حقیقی شاگرد تازه محمود فکری

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و پرسپولیس تهران به طرفدار پیوست.

حقیقی شاگرد تازه محمود فکری

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ گردشگر مدرن، علیرضا حقیقی دو روز قبل خبر جدایی خود از نساجی مازندران و تیمی که همراه با آن به قهرمانی در جام حذفی رسیده بود اظهار داشت، امروز رسما با باشگاه طرفدار قرارداد بست و شاگرد محمود فکری در تیم طرفدار تهران شد.

این دروازه بان که طی سه فصل اخیر برای نساجی مازندران به میدان رفت و نمایش موثری در ترکیب این تیم داشت و توانست به قهرمانی در جام حذفی دست پیدا کند، حالا با نظر فکری راهی طرفدار تهران شده تا ادامه فوتبال خود را همراه با بنفش های مرکز ادامه دهد.

حقیقی که تجربه حضور و بازی در جام جهانی 2014 برزیل را دارد و طی سالیان اخیر توانسته فرم خوب خود را حفظ کند، در شرایطی به انتها دوران حضورش در نساجی مازندران رسید که سید مهدی رحمتی راهنمایی این تیم را برعهده گرفته بود و با توجه به رابطه نه چندان خوب این دو از گذشته تا به امروز، پیش بینی می شد مسیر گلر سابق تیم ملی از نساجی جدا گردد و به همین علت او راهی طرفدار شده است.

علیرضا حقیقی که در تمام 30 مسابقه فصل گذشته لیگ برتر برای نساجی مازندران به میدان رفته بود، پس از تجربه بازی برای پرسپولیس، گل گهر سیرجان و نساجی در لیگ برتر ایران، طرفدار تهران را انتخاب کرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حقیقی شاگرد تازه محمود فکری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقیقی شاگرد تازه محمود فکری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید