شوک به ستاره پرسپولیس با انتخاب عجیب ، شروع دعوا میان استقلال و پرسپولیس و دو رقیب دیگر

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، امیر قلعه نویی هر تصمیمی در خصوص هافبک پرسپولیس بگیرد، به او حمله خواهد شد.

شوک به ستاره پرسپولیس با انتخاب عجیب ، شروع دعوا میان استقلال و پرسپولیس و دو رقیب دیگر

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن آنلاین، شاید خردادماه، زمانی که امیر قلعه نویی در تصمیمی عجیب در حال خط زدن نام میلاد سرلک از فهرست تیم ملی بود، حتی تصورش را هم نمی کرد این موضوع تبدیل به چنین داستان پیچیده ای گردد. سرلک که فروردین و در نخستین فهرست امیر برای 2بازی محبت آمیز با روسیه و کنیا به اردو فرا خوانده شده بود، خرداد و برای حضور در تورنمنت کافا ناگهان از فهرست تیم ملی خط خورد.

حذف نام سرلک در شرایطی بود که این بازیکن روزهای پیروزی را در ترکیب پرسپولیس پشت سر می گذاشت و به عنوان یکی از مهم ترین مهره های این تیم، پیروز به ثبت دبل قهرمانی شد. بنابراین کمتر کسی انتظار داشت او از تیم ملی خط بخورد و مثلا سعید مهری به تورنمنت کافا برود اما قلعه نویی با هر منطقی که بود، این تصمیم را گرفت و این شروع یک دردسر بزرگ بود؛ پرونده ای با موضوع مشمول شدن هافبک پرسپولیس که کلی حساسیت درست نموده است.

داستان این است که اگر میلاد سرلک به اردوی تیم ملی در شهریورماه دعوت نگردد، مشمول معافیت ملی پوشان نخواهد شد و باید راهی خدمت سربازی گردد اما اگر در این فهرست قرار بگیرد، تا 2سال دیگر می تواند خدمت سربازی اش را عقب بیندازد و در پرسپولیس توپ بزند. بنابراین سرنوشت یکی از مهم ترین مهره های پرسپولیس به دست قلعه نویی سپرده شده است.

روزهای پایانی هفته گذشته خبری روی خروجی بعضی رسانه ها رفت که حکایت از دعوت قطعی سرلک به اردوی تیم ملی در شهریور داشت. این موضوع به سرعت واکنش های منفی از سوی طرفداران رقبای پرسپولیس را به همراه آورد و نهایتا تیم رسانه ای فدراسیون آن را تکذیب کرد. با این همه، حدود یک ماه دیگر بالاخره قلعه نویی باید تصمیمش را بگیرد؛ یا سرلک را دعوت می نماید که در این صورت داد استقلالی ها و سپاهانی ها و تراکتوری ها بلند می گردد، یا قید این بازیکن را می زند که این تصمیم خشم پرسپولیسی ها را برخواهد انگیخت. همه اینها می توانست وجود نداشته باشد، اگر قلعه نویی در اردوی خرداد بیخود و بی جهت جای سرلک را به بازیکنان ضعیف تر نمی داد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شوک به ستاره پرسپولیس با انتخاب عجیب ، شروع دعوا میان استقلال و پرسپولیس و دو رقیب دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک به ستاره پرسپولیس با انتخاب عجیب ، شروع دعوا میان استقلال و پرسپولیس و دو رقیب دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید