عمل های زیبایی اش منتشر شد.

عکس تازه سپهر حیدری و همسرش د رخارج از کشور

سپهر حیدری متولد 1359 در اصفهان است سپهر حیدری بازیکن فوتبال سابق است سپهر حیدری سابقه بازی در باشگاه های پرسپولیس، ذوب آهن و مس کرمان را در کارنامه دارد سپهر حیدری در فصل 86-87 در حالی که کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن بود به پرسپولیس تهران پیوست سپهرحیدری در سال 1390 به باشگاه فوتبال مس کرمان پیوست، وی در سال 1391 به تیم سابق خود باشگاه فوتبال ذوب آهن بازگشت

تصویری جالب و دیدنی از چهره آرام جوینده همسر سپهر حیدری که این روزها به یک بلاگر حرفه ای تبدیل شده با چهره قبل عملش به اشتراک گذاشه شد.

همسر سپهر حیدری کیست؟

همسر سپهر حیدری به علت اینکه به تازگی شاخ اینستاگرام شده و تا قبل از آن چهره مشهوری نبوده است اطلاعات زیادی در دسترس ندارد و فقط یک سری مطالب تایید نشده درباره شغل های سابق او و بعلاوه فعالیت های ورزشی او مطرح می گردد.

جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی در منطقه الهیه ، تهران است.

او از فعالان اینستاگرام می باشد و تصاویر زیبایی از خود به اشتراک می گذارد. همسر آقای فوتبالیست ویدیویی منتشر نموده است که در حال آموزش میکاپ و تبلیغ برند های آرایشی می باشد.

ناگفته نماند وی به وسیله معروفیت همسرش و تصاویر داف طوری که از خود به اشتراک می گذارد توانسته بیش از 200 هزار دنبال کننده را جذب کند و گاهی تبلیغاتی نیز انجام می دهد که قطعا مبلغ خوبی را هم در قبالش دریافت می نماید.

منبع : وقت صبح

منبع: رکنا

به "عکس تازه سپهر حیدری و همسرش د رخارج از کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس تازه سپهر حیدری و همسرش د رخارج از کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید