علوی: برای پرداخت دستمزد ویلموتس همه تلاش می کنند، عراق برای انتخاب کشور ثالث تا فردا فرصت دارد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: تمام بخش های فدارسیون تلاش می کنند تا دستمزد ویلموتس هر چه زودتر پرداخت شود.

علوی: برای پرداخت دستمزد ویلموتس همه تلاش می کنند، عراق برای انتخاب کشور ثالث تا فردا فرصت دارد

به گزارش ، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات مارک ویلموتس و بحث فسخ قرارداد سرمربی تیم ملی بیان نمود: با توجه به پیگیری های فدراسیون فوتبال جدا از بحث مطالبات ما از فیفا توانستیم با کمک وزارت ورزش و جوانان بخشی از مطالبات ویلموتس را تهیه کنیم. خوشبختانه این مبلغ در روز های اخیر تامین اعتبار شد. پول به بانک واسطه ای در خارج از کشور انتقال یافته است.

او اضافه کرد: انتقال بانکی تامین اعتبار صورت گرفته در روز های اخیر با اختلالی روبرو شده که مسئولان فدراسیون در حوزه های مختلف مالی، بین الملل و دپارتمان تیم های ملی در تلاش گسترده ای هستند تا این اختلال رفع شود. تا آخرین ساعات شب گذشته این تلاش ها ادامه داشت تا پول به حساب ویلموتس انتقال یابد. فدراسیون فوتبال حتی می خواهد قسط بعدی قرارداد سرمربی تیم ملی که در ماه های اخیر همکاری صمیمانه ای با ما داشته است پرداخت کند.

علوی شرح داد: طبق صحبت ریاست فدراسیون رفتار و منش ویلموتس شرایط خاص تری را فراهم کرده تا این مشکل هرچه سریع تر حل شود. همه می دانید شرایط انتقال پول تا چه اندازه سخت است، اما طبق رایزنی های صورت گرفته فدراسیون فوتبال حدود یک ماه مشغول پیگیری بوده و ویلموتس هم از زمان ورودش به ایران، واکنشی نشان نداده است. امیدواریم با رفع مشکل تمام نگاه ها، تلاش ها و عزم ها به دیدار با عراق خلاصه شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره احتمال پرداخت نقدی دستمزد ویلموتس در تهران گفت: فکر نمی کنم چنین اتفاقی ممکن باشد. فدراسیون در تلاش است با عزم جدی و پیگیری ویژه در تمام ارکان خود از طریق یکی از بانک های خارجی که انتقال پول به حساب ویلموتس را می پذیرد این امر انجام شود.

او درباره لغو بازی تیم ملی فوتبال ایران با عراق در بصره گفت: طبق روال تمام بازی های تیم های ملی به ویژه تیم بزرگسالان هیئت 4 نفره ای از فدراسیون به بصره رفته و شرایط میزبانی مانند محل برگزاری بازی، زمین تمرین، هتل محل اقامت، فاصله فرودگاه با زمین تیم را بررسی کرده است. نتیجه این بررسی ها به صورت مستقیم به ریاست فدراسیون تحویل داده شد، اما پنج شنبه آخرین فرصتی است که فدراسیون فوتبال عراق باید محل جدید برگزاری بازی را به فیفا اعلام کند.

علوی در پایان شرح داد: امروز تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان نخستین بازی اش در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا را در ورزشگاه دستگردی برگزار می کند و امیدوارم هواداران با حضور خود در این ورزشگاه از ستارگان فردای ایران حمایت کنند .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "علوی: برای پرداخت دستمزد ویلموتس همه تلاش می کنند، عراق برای انتخاب کشور ثالث تا فردا فرصت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علوی: برای پرداخت دستمزد ویلموتس همه تلاش می کنند، عراق برای انتخاب کشور ثالث تا فردا فرصت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید